eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól"Zakup wytwornicy pary wraz z wyposażeniem oraz myjni - dezynfektor na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wytwornicy pary wraz z wyposażeniem oraz myjni – dezynfektor na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wytwornicy pary wraz z wyposażeniem oraz myjni – dezynfektor na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49af9ce5-148e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000968/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wytwornicy pary z wyposażeniem oraz myjni - dezynfekator na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178991/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435772,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część 1 – Myjnia - dezynfektor przelotowej 18 tac, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty obudowania wszystkich wolnych przestrzeni wokół dostarczonego urządzenia blachą ze stali nierdzewnej. W związku z powyższym załącza się Rysunek nr 2 do SWZ dotyczący wielkości otworu montażowego w ścianie działowej pomiędzy pomieszczeniami -1.46/-1.43 - wg Rysunku nr 1 do SWZ)
oraz Załącznik nr 2 do SWZ, który określa szczegółowe warunki gwarancji i serwisu dla Części 1 i Części 2.
2) Zamawiający przedkłada rzut przyziemienia z zaznaczeniem zlokalizowania Centralnej Sterylizatorni i miejsca zainstalowania urządzeń.
3) Przedmiot zmówienia wyszczególniony w Załączniku nr 1 do SWZ, dostarczony będzie do
nowego bloku operacyjnego Centralnej Sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7. Obecnie wykonywane są roboty budowlane przez firmę Climamedic sp. z o.o. sp. k. z terminem zakończenia robót budowlanych do 31.12.2021 r.
4) Sprzęt ma być dostarczony przez Wykonawcę bezpośrednio na budowę, zainstalowany
i uruchomiony. Wykonanie prac niezbędnych z dostosowaniem podejść do mediów pod zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia, leży po stronie Generalnego Wykonawcy robót budowlanych i nie należy kosztów ewentualnych zmiany podejść uwzględniać w cenie oferty. Wszystkie uzgodnienia dotyczące zmiany podejść należy bezwzględnie uzgodnić
z przedstawicielem Zamawiającego po niezwłocznym przekazaniu DTR-rek urządzeń.
5) Po uruchomieniu dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest
w przeprowadzić 3 dniowe szkolenie dla 16 pracowników Centralnej Sterylizatorni oraz
1 dniowe dla 2 pracowników Działu Technicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli w siedzibie WS SP ZOZ w Nowej Soli w zakresie konserwacji, napraw niewymagających interwencji serwisu, przeprowadzone w miejscu instalacji sprzętu.
6) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone
w Załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 299000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część 2 – Wytwornica pary, Wykonawca w przypadku zaoferowania urządzenia
o wymiarach transportowych większych, niż podane w poz. 11 załącznika nr 1 - Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do ujęcia w cenie oferty, wszelkich kosztów prac związanych z przebudową otworu drzwiowego, koniecznych do wprowadzenia urządzenia (pomieszczenie nr -1.14 wg. Rysunek nr 1 do SWZ). Maksymalne wymiary transportowe dla wytwornicy nie powinny przekraczać 100 cm x 200 cm (zaprojektowany otwór drzwiowy w budynku nowego bloku). W przypadku zaoferowania urządzenia o większym gabarycie transportowym, wszelkie koszty związane z przebudową otworu drzwiowego, a konieczne do wprowadzenia urządzenia ponosi Wykonawca
oraz Załącznik nr 2 do SWZ, który określa szczegółowe warunki gwarancji i serwisu dla Części 1 i Części 2.
2) Zamawiający przedkłada rzut przyziemienia z zaznaczeniem zlokalizowania Centralnej Sterylizatorni i miejsca zainstalowania urządzeń.
3) Przedmiot zmówienia wyszczególniony w Załączniku nr 1 do SWZ, dostarczony będzie do
nowego bloku operacyjnego Centralnej Sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7. Obecnie wykonywane są roboty budowlane przez firmę Climamedic sp. z o.o. sp. k. z terminem zakończenia robót budowlanych do 31.12.2021 r.
4) Sprzęt ma być dostarczony przez Wykonawcę bezpośrednio na budowę, zainstalowany
i uruchomiony. Wykonanie prac niezbędnych z dostosowaniem podejść do mediów pod zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia, leży po stronie Generalnego Wykonawcy robót budowlanych i nie należy kosztów ewentualnych zmiany podejść uwzględniać w cenie oferty. Wszystkie uzgodnienia dotyczące zmiany podejść należy bezwzględnie uzgodnić
z przedstawicielem Zamawiającego po niezwłocznym przekazaniu DTR-rek urządzeń.
5) Po uruchomieniu dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest
w przeprowadzić 3 dniowe szkolenie dla 16 pracowników Centralnej Sterylizatorni oraz
1 dniowe dla 2 pracowników Działu Technicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli w siedzibie WS SP ZOZ w Nowej Soli w zakresie konserwacji, napraw niewymagających interwencji serwisu, przeprowadzone w miejscu instalacji sprzętu.
6) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone
w Załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42163000-9 - Generatory pary

4.5.5.) Wartość części: 237000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 21.09.2021 r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty dla Części 2 – Wytwornica pary.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.