Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót polegających modernizacji jezdni ul. Wojska Polskiego na odc. od ul. Chryzantem do ul. Strykowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót polegających modernizacji jezdni ul. Wojska Polskiego na odc. od ul. Chryzantem do ul. Strykowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f2b5ef-dd1d-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa i przebudowa linii tramwajowej w ulicy Wojska Polskiego na odc. od ul. Franciszkańskiej do ul. Strykowskiej wraz z przebudową (…)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie Art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ponieważ zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (znak ZIM-DZ.2621.39.2020) i jest zgodne z jego przedmiotem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIM-DZ.2621.39.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, które były objęte zamówieniem podstawowym – nr sprawy ZIM-DZ.2621.39.2020. Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót polegających na modernizacji jezdni ul. Wojska Polskiego na odc. od ul. Chryzantem do ul. Strykowskiej. Zamawiający załącza do niniejszego postępowania KNA 230/2023 z dnia 10.05.2023 r., zgodnie z którą naprawa ww. odcinka jezdni polegać będzie na:
• wymiana nawierzchni jezdni w zakresie warstwy wiążącej (beton asfaltowy AC16W, gr. 6 cm) i warstwy ścieralnej (mieszanka SMA8 gr. 4 cm) – zgodnie z konstrukcją nr 2. Dodatkowa powierzchnia jezdni: 2705,00 m2;
• wymiana warstw konstrukcyjnych zatoki autobusowej – zgodnie z konstrukcją nr 7. Dodatkowa powierzchnia zatoki: 134,14 m2;
• wymiana opornika na zatoce autobusowej na opornik 20x30 cm granitowy – o łącznej długości 56,69 mb
• wymiana nawierzchni bitumicznej oraz warstw podbudowy w obrębie wyspy na przejeździe rowerowym – zgodnie z konstrukcją nr 16. Dodatkowa powierzchnia: 18,94 m2;
• budowa nawierzchni chodnika z płyt betonowych 25x25 cm w obrębie wyspy na przejściu dla pieszych – zgodnie z konstrukcją nr 17
Dodatkowa powierzchnia: 14,18 m2;
• wymiana krawężnika betonowego 20x30 cm wyspy w obrębie przejścia dla pieszych –
o łącznej długości 26,30 mb
• wymiana obrzeża betonowego 8x30 cm w obrębie wyspy na przejściu dla pieszych – o łącznej długości 13,73 mb
• wbudowanie płytek wskaźnikowych białych ryflowanych o łącznej powierzchni 6,07 m2
• wbudowanie płytek wskaźnikowych żółtych guzkowanych o łącznej powierzchni 2,05 m2
• regulacja wysokościowa wpustów – 9 szt.
• wymiana na nowe pętli indukcyjnych – 7 szt.
• oznakowanie poziome kierunkowe wraz z liniami segregacyjnymi nieujęte w dokumentacji podstawowej o powierzchni: 129,5 m2
• Wykonanie modernizacji jezdni ul. Wojska Polskiego od ul. Chryzantem do ul. Strykowskiej w zakresie robót drogowych pozwoli na połączenie przebudowanego odcinka ul. Wojska Polskiego w ramach zamówienia podstawowego z ul. Strykowską. Ponadto zapewni funkcjonalność, bezpieczeństwo użytkowników i dopełni zmodernizowany odcinek ul. Wojska Polskiego zlokalizowany po zachodniej stronie ul. Strykowskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Inwestycyjnych Ciechański & Haładaj sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251886074
7.3.3) Ulica: Wodna 47
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-046
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG INWESTYCYJNYCH CIECHAŃSKI & HAŁADAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG INWESTYCYJNYCH CIECHAŃSKI & HAŁADAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robót bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Dostawa sprzętu do zabiegów wewnątrznaczyniowych - dogrywka
- ZP/1/2025 - Świadczenie usług ochrony fizycznej dla Muzeum Miasta Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Dostawa stentgraftów aortalnych - dogrywka
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie
- Budowa przyszkolnej hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3240P poprzez budowę ciągu pieszo -rowerowego w miejscowości Rozalin, Franki, Kuchary Kościelne i Święcia - zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 4 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa i rozbudowa infrastruktury wodociągowej oraz kanalizacyjnej w gminie Płaska
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.