Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00035061/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9951102-b129-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Modernizacja dróg gminnych z płyt jomb.W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt jomb na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 222 700,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni z płyt jomb,
2) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - wymiana płyt na nowe – 1m2,
3) remont nawierzchni z płyt JOMB - płyty z rozbiórki – 1m2,
4) 1 m2 nawierzchni płyt JOMB - płyty z rozbiórki,
5) 1 m2 warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości,
6) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem,
7) rozbiórka nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb – 1m2.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 7) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 362113,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Modernizacja dróg i innych terenów publicznych.Przedmiotem zamówienia są remonty dróg na terenie gminy Kwidzyn.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 152 698,12 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
W ramach zadania należy wykonać:
1) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm - kolor kostki piaskowy i grafitowy - każdorazowo do uzgodnienia z Zamawiającym - 1m2,
2) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm - kolor kostki piaskowy i grafitowy - każdorazowo do uzgodnienia z Zamawiającym - 1m2,
3) remont chodnika z płytek chodnikowych 50x50 – przełożenie chodnika - 1m2,
4) remont chodnika z kostki polbruk 6 cm - przełożenie chodnika (kostka) - 1m2,
5) remont chodnika z kostki polbruk 8 cm - przełożenie chodnika (kostka) - 1m2,
6) remont nawierzchni z trylinki - 1m2,
7) wykonanie krawężnika na ławie betonowej z oporem – 1mb,
8) remont/wymiana krawężnika na ławie betonowej z oporem – 1mb
9) wykonanie obrzeża na ławie betonowej z oporem – 1mb,
10) remont / wymiana obrzeża na ławie betonowej z oporem – 1mb,
11) wykonanie płyt ażurowych typu MEBA - 1m2,
12) wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50 na POLBRUK 6 cm - 1m2,
13) wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50 na POLBRUK 8 cm - 1m2,
14) remont elementów odwodnienia dróg:
a) wymiana podłoża pod kanały i studnie – 1m2,
b) naprawa kolektora z rur pvc d=160 – 1mb,
c) naprawa kolektora z rur pvc d=200 – 1mb,
d) remont studzienki ściekowej d=500 – 1 szt.,
e) remont studni rewizyjnej d=1000 – 1 szt.,
f) remont studni rewizyjnej d=1200 – 1 szt.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 14) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 248289,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Modernizacja dróg gminnych z płyt drogowych.W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt drogowych na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 511 099,32 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni płyt drogowych,
2) 1 m2 nawierzchni płyt drogowych – płyty z rozbiórki,
3) zjazdy z płyt JOMB – 1m2,
4) zjazdy z płyt JOMB – płyty z rozbiórki – 1m2,
5) 1 m2 warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm,
6) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem,
7) rozbiórka nawierzchni drogi z płyt betonowych drogowych – 1 m2.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 7) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 831055,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERENY ZIELONE MARIANNA KĘDZIORA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810009188
7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 89
7.3.4) Miejscowość: MAREZA
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERENY ZIELONE Marianna Kędziora
jakie przetargi wygrała firma
TERENY ZIELONE Marianna Kędziora
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość złożonej w niniejszym postępowaniu oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183,37 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERENY ZIELONE MARIANNA KĘDZIORA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810009188
7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 89
7.3.4) Miejscowość: MAREZA
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022198,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Promocja miasta Kwidzyna w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rakowcu, gmina Kwidzyn - etap II
- Przebudowa ul. Żwirowej
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łęka Mroczeńska (Zapłocie) w Gminie Baranów
- Remont drogi powiatowej nr 4506P Sarbice - Radyczyny - Smulsko na odcinku Dąbrowa - Smulsko
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sokołów Podlaski
- Modernizacja ul. Sienkiewicza w Zakopanem
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w przedmiocie dostawy kruszywa drogowego
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.