Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00236533/01 - Wynik z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług przeprowadzenia kontroli antydopingowej moczu i krwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA ANTYDOPINGOWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367498955
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Fabryczna 5a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-446
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@antydoping.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.antydoping.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236860
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00236533
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 19) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 19) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 19) Przed zmianą:
Po zmianie:
Część XIX – usługi świadczone przez kontrolera nr 19
Na podstawie Art. 255 pkt 1 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia w części III – usługi świadczone przez kontrolera nr 3.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyną ofertę złożył wykonawca Tomasz Ber, ul. Świerzawska 12/34, 60-321 Poznań. Wykonawca odmówił zawarcia umowy. W postepowaniu nie ma innych ofert. Tym samym podlega ono unieważnieniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 25) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 25) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 25) Przed zmianą:
Po zmianie:
Część XXV – usługi świadczone przez kontrolera nr 25
Na podstawie Art. 255 pkt 1 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia w części III – usługi świadczone przez kontrolera nr 3.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyną ofertę złożył wykonawca Ejber.pl Szymon Rakowski, os. Piastowskie nr 103 lok. 66, 61-164 Poznań. Wykonawca odmówił zawarcia umowy. W postepowaniu nie ma innych ofert. Tym samym podlega ono unieważnieniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
Część XXVI – usługi świadczone przez kontrolera nr 26
Na podstawie Art. 255 pkt 1 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia w części III – usługi świadczone przez kontrolera nr 3.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyną ofertę złożył wykonawca Tomasz Wudarski, ul. Rynarzewska 5/11, 60-133 Poznań. Wykonawca odmówił zawarcia umowy. W postepowaniu nie ma innych ofert. Tym samym podlega ono unieważnieniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
Tomasz Ber
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
Świerzawska 12/34
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
Poznań
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
60-321
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
wielkopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
Ejber.pl Szymon Rakowski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
os. Piastowskie nr 103 lok. 66
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
Poznań
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
61-164
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
wielkopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Tomasz Wudarski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Rynarzewska 5/11
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Poznań
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
60-133
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
wielkopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19) Przed zmianą:
NIP: 7881853490
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25) Przed zmianą:
NIP 9721056716
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
NIP: 7792215061
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 19) Przed zmianą:
2024-02-26
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 19) Przed zmianą:
35000
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 19) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 25) Przed zmianą:
2024-02-26
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 25) Przed zmianą:
35000
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 25) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
2024-02-26
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
35000
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 19, Informacje dotyczące umowy dla części nr 19) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 19, Informacje dotyczące umowy dla części nr 19) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 25, Informacje dotyczące umowy dla części nr 25) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 25, Informacje dotyczące umowy dla części nr 25) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 26, Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 26, Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- (12) Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- Wyłonienie Wykonawcy usług z zakresu opieki zdrowotnej w ramach abonamentu dla pracowników Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. oraz osób towarzyszących
- Przeprowadzenie usług diagnostycznych, terapeutycznych i poradnictwa specjalistycznego dla dzieci i młodzieży oraz rodziców w rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka - uczestników projektu
- Indywidualne wsparcie psychologiczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.