Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177458/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej, oświetlenia ewakuacyjnego, SSP, SSWiN, CCTV - I/Prudnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774511034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji elektrycznej, oświetlenia ewakuacyjnego, SSP, SSWiN, CCTV - I/Prudnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c795cf8e-daab-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409835/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja instalacji elektrycznej, oświetlenia ewak., SSP, SSWiN, CCTV – I/Prudnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 240000.271.6.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
2.1.1. Modernizacja instalacji elektrycznej, oświetlenia ewakuacyjnego, SSP (system sygnalizacji pożaru), SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), CCTV(system monitoringu wizyjnego) – I/Prudnik.
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
CPV 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
CPV 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
CPV 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
CPV 45317000-2 Inne instalacje elektryczne
CPV 45410000-4 Tynkowanie
CPV 45000000-7 Roboty budowlane
2.1.2. Zakres prac objętych zamówieniem
2.1.2.1. Roboty elektryczne:
a) wymiana wkładek mocy zabezpieczenia głównego, wewnętrznych linii zasilających, przebudowa rozdzielnicy głównej obiektu, wymiana piętrowych tablic zabezpieczeń;
b) wymiana oświetlenia podstawowego na oświetlenie LED – w zakresie opisanym w projekcie wykonawczym;
c) uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w piwnicy i na piętrze;
d) wymiana instalacji gniazd zwykłych i DATA w pełnym zakresie w części biurowej na piętrze i w archiwach w piwnicy;
e) instalacja SSP – całkowita wymiana na piętrze i w piwnicy, zintegrowanie z istniejącym systemem na parterze;
f) sieć teleinformatyczna na piętrze i w piwnicy – wymiana okablowania poziomego na kat. 6A, gniazd LAN w punktach PEL na kat. 6;
g) instalacje SSWiN, CCTV, KD – montaż nowych elementów na piętrze i w piwnicy wg dokumentacji, zintegrowanie z istniejącymi systemami na parterze;
h) wykonanie kompletu pomiarów ochronnych, rezystancji izolacji, natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego oraz okablowania poziomego LAN wraz z protokołami wg projektu i obowiązujących przepisów;
i) demontaż starej instalacji elektrycznej i osprzętu, uzupełnienie tynków po zdemontowanych puszkach, przebiciach, miejscowe uzupełnienie malowania;
j) utylizacja zdemontowanego osprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami;
k) demontaż i ponowny montaż sufitów podwieszanych po przeprowadzonych pracach instalacyjnych;
l) zabezpieczenie ppoż. przejść instalacyjnych przez przegrody budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.1.2.2. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej:
a) projektowej z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji zadania za zgodą Inwestora i Projektanta;
b) materiałowej (certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje itp.);
c) protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa.
2.1.2.3. Instruktaż
Przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń.
2.1.2.4. Przeglądy i konserwacje
Wykonywanie w okresie minimum 36-miesięcznej gwarancji bezpłatnych przeglądów i konserwacji zainstalowanych urządzeń w zakresie zgodnym z zaleceniami producenta oraz obowiązującymi przepisami (przeglądy, konserwacja i inne czynności wynikające z zaleceń producenta i obowiązujących przepisów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509368,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509368,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVPARK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773231047
7.3.3) Ulica: Wspólna 15/1
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEVPARK SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
DEVPARK SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509368,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zadanie nr 6 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- D/30/2025/A Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- [D/36/2025] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- "Poprawa warunków pracy poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.