eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynModernizacja dróg gminnych w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9951102-b129-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035061

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Modernizacja dróg gminnych z płyt jomb.
W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt jomb na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 222 700,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni z płyt jomb,
2) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - wymiana płyt na nowe – 1m2,
3) remont nawierzchni z płyt JOMB - płyty z rozbiórki – 1m2,
4) 1 m2 nawierzchni płyt JOMB - płyty z rozbiórki,
5) 1 m2 warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości,
6) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem,
7) rozbiórka nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb – 1m2.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 7) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.

Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 362113,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Modernizacja dróg i innych terenów publicznych.
Przedmiotem zamówienia są remonty dróg na terenie gminy Kwidzyn.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 152 698,12 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
W ramach zadania należy wykonać:
1) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm - kolor kostki piaskowy i grafitowy - każdorazowo do uzgodnienia z Zamawiającym - 1m2,
2) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm - kolor kostki piaskowy i grafitowy - każdorazowo do uzgodnienia z Zamawiającym - 1m2,
3) remont chodnika z płytek chodnikowych 50x50 – przełożenie chodnika - 1m2,
4) remont chodnika z kostki polbruk 6 cm - przełożenie chodnika (kostka) - 1m2,
5) remont chodnika z kostki polbruk 8 cm - przełożenie chodnika (kostka) - 1m2,
6) remont nawierzchni z trylinki - 1m2,
7) wykonanie krawężnika na ławie betonowej z oporem – 1mb,
8) remont/wymiana krawężnika na ławie betonowej z oporem – 1mb
9) wykonanie obrzeża na ławie betonowej z oporem – 1mb,
10) remont / wymiana obrzeża na ławie betonowej z oporem – 1mb,
11) wykonanie płyt ażurowych typu MEBA - 1m2,
12) wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50 na POLBRUK 6 cm - 1m2,
13) wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50 na POLBRUK 8 cm - 1m2,
14) remont elementów odwodnienia dróg:
a) wymiana podłoża pod kanały i studnie – 1m2,
b) naprawa kolektora z rur pvc d=160 – 1mb,
c) naprawa kolektora z rur pvc d=200 – 1mb,
d) remont studzienki ściekowej d=500 – 1 szt.,
e) remont studni rewizyjnej d=1000 – 1 szt.,
f) remont studni rewizyjnej d=1200 – 1 szt.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 14) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 248289,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Modernizacja dróg gminnych z płyt drogowych.
W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt drogowych na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 511 099,32 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni płyt drogowych,
2) 1 m2 nawierzchni płyt drogowych – płyty z rozbiórki,
3) zjazdy z płyt JOMB – 1m2,
4) zjazdy z płyt JOMB – płyty z rozbiórki – 1m2,
5) 1 m2 warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm,
6) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem,
7) rozbiórka nawierzchni drogi z płyt betonowych drogowych – 1 m2.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 7) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 831055,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERENY ZIELONE MARIANNA KĘDZIORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810009188

7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 89

7.3.4) Miejscowość: MAREZA

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość złożonej w niniejszym postępowaniu oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183,37 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERENY ZIELONE MARIANNA KĘDZIORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810009188

7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 89

7.3.4) Miejscowość: MAREZA

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022198,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.