Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00006102/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00009681/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 89 5216184
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-666eec62-9d94-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666eec62-9d94-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119993/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa materiałów eksploatacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.212.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 587025 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących w okresie gwarancji4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 86310 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących po okresie gwarancyjnym4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 485775 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń HP Color LaserJet Managed E55040dw będących po okresie gwarancyjnym.4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 14940 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oparciu o pkt. 15.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, zgodnie z opisem w Formularzu „Oferta” Wykonawca w Formularzu „Oferta” określi cenę oferty brutto w złotych za realizację danej części przedmiotu zamówienia zgodnie z „Formularzem cenowym”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 168 ze zm.), nawet, jeżeli jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą, zwaną dalej „Ceną”. Wykonawca określi za wyszczególnione zaoferowane produkty odpowiednio cenę brutto w złotych i łączną wartość brutto w złotych, a także łączną sumę wartości brutto w złotych zgodnie ze sposobem obliczenia ceny oferty w tym zakresie określonym w „Formularzu cenowym”. Łączna cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie elementy związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w dalszej części SWZ określił sposób obliczenia wynagrodzenia. Zgodnie z zapisami SWZ Wykonawca w pkt. 3 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części I przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących w okresie gwarancji (pkt 15.2. SWZ), w pkt. 4 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części II przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących po okresie gwarancyjnym (pkt 15.3. SWZ), a w pkt. 5 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części III przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń HP Color LaserJet Managed E55040dw będących po okresie gwarancyjnym (pkt 15.4 SWZ).
Następnie Zamawiający wskazał w SWZ (odpowiednio pkt. 15.5., 15.6., 15.7. i 15.8. SWZ), iż cena brutto w złotych za zamówienie z opcją musi wynosić, co najmniej 50% wartości danej części zamówienia podstawowego, jednak nie więcej niż: dla części I – kwota 35 387,10 zł, dla części II – kwota 161 925,00 zł, dla części III – kwota 4 980,00 zł. W przypadku, gdy cena za wykonanie zamówienia z opcją przekroczy: dla części I – kwotę 35 387,10 zł, dla części II – kwotę 161 925,00 zł, dla części III – kwotę 4 980,00 zł - Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy cena za wykonanie zamówienia z opcją będzie niższa od 50% wartości danej części zamówienia podstawowego oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy cena zamówienia z opcją będzie niższa od ceny 50% wartości danej części zamówienia podstawowego i jednocześnie kwota zamówienia przekroczy: dla części I – kwotę 35 387,10 zł, dla części II – kwotę 161 925,00 zł, dla części III – kwotę 4 980,00 zł - Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Odpowiednie zapisy Zamawiający zawarł również w Formularzu ofertowym dla każdej z części zamówienia, tj.:
„3. OFERUJEMY wykonanie części I przedmiotu zamówienia PODSTAWOWEGO za łączną cenę oferty brutto:
_________________________ zł,
(słownie złotych: _________________________)
w tym podatek vat 23%,
w tym OFERUJEMY przedmiot zamówienia (produkt) zgodnie z treścią SWZ, w tym z TOMEM II I III:
OFERUJEMY wykonanie części I przedmiotu zamówienia OPCJONALNEGO za łączną cenę oferty brutto:
_________________________ zł,
(słownie złotych: _________________________)
w tym podatek vat 23%,
w tym OFERUJEMY przedmiot zamówienia (produkt) zgodnie z treścią SWZ, w tym z TOMEM II I III”.
Tożsame zapisy zostały umieszczone do części II i III odpowiednio w pkt. 4 i 5 Formularza ofertowego.
Ciąg dalszy w SEKCJI IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oparciu o pkt. 15.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, zgodnie z opisem w Formularzu „Oferta” Wykonawca w Formularzu „Oferta” określi cenę oferty brutto w złotych za realizację danej części przedmiotu zamówienia zgodnie z „Formularzem cenowym”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 168 ze zm.), nawet, jeżeli jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą, zwaną dalej „Ceną”. Wykonawca określi za wyszczególnione zaoferowane produkty odpowiednio cenę brutto w złotych i łączną wartość brutto w złotych, a także łączną sumę wartości brutto w złotych zgodnie ze sposobem obliczenia ceny oferty w tym zakresie określonym w „Formularzu cenowym”. Łączna cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie elementy związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w dalszej części SWZ określił sposób obliczenia wynagrodzenia. Zgodnie z zapisami SWZ Wykonawca w pkt. 3 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części I przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących w okresie gwarancji (pkt 15.2. SWZ), w pkt. 4 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części II przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących po okresie gwarancyjnym (pkt 15.3. SWZ), a w pkt. 5 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części III przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń HP Color LaserJet Managed E55040dw będących po okresie gwarancyjnym (pkt 15.4 SWZ).
Następnie Zamawiający wskazał w SWZ (odpowiednio pkt. 15.5., 15.6., 15.7. i 15.8. SWZ), iż cena brutto w złotych za zamówienie z opcją musi wynosić, co najmniej 50% wartości danej części zamówienia podstawowego, jednak nie więcej niż: dla części I – kwota 35 387,10 zł, dla części II – kwota 161 925,00 zł, dla części III – kwota 4 980,00 zł. W przypadku, gdy cena za wykonanie zamówienia z opcją przekroczy: dla części I – kwotę 35 387,10 zł, dla części II – kwotę 161 925,00 zł, dla części III – kwotę 4 980,00 zł - Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy cena za wykonanie zamówienia z opcją będzie niższa od 50% wartości danej części zamówienia podstawowego oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy cena zamówienia z opcją będzie niższa od ceny 50% wartości danej części zamówienia podstawowego i jednocześnie kwota zamówienia przekroczy: dla części I – kwotę 35 387,10 zł, dla części II – kwotę 161 925,00 zł, dla części III – kwotę 4 980,00 zł - Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Odpowiednie zapisy Zamawiający zawarł również w Formularzu ofertowym dla każdej z części zamówienia, tj.:
„3. OFERUJEMY wykonanie części I przedmiotu zamówienia PODSTAWOWEGO za łączną cenę oferty brutto:
_________________________ zł,
(słownie złotych: _________________________)
w tym podatek vat 23%,
w tym OFERUJEMY przedmiot zamówienia (produkt) zgodnie z treścią SWZ, w tym z TOMEM II I III:
OFERUJEMY wykonanie części I przedmiotu zamówienia OPCJONALNEGO za łączną cenę oferty brutto:
_________________________ zł,
(słownie złotych: _________________________)
w tym podatek vat 23%,
w tym OFERUJEMY przedmiot zamówienia (produkt) zgodnie z treścią SWZ, w tym z TOMEM II I III”.
Tożsame zapisy zostały umieszczone do części II i III odpowiednio w pkt. 4 i 5 Formularza ofertowego.
Ciąg dalszy w SEKCJI IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oparciu o pkt. 15.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, zgodnie z opisem w Formularzu „Oferta” Wykonawca w Formularzu „Oferta” określi cenę oferty brutto w złotych za realizację danej części przedmiotu zamówienia zgodnie z „Formularzem cenowym”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 168 ze zm.), nawet, jeżeli jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą, zwaną dalej „Ceną”. Wykonawca określi za wyszczególnione zaoferowane produkty odpowiednio cenę brutto w złotych i łączną wartość brutto w złotych, a także łączną sumę wartości brutto w złotych zgodnie ze sposobem obliczenia ceny oferty w tym zakresie określonym w „Formularzu cenowym”. Łączna cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie elementy związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w dalszej części SWZ określił sposób obliczenia wynagrodzenia. Zgodnie z zapisami SWZ Wykonawca w pkt. 3 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części I przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących w okresie gwarancji (pkt 15.2. SWZ), w pkt. 4 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części II przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących po okresie gwarancyjnym (pkt 15.3. SWZ), a w pkt. 5 Formularza „Oferta” miał określić cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto zamówienia z opcją dla części III przedmiotu zamówienia – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń HP Color LaserJet Managed E55040dw będących po okresie gwarancyjnym (pkt 15.4 SWZ).
Następnie Zamawiający wskazał w SWZ (odpowiednio pkt. 15.5., 15.6., 15.7. i 15.8. SWZ), iż cena brutto w złotych za zamówienie z opcją musi wynosić, co najmniej 50% wartości danej części zamówienia podstawowego, jednak nie więcej niż: dla części I – kwota 35 387,10 zł, dla części II – kwota 161 925,00 zł, dla części III – kwota 4 980,00 zł. W przypadku, gdy cena za wykonanie zamówienia z opcją przekroczy: dla części I – kwotę 35 387,10 zł, dla części II – kwotę 161 925,00 zł, dla części III – kwotę 4 980,00 zł - Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy cena za wykonanie zamówienia z opcją będzie niższa od 50% wartości danej części zamówienia podstawowego oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy cena zamówienia z opcją będzie niższa od ceny 50% wartości danej części zamówienia podstawowego i jednocześnie kwota zamówienia przekroczy: dla części I – kwotę 35 387,10 zł, dla części II – kwotę 161 925,00 zł, dla części III – kwotę 4 980,00 zł - Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Odpowiednie zapisy Zamawiający zawarł również w Formularzu ofertowym dla każdej z części zamówienia, tj.:
„3. OFERUJEMY wykonanie części I przedmiotu zamówienia PODSTAWOWEGO za łączną cenę oferty brutto:
_________________________ zł,
(słownie złotych: _________________________)
w tym podatek vat 23%,
w tym OFERUJEMY przedmiot zamówienia (produkt) zgodnie z treścią SWZ, w tym z TOMEM II I III:
OFERUJEMY wykonanie części I przedmiotu zamówienia OPCJONALNEGO za łączną cenę oferty brutto:
_________________________ zł,
(słownie złotych: _________________________)
w tym podatek vat 23%,
w tym OFERUJEMY przedmiot zamówienia (produkt) zgodnie z treścią SWZ, w tym z TOMEM II I III”.
Tożsame zapisy zostały umieszczone do części II i III odpowiednio w pkt. 4 i 5 Formularza ofertowego.
Ciąg dalszy w SEKCJI IX INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawcy złożyli oferty wskazując i wypełniając odpowiednio, w zależności od części, na którą wykonawca składał ofertę, pkt 3, 4 i 5 Formularza oferty w sposób, który budził wątpliwości Zamawiającego w zakresie określenia ceny za zamówienie podstawowe i za zamówienie objęte opcją.
Wobec powstałych rozbieżności w zaproponowanych cenach Zamawiający pismami z dnia 9 lutego 2024 r. wezwał wszystkich Wykonawców do wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Wyjaśnienia dotyczyły zaproponowanych cen, o których mowa w pkt. 3-5 Formularza „OFERTA”, odpowiednio do części, na którą wykonawca złożył ofertę. Zamawiający wskazał, iż po analizie i weryfikacji Formularza „Oferta”, zasad i warunków, a także wymagań określonych i opisanych w pkt. 15.5.-15.8. SWZ uznał, że Wykonawcy zaoferowali wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną cenę oferty brutto w złotych stanowiącą sumę łącznej ceny oferty brutto w złotych za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego i łącznej ceny oferty brutto za wykonanie części I przedmiotu zamówienia z opcją. Zamawiający żądał od Wykonawców wyjaśnienia dotyczącego treści złożonej oferty, polegającego na potwierdzeniu przedmiotowej kwestii, o której mowa powyżej.
W następstwie otrzymanych wyjaśnień w zakresie sposobu obliczenia ceny Zamawiający otrzymał sprzeczne wyjaśniania, potwierdzające, że sposób obliczenia ceny oferty został sporządzony nieprecyzyjnie. Zdaniem Zamawiającego w Formularzu ofertowym brak było zapisu w zakresie łącznej ceny oferty, która zgodnie z Ustawą stanowi sumę „ceny za zamówienia podstawowe” i „ceny za zamówienie za opcję”.
Ponadto Zamawiający wskazuje, iż pkt 15.2, 15.3 i 15.4 SWZ w zakresie, w jakim określają sposób obliczenia wynagrodzenia, polegający na obowiązku określenia przez Wykonawcę cenę brutto zamówienia podstawowego oraz cenę brutto „zamówienia z opcją” dla danej części jest nieprawidłowy. Zamiast tego w ww. pkt. SWZ powinno być „zamówienie za opcję” oraz „łączna cena oferty brutto w złotych”.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z orzecznictwem w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczącym co najmniej treści oferty wszelkie sprzeczności, niejasności i rozbieżności w interpretacji treści SWZ Zamawiający zobowiązany jest interpretować na korzyść Wykonawcy, jednak po analizie i weryfikacji dokumentów zamówienia Zamawiającego i pism Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie ma żadnych możliwości interpretacji w tym zakresie na korzyść Wykonawcy, ponieważ z wyjaśnień Wykonawców wynika, że Wykonawcy na dwa sposoby oraz rozbieżnie i sprzecznie względem siebie zinterpretowali (odczytali) treść SWZ, w tym treść pkt. 15 dotyczący opisu sposobu obliczenia ceny, co w konsekwencji narusza zasady, o których mowa w art. 16 Ustawy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.