eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica"Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych w gminie Wierzbica w sezonie grzewczym 2021/2022r."



Og³oszenie z dnia 2021-10-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych w gminie Wierzbica
w sezonie grzewczym 2021/2022r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wierzbica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197990

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: W³odawska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wierzbica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 82 569 32 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugwierzbica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych w gminie Wierzbica
w sezonie grzewczym 2021/2022r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3ca388f-30b9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00237030

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003185/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych w gminie Wierzbica w sezonie grzewczym 2021/2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.ugwierzbica.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl, przetargi@ugwierzbica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Zdzis³aw Gryczaniuk, tel. +(48) 82 575-07-24, email: przetargi@ugwierzbica.pl
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne
i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia
w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania
z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s±
w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
...
Pe³na tre¶æ zapisu znajduje siê w SWZ Rozdzia³ 10 INFORMACJE O ¦RODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY U¯YCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE KOMUNIKOWA£ SIÊ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH
I ORGANIZACYJNYCH SPORZ¡DZANIA, WYSY£ANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych w gminie Wierzbica w sezonie grzewczym 2021/2022r.” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Bd.ZP.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot umowy obejmuje dostawy oleju opa³owego lekkiego, w ³±cznej ilo¶ci 130 000 litrów:
1) o parametrach okre¶lonych wg normy jako¶ciowej obowi±zuj±cej w Polsce PN-C-96024:2020
- gêsto¶æ w temperaturze 15° C max. 860 kg/m3,
- warto¶æ opa³owa - minimum 42,6 MJ/kg,
- temperatura p³yniêcia (° C), maksimum – 20,
- temperatura zap³onu - minimum 56°C,
- pozosta³o¶æ przy koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30,
- pozosta³o¶æ po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010,
- zawarto¶æ siarki %( m/m), maksimum 0,10000,
- zawarto¶æ wody (mg/kg), maksimum 200,
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych (mg/kg), maksimum 24,
2) do kot³owni olejowych:
- Urzêdu Gminy Wierzbica, adres: Wierzbica-Osiedle, ul. W³odawska 1, 22-150 Wierzbica - w ilo¶ci 12 000 litrów,
- Szko³y Podstawowej w ¦wiêcicy, adres: ¦wiêcica 58, 22-150 Wierzbica - w ilo¶ci 8 000 litrów,
- budynku komunalnego w Wólce Tarnowskiej, adres: Wólka Tarnowska 61, 22-150 Wierzbica - w ilo¶ci 5 000 litrów,
- Szko³y Podstawowej w Wierzbicy, adres: Wierzbica-Osiedle, ul. Pogodna 8, 22-150 Wierzbica - w ilo¶ci 83 000 litrów;
- Gminnego Przedszkola w Wierzbicy i ¯³obka Samorz±dowego w Wierzbicy, adres: Wierzbica-Osiedle, ul. Che³mska 7, 22-150 Wierzbica – w ilo¶ci 15 000 litrów,
- Centrum Aktywno¶ci Lokalnej w Ocho¿y, adres: Ocho¿a 50, 22-150 Wierzbica
– w ilo¶ci 5 000 litrów,
- Gminnego Ujêcia Wody w Wierzbicy, adres: Pniówno 115, 22-150 Wierzbica
– w ilo¶ci 2 000 litrów.
W pkt 1) okre¶lone zosta³y wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, wype³niaj±c warunek, wynikaj±cy z art. 246 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z pó¼n. zm.).
Przedmiot zamówienia powinien spe³niaæ Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych normy europejskie.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (Dz. U. z 2021 r. poz. 133, z pó¼n. zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególno¶ci rozporz±dzeniu Ministra Energii w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji
i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe z dnia 10 grudnia 2016r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008, z pó¼n. zm.).
Dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± sukcesywnie zgodnie
z zapotrzebowaniem zg³aszanym przez Zamawiaj±cego, przy czym Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ maksymalny dopuszczalny przez Zamawiaj±cego termin realizacji dostawy wynosi 5 dni robocze (od chwili z³o¿enia zamówienia).
Dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 2020 poz. 1920,
z pó¼n. zm.)
Dostawy maj± byæ realizowane w godzinach od 7.00 do 15.00. Wymienione dostawy obejmuj± pe³ny zakres, tj. zakup, za³adunek na ¶rodek transportu, transport oraz roz³adunek w miejscu przeznaczenia. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zakupu oleju opa³owego w ilo¶ciach mniejszych ni¿ ilo¶æ zamawiana maksymalnie, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca przy ka¿dej dostawie przedstawia ¶wiadectwo jako¶ci dostarczonego oleju.
Wskazana pkt 1) i 2) ilo¶ci oleju opa³owego to warto¶ci szacunkowe (przewidywane), mog± one ulec zmianie w czasie obowi±zywania umowy,
w zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo i mo¿liwo¶æ zakupu oleju
w mniejszej ilo¶ci.
Zakupiona mniejsza ilo¶æ oleju opa³owego w czasie obowi±zywania umowy nie mo¿e stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
Wszystkie wy¿ej okre¶lone wymagania stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. Je¿eli Wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SWZ i w za³±cznikach do SWZ parametry lub normy , oceny techniczne , specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to oznacza, ¿e maj± takie znaczenie, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ
i w za³±cznikach do SWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wskazania „równowa¿no¶ci". Sk³adaj±c ofertê zawieraj±c± rozwi±zania równowa¿ne Wykonawca bêdzie zobowi±zany podaæ nazwê materia³u/urz±dzenia (typ, producenta, wymiary), który oferuje oraz przedstawiæ w ofercie dok³adny opis techniczny oferowanych zamienników, podaj±c ich parametry techniczne
w odniesieniu do wszystkich parametrów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego
w dokumentacji przetargowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W opisie przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, wype³niaj±c warunek, wynikaj±cy z art. 246 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z pó¼n. zm.).
16.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto – waga 100%,
16.2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
16.3. Kryterium cena – punkty zostan± ustalone wg wzoru, w skali do 100 punktów, w nastêpuj±cy sposób:

C = (Cn/Cb) x 100 pkt,
gdzie:
C - ilo¶æ punktów za cenê,
Cn - najni¿sza cena brutto,
Cb - cena brutto oferty badanej.
16.4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
- zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, której obowi±zek wynika z ustawy Prawo energetyczne.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada op³acon± polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
w wysoko¶ci, co najmniej 100.000,00 z³.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 7 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, której obowi±zek wynika z ustawy Prawo energetyczne.
b) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada op³acon± polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
w wysoko¶ci, co najmniej 100.000,00 z³.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 5 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna,
a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdziale 7 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 7.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek
z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron niniejszej umowy,
2) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie, o których mowa w art. 58 ustawy Pzp (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±, w szczególno¶ci, gdyby zosta³a og³oszona upad³o¶æ lub otwarta zosta³a likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypadku dopuszcza siê za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego przejêcie obowi±zków Wykonawcy umowy przez pozosta³e podmioty tworz±ce stronê wykonawcz± celem dokoñczenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych;
3) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umownymi lub zmiany kluczowego personelu Wykonawcy/Zamawiaj±cego,
4) zadzia³ania przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonywania czynno¶ci przewidzianych umow±,
5) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi
w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto),
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych, numeru rachunku bankowego oraz osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami niniejszej umowy a do jej przeprowadzenia wystarczy poinformowanie drugiej strony umowy na pi¶mie.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej
i podpisania przez obydwie strony niniejszej umowy.
5. Z wnioskiem o zmianê tre¶ci umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca jak
i Zamawiaj±cy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawc± w walutach obcych.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
8. Zamawiaj±cy nie wymaga obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.