Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168387/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dom Kultury w Rybniku-Niewiadomiu; wykonanie izolacji części murów zewnętrznych wraz z drenażem, osuszeniem oraz wymianą tynków i malowaniem pomieszczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dom Kultury w Rybniku-Niewiadomiu; wykonanie izolacji części murów zewnętrznych wraz z drenażem, osuszeniem oraz wymianą tynków i malowaniem pomieszczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e7c08f-0b06-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Industrialne Centrum Kultury w Rybniku - Niewiadomiu; wykonanie izolacji zewnętrznej murów wraz z drenażem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168387/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.64.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 382520,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121904,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i termicznej części murów zewnętrznych budynku jak również związane z usunięciem skutków zawilgoceń w wybranych pomieszczeniach
w poziomie piwnic.
Ogólny zakres robót:
a) roboty zewnętrzne:
- wykonanie wykopu do poziomu posadowienia ław fundamentowych wzdłuż ściany zewnętrznej wraz z umocnieniem ścian wykopu,
- demontaż starych doświetlaczy okiennych,
- odbicie tynku, usunięcie resztek izolacji, usunięcie luźnej zaprawy ze spoin,
- oczyszczenie powierzchni i zagruntowanie powierzchni muru,
- nałożenie tynku, wykonanie bitumicznej przeciwwilgociowej izolacji powłokowej oraz izolacji termicznej z płyt polistyrenowych,
- założenie folii kubełkowej,
- ułożenie na dnie wykopu warstwy filtracyjnej ze żwirku w otulinie z geowłókniny,
- zabudowa rury drenarskiej i studzienek rewizyjnych wraz z podłączeniem istniejących rur spustowych i włączeniem całości do istniejącej studni kanalizacji deszczowej,
- montaż nowych doświetlaczy okiennych,
- zasypanie wykopu wraz z zagęszczeniem i wykonaniem opaski żwirowej w poziomie terenu,
b) roboty wewnętrzne
- odbicie zawilgoconych tynków i oczyszczenie ściany,
- osuszanie ścian za pomocą agregatów mikrofalowych,
- neutralizacja soli i odgrzybianie podłoża,
- wykonanie blokady poziomej metodą iniekcji poziomej, niskociśnieniowej,
- wykonanie wyprawy tynkarskiej i nałożenie elastycznej, powłokowej zaprawy uszczelniającej (izolacji szlamowej) o gr. min. 2 mm,
- wykonanie tynku renowacyjnego,
- malowanie pomieszczeń.
c) roboty uzupełniające i przygotowawcze:
- zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót,
- zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych wykorzystywanych do prac przed uszkodzeniem i zabrudzeniem,
- demontaż i ponowny montaż prowadzonych wzdłuż ściany zewnętrznej instalacji odprowadzających wodę,
- wywóz i utylizacja urobku.
Szczegółowy zakres zamówienia opisują: przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, plan sytuacyjny / zakres opracowania, wzór harmonogramu rzeczowo-finansowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135853,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135853,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUMAR Mariusz Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581740947
7.3.3) Ulica: Radoska 33
7.3.4) Miejscowość: Radoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ziemne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135853,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10,302-11 z podziałem na zadania.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Odbiór odpadów
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.