Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181685/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73b53e16-ddda-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73b53e16-ddda-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110507/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę stanu technicznego obiektów budowlanych – roczny przegląd techniczny budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r Prawo Budowlane art. 62, ust. 1 pkt 1 a) w zakresie sprawdzenia stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 1691,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: obsługę techniczną w zakresie przeglądów i konserwacji1x w miesiącu dźwigów znajdujących się na wyposażeniu obiektów użytkowanych przez SPZOZ Mińsk Mazowiecki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 55423,8 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 3302,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 9082,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja instalacji alarmu zabezpieczającego pomieszczenia przed włamaniem, sprawdzenie poprawności działania oraz wykonywanie innych czynności konserwacyjnych związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności i bezawaryjnej pracy zamontowanych systemów.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 5904 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje czynności konserwacyjne i przeglądowe czyszczenie przewodów kominowych, spalinowych i kanałów łączących paleniska z przewodami kominowymi oraz kontrolę stanu technicznego w zakresie oceny stanu przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach objętych kontrolą, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane art. 62 ust.1 pkt1 lit. C,pkt 3 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109,
poz. 719).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 5146,43 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zgodnie z przepisami prawa przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznej oraz oświetlenia awaryjnego.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 12177 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym art. 62 ust. 1 obejmuje przegląd, stałą konserwację i utrzymanie w ruchu wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i agregatu wody lodowej oraz zapewnienie bezusterkowego i odpowiadającego wymogom bezpieczeństwa działania urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, obowiązującymi przepisami odnoszącymi się do przedmiotu zadania i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymaniaich w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności wymianą filtrów hepa oraz filtrów w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 1x rok, a także niezwłoczne usuwanie wady w przypadku awaryjnego zatrzymania pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 253204,44 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej w szczególności kontrolę pracy, nastawów na sterownikach, wymianę wkładu w filtrze BB, wymianę złóż w odżelaziaczu, wymianę złóż w filtrze węglowym, wymianę promiennika.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 24260,84 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 47472,9 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 18124,39 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje czynności przeglądowe i konserwacyjne, kontrolę stanu technicznego w zakresie szczelności instalacji gazów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 9690,5 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądu technicznego, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzenia, w celu utrzymania go w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w tym wymianą promiennika.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 1607,3 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 7898,88 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 16513,33 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje czynności przeglądowe i konserwacyjne, kontrolę w zakresie oceny stanu technicznego sprawności urządzeń i instalacji gazu ziemnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane art. 62 ust.1 lit. C.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 1376,11 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 15176,42 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 3302,67 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 1918 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 14022 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 9907,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITY LIFT ANDRZEJ KREBS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130025944
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55719 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASMEDICA SP. Z O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122908804
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8661,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8661,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8661,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASMEDICA SP. Z O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122908804
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8661,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.I.W. CAMCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-00-15-126
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact-service Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-03-202
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe
- Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Koszykowej w sołectwie Wólka Mińska
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2221W Dębe W. - Górki - Poręby wraz z budową chodnika od km 2+900 do km 3+217 z odwodnieniem"
- Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki
- (II/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oklejenia szyb folią termiczną w budynku łóżkowym i budynku hotelowym Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- "Rewitalizacja budynku Dworku w miejscowości Hyżne" - etap III
- Remont sprzętu kwaterunkowego dla 16WOG w Drawsku Pomorskim
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach, obiektach niezabudowanych z zasobów SP, w gospodarowaniu ZMSP na terenie Osiedla Akademickiego Przyjaźń w W-wie w branży ogólnobudowlanej.
- ZP/CZD/046/25 Usługa przeprowadzenia kompleksowej konserwacji wykładzin podłogowych i ściennych w budynkach na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
- Usługa konserwacji i naprawy eksponatów w Epi-Centrum Nauki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.