Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161811/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00177339/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Kiedrowie, Siedleczku i Toniszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672680800
1.5.8.) Numer faksu: 672680803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Kiedrowie, Siedleczku i Toniszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4389902-0649-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001947/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Kiedrowo
1.1.13 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej we wsi Toniszewo
1.1.15 Rekultywacja stawu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Siedleczko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161811/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.9.2021.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Kiedrowo”:Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Wągrowiec
Kiedrowo
62-106 Rąbczyn
Działka o nr ewid. 171/2
Obręb ewidencyjny Bracholin
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej w centrum wsi Kiedrowo. Na działce objętej zamówieniem znajduje się świetlica wiejska, teren utwardzony oraz istniejące urządzenia zabawowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje uzupełnienie istniejącej infrastruktury rekreacyjnej poprzez:
- dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: huśtawki ważki – 2 szt. i bujaków sprężynowych – 2 szt.,
- dostawę i montaż urządzeń siłowni: biegacza z orbitrekiem, wyciskania siedząc z wyciągiem górnym,
- wykonanie nawierzchni z piasku na geowłókninie pod urządzenia zabawowe (ok. 462 m2) oraz nawierzchni z kostki betonowej pod urządzenia siłowni (ok. 50m2).
- wykonanie ogrodzenia systemowego terenu placu zabaw i siłowni.
W realizacji zadania przewiduje się udział mieszkańców wsi Kiedrowo. W szczególności praca mieszkańców polegać będzie na wykonaniu koryta, załadowaniu i wywozie ziemi z wykopów, profilowaniu i zagęszczeniu gruntu pod nawierzchnie placu zabaw, siłowni; rozplantowaniu piasku na placu zabaw oraz przygotowaniu nawierzchni trawiastej wokół placu zabaw poprzez niwelację terenu z wywozem części urobku; wykonaniu wykopu pod obrzeża i ławy krawężnikowe stanowiące obramowanie nawierzchni siłowni i placu zabaw.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SWZ (Załączniki nr 8, 9, 10). Przedmiary robót zawierają wyłącznie zakres prac do wykonania przez firmę-Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 127243,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II ,,Rekultywacja stawu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Siedleczko”3. Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec
Siedleczko
62-105 Łekno
Działki o nr ewid. 126, 128, 129
Obręb ewidencyjny Siedleczko
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z rekultywacją stawu oraz zagospodarowaniem terenu przyległego, we wsi Siedleczko w Gminie Wągrowiec. Na działkach objętych zamówieniem znajduje się staw o pow. około 1560m2, rów melioracyjny o powierzchni około 260m2 oraz teren trawiasty.
Realizacja zamówienia obejmuje m.in. wyczyszczenie dna istniejącego stawu oraz zagospodarowanie przyległego terenu poprzez budowę altany z grillem na utwardzonym kostką betonową terenie (ok. 64 m2), wykonanie ścieżki spacerowej ok 310 m2 wraz z mostkiem drewnianym, ustawienie ławek oraz wykonanie ogrodu traw. Pozostałą cześć działki planuje się zagospodarować poprzez nasadzenie niskiej i wysokiej zieleni, zgodnie z zestawieniem roślin w specyfikacji technicznej. Wolne przestrzenie pomiędzy roślinami planuje się obsiać mieszankami traw. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna. Wykonanie w/w prac ma na celu doprowadzenie działek o nr ewidencyjnych 126, 128, 129, położonych w Siedleczku, do powszechnego użytku przez mieszkańców wsi.
W realizacji zadania wezmą udział mieszkańców wsi Siedleczko. W szczególności w zakresie: usunięcia dzikich krzewów i poszycia z terenu terenie inwestycji, wywozu urobku z oczyszczania stawu, wykonania trawników, wykonania koryt pod planowane utwardzenia oraz wykonaniem sadzenia roślin.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SWZ (Załączniki nr 8, 9, 10). Przedmiary robót zawierają wyłącznie zakres prac do wykonania przez firmę-Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 157024,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej we wsi Toniszewo”Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Wągrowiec
Toniszewo
62-104 Pawłowo Żońskie
Działka o Nr ew. 85
Obręb ewidencyjny Toniszewo
Przedmiot i zakres robót dotyczy zagospodarowania przestrzeni publicznej w miejscowości Toniszewo. Na działce będącej przedmiotem zamówienia znajduje się budynek komunalny o funkcji mieszanej tj. świetlica wiejska z mieszkaniem komunalnym, budynek gospodarczy oraz istniejące elementy zagospodarowania terenu. Dojazd do działki będzie odbywać się projektowanym zjazdem z drogi gminnej.
W ramach zamówienia zagospodarowany zostanie teren poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ok. 69 m2 oraz nawierzchni bezpiecznej z piasku, ok. 651,00 m2, montaż elementów małej architektury, urządzeń placu zabaw (- huśtawka bocianie gniazdo -1 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt., - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1szt., - karuzela tarczowa – 1 szt., - bujak sprężynowy - 2 szt., - huśtawka wagowa – ważka – 1 szt.) i siłowni zewnętrznej (- urządzenie podwójne składające się z biegacza i orbitreka, - urządzenie podwójne składające się z motyla i roweru) oraz wykonanie ogrodzenia systemowego ok. 18,5 m i ogrodzenia z siatki ok. 86,5 m.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ (Załączniki nr 8, 9, 10).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 136787,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120117,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120117,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120117,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNUZEN Zenon Przybylski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Usługi Koparkoładowarki Instalacje WOD-KAN Waldemar Tański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821613931
7.3.3) Ulica: Gorzewo
7.3.4) Miejscowość: Gołaszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-291
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120117,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258816,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258816,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258816,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNUZEN Zenon Przybylski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Usługi Koparkoładowarki WOD-KAN Waldemar Tański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821613931
7.3.3) Ulica: Gorzewo
7.3.4) Miejscowość: Gołaszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-291
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258816,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174272,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174272,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174272,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNUZEN Zenon Przybylski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Usługi Koparkoładowarki Instalacje WOD-KAN Waldemar Tański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821613931
7.3.3) Ulica: Gorzewo
7.3.4) Miejscowość: Gołaszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-291
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174272,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.