Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00073959/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 439002P na odcinku Myszaków - Myszakówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4
1.5.2.) Miejscowość: Zagórów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632748810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@zagorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1856ece9-be8d-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 439002P na odcinku Myszaków - Myszakówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1856ece9-be8d-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073085/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drogi gminnej nr 439002P na odcinku Myszaków - Myszakówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1270000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zmówienia obejmuje swoim zakresem:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi nr 439002P na odcinku Myszaków – Myszakówek. Droga (a także dokumentacja projektowa) składa się z trzech odcinków oznaczonych: oś 1, oś 2, oś 3.
W ramach niniejszego postępowania realizowany jest zakres robót obejmujący odcinki określone jako Oś 1.
Materiał uzyskany z odzysku (destrukt) zostanie wywieziony i wbudowany na odcinku określonym w dokumentacji jako Oś 3.
Droga obsługuje ruch kołowy i pieszy (pobocza); stanowi dojazd do posesji i pól.
Projektuje się kompleksowy remont nawierzchni i podbudowy tj. rozebranie warstwy bitumicznej i podbudowy z kruszywa, formowanie mas ziemnych, odtworzenie warstwy odsączającej, ułożenie podbudowy z kruszywa; ułożenie warstw bitumicznych.
Wszystkie remontowane elementy drogowe zlokalizowane są na działkach będących w dyspozycji Gminy Zagórów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji stanowiącej złącznik do SWZ. Obiekt: droga gminna klasy D (dojazdowa)
Długość projektowanego odcinka: odcinek (Oś 1) w km 0+000,00 - 1+429,31 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1622083,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1860247,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1622083,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EKO-BUD" S.C. ELŻBIETA, JACEK MAJDECCY
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1). EKO-BUD FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA - JACEK MAJDECKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) 1)EKO-BUD FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA - ELŻBIETA MAJDECKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639738509
7.3.3) Ulica: 2B
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EKO-BUD" S.C. ELŻBIETA, JACEK MAJDECCY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EKO-BUD" S.C. ELŻBIETA, JACEK MAJDECCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1622083,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.