Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00184303/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja drzewostanu przyulicznego i parkowego
na terenie Miasta Puławy – etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7162469877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skowieszyńska 51
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja drzewostanu przyulicznego i parkowegona terenie Miasta Puławy – etap II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632c5e1e-df46-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051223/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz terenach zieleni.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.421.15.2023.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pielęgnacja gminnego drzewostanu przyulicznego i parkowego na terenie Miasta Puławy obejmująca cięcia pielęgnacyjne, redukcyjne i techniczne w odniesieniu do 216 sztuk drzew, w tym drzew znajdujących się na obszarach objętych ochroną konserwatora zabytków.
Zakres prac:
- w terenie objętym nadzorem konserwatorskim do pielęgnacji zakwalifikowano 20 sztuk drzew rosnących na terenie Skweru Niepodległości,
- na terenach przyulicznych pielęgnacją objęto – ul. Wróblewskiego – 12 sztuk, ul.Kniaźnina-36 sztuk, ul. Tuwima – 1 sztuka, ciąg pieszy Prusa/Park Solidarności – 9 sztuk, ul. Kowalska – 3 sztuki, droga wewnętrzna za kościołem we Włostowicach – 2 sztuki, ul. Jasińskiego – 1 sztuka,ul.Niemcewicza-1 sztuka, ul. Piaskowa – 1 sztuka, ul. Sieroszewskiego – 4 sztuki, ul. Sienkiewicza -1 sztuka.
- na miejskich terenach zieleni pielęgnacją objęto – Park Solidarności– 125 sztuk drzew.
Łącznie 216 sztuk drzew.
Podstawą przedmiaru prac są specjalistyczne przeglądy drzew wykonane w 2022 r oraz zgłoszenia i interwencje mieszkańców. W koronach drzew zaplanowano wykonanie 9 sztuk asekuracyjnych wiązań elastycznych. Prace należy wykonywać w systemie alpinistycznym pozwalającym na precyzyjne i bezpieczne zabiegi w koronach drzew. Teren po pracach zostanie uprzątnięty, a urobek zezrąbkowany i wywieziony. Obowiązuje kompleksowe uporządkowanie terenu po pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FU Faktor Prace Wysokościowe Maciej Stopka Faktor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361661962
7.3.4) Miejscowość: Kościelisko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zakres zamówienia - pielęgnacja drzew
podwykonawca - ARBOR - TECH Robert Nogal
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOPKA-FAKTOR MACIEJ Firma Usługowa "FAKTOR"
jakie przetargi wygrała firma
STOPKA-FAKTOR MACIEJ Firma Usługowa "FAKTOR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG PIB, Zakładu Herbologii we Wrocławiu, w podziale na 5 części zamówienia
- Naprawa termograwimetru TGA/DSC
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Baborówku, w podziale na 3 części zamówienia
- Zakup wraz z dostawą leków ogólnoszpitalnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na 10 części.
- Zakup wraz z dostawą obłożeń i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
- sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych w roku 2025, znak sprawy DZ-23/2/25
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja zieleni przydrożnej na terenie Gminy Zielonki
- Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.
- Porządkowanie terenu użytku ekol. Kamionka Piast, użytku ekol. Łąki w NWK oraz ścieżki przyr.-edu. w okolicy użytku ekol. Łąki w NWK, terenu Grudzicki Grąd, utrzymanie wybiegów dla psów w Opolu.
- Usługa z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2025
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2025 - 2026
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.