Og³oszenie z dnia 2021-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00250630/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00257526/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00310540/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w G³oskowie, ul. Lecha Abramowicza 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piaseczno.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego w G³oskowie, ul. Lecha Abramowicza 1
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c154bff3-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00236935
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl ;
https://epuap.gov.pl/wps/portal ; rzp@piaseczno.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ). Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików
przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej
korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania). Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W przypadku, gdy oferta zostanie z³o¿ona przez osobê
fizyczn± Zamawiaj±cy informuje, ¿e Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej
PL)Informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez
Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzib± przy ul. Ko¶ciuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05-500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych Bogdan Temoszczuk tel. 022 7017550 mail: temoszczuk@piaseczno.eu. 2. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu dope³nienia obowi±zków okre¶lonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. 3. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo sprzeciwu, za¿±dania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak równie¿ prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych). Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y udostêpnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych bêd± tylko instytucje upowa¿nione z mocy prawa. Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Spr. 97/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania jest budowa boiska z trawy syntetycznej boiska Orlik w Goskowie wraz z powiêkszeniem wymiarów boiska do powierzchni 1.632 m2. Wymiary zewnêtrzne boiska 51m x 32m.
BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO w G³oskowie, ul. Lecha Abramowicza 1, dz. nr 2/3 obrêb 0012 G³osków
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrêbnych przepisów
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca musi posiadaæ do¶wiadczenie w realizacji robot - wymian nawierzchni syntetycznych wraz z odzyskaniem granulatu przy u¿yciu specjalistycznej maszyny na boiskach o powierzchni min. 2.500 m2 w liczbie 3 w ostatnich 5 latach
co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 4 do SWZ
Powy¿sze winno byæ przedstawione w formie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
d.2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i do¶wiadczenia, je¶li Wnioskodawca wyka¿e, ¿e
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania sporz±dzone zgodnie z wzorem za³±cznika nr 5 do SWZ, Uwaga: O¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowania wykonawca/wykonawcy sk³adaj± odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; zgodnie z za³. nr 4 do SWZ. Uwaga: Wykaz sk³adany przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da, aby wszystkie ww. parametry by³y potwierdzone przez niezale¿ne laboratorium akredytowane przez FIFA. (…). W przypadku przed³o¿enia kilku badañ laborat. dot. tego samego parametru Zamawiaj±cy przyjmie warto¶æ mniej korzystn± dla Oferenta,A. Zamawiaj±cy ¿±da, aby dostarczony granulat gumowy EPDM zgodny by³ z ni¿ej podanymi rozp.:
a) Rozp. REACH 1907/2006 (WE) – ROZP. (WE) NR 1907/2006 PARLAM. EU. I RADY z dnia 18 grudnia 2006 r.
b) Rozp. POP 2019/1021 (UE) – ROZP. PARLAM. EUR. I RADY (UE) 2019/1021 z dnia 20 czerwca 2019 r. dot. trwa³ych zanieczyszczeñ organicznych
- Zamawiaj±cy ¿±da, aby oferowany granulat gumowy EPDM pochodzi³ od tego samego dostawcy, który widnieje na raporcie REACH, ate¶cie PZH oraz sprawozdaniu z badañ reakcji na ogieñ.
- W celu weryfikacji jako¶ci oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty ni¿ej podanych dok.:
1. Certyfikat FIFA Quality PRO dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej. W celu zwiêkszenia konkurencji dopuszcza siê certyfikaty których wa¿no¶æ up³ynê³a w ci±gu maks. 3 lat.
2. Raport z badañ laborat. potwierdzaj±cych spe³nienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dot. oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (mata elastyczna + sztuczna trawa + wype³nienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laborat. (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) (…) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych
3. Raport z badañ laborat. przeprowadzony przez certyfikowane laborat. dla systemu sztucznej trawy (mata elastyczna + sztuczna trawa + wype³nienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) potwierdzaj±cy zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2013 oraz potwierdzaj±cy parametry nie potwierdzone w badaniu laborat. wymienionym w punkcie 2)
4. Raport z badañ laborat. przeprowadzony przez certyfikowane laborat. dla maty elastycznej typu e-layer potwierdzaj±cy zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2013 oraz potwierdzaj±cy parametry nie potwierdzone w badaniu laborat. wymienionym w punkcie 2)
5. Sprawozdanie z badañ reakcji na ogieñ potwierdzaj±ce, ¿e oferowany system nawierzchni syntetycznej (mata elastyczna + sztuczna trawa + wype³nienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) spe³nia wymagania normy PN-EN 13501-1+A1:2010 dla materia³ów pod³ogowych klasy Cfl-s1 jako materia³ trudno zapalny.
6. Dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP).
7. Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych sk³adników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej typu e-layer, trawy syntetycznej oraz wype³nienia (granulat gumowy)
8. ¦wiadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych sk³adników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej typu e-layer, trawy syntetycznej i wype³nienia (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny),
9. Sprawozdanie z badañ na zawarto¶æ metali ciê¿kich oraz wielopier¶cieniowych wêglowodanów aromatyzowanych (WWA) potwierdzaj±cych zgodno¶æ z Rozp.(WE) 1907/2006 REACH wystawionych dla oferowanej partii materia³u nie starsze ni¿ 3 miesi±ce.
10. Wyniki badañ granulatu gumowego EPDM z recyklingu/techniczny przeprowadzonych przez niezale¿ne laborat. na zawarto¶æ metali ciê¿kich.
11. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tê nawierzchniê.
12. Do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, Wykonawca zobligowany jest do z³o¿enia w Kancelarii UMiG Piaseczno ul. Ko¶ciuszki 5, n/w próbek (…):
a) mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x 15 cm),
b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x 25 cm),
c) granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny(próbka w ilo¶ci 100 gram).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, który nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Czê¶ci III ust. 1 pkt 8 SWZ, lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty i o¶wiadczenia, które Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± na dzieñ sk³adania ofert:1) Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z wzorem za³±cznika nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp które stanowi wstêpne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nienie warunków udzia³u na dzieñ sk³adania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) Pe³nomocnictwa – o ile Wykonawca ustanawia pe³nomocników do wykonywania czynno¶ci w postêpowaniu,
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy PZP zgodnie z za³. nr 3 do SWZ
6) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny przedmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów i dodatkowo o¶wiadczenie podmiotu trzeciego wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 SWZ.
7) wizja lokalna za³. nr 6
8) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych - w zwi±zku z ograniczon± ilo¶ci± znaków, szczegó³owe wymagania co do dokumentów opisane s± w Czê¶ci III ust 1 pkt 8 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak
6.2.) Oferty wariantowe wraz ze z³o¿eniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: wymaga tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty podstawowej
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1). Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci III ust. 1 pkt 4 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zwi±zku z ograniczon± ilo¶ci± znaków, zmiany umowy zosta³y szczegó³owo opisane w paragrafie 17 wzoru umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP udostêpnionego na mini Portalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-03
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Sukcesywna Dostawa ¯ywno¶ci
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- "Koszenie i czyszczenie przydro¿nych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno "
- "Frezowanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w ramach realizacji zadañ inwestycyjnych i remontowych"
- Us³uga transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami na terenie powiatu piaseczyñskiego - "od drzwi do drzwi"
- Przygotowanie terenów pod inwestycje drogowe realizowane w ramach uzyskanych decyzji ZRiD
wiêcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposa¿enie hali magazynowo - gara¿owej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 91, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Termomodernizacja czterech osad s³u¿bowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych na Strzemiêcinie
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Wiêcborku w aspekcie rozwoju opieki d³ugoterminowej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.