Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00556229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00556291/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00569972/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-22
- 2023/BZP 00570147/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt budynku Domu Kultury w Trąbkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pilawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wyzwolenia
1.5.2.) Miejscowość: Pilawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-440
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pilawa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt budynku Domu Kultury w Trąbkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfdcead6-9b4e-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034026/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Projekt budynku Domu Kultury w m. Trąbki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBiGN.ZP.272.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
Przygotowanie dokumentacji projektowej w celu budowy budynku Domu Kultury w Trąbkach, tj:
1. Projekt budowlany,
2. Projekty wykonawcze (projekt wnętrz oraz wyposażenia budynku, projekt zieleni itp.),
3. Przedmiary robót,
4. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
5. Kosztorys inwestorski,
6. Specyfikacje techniczne.
Powyższe dokumenty powinny umożliwić:
-przeprowadzenie przetargu na wykonanie robót budowlanych,
-wybudowanie budynku Domu Kultury w Trąbkach zgodnie z wymaganiami dla obiektów kultury i użyteczności publicznej,
-urządzenie terenu wokół budynku,
-uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
W zakresie zamówienia będzie także :
- uzyskanie map do celów projektowych,
- wykonanie badań gruntu,
- przygotowanie i uzgodnienie z zamawiającym koncepcji, (w ramach koncepcji Wykonawca przygotuje rzuty wszystkich kondygnacji, rzut dachu, widoki elewacji, rzut zagospodarowania terenu, wizualizację budynku wewnątrz i na zewnątrz min. 10szt.)
- przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- projekt wjazdu na działkę (o ile będzie wymagany)
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej mediów i ich przyłączenia do budynku (w tym wniosek do PSG Sp. z o.o., wniosek do PGE Dystrybucja S.A., projekty przyłączy wodno kanalizacyjnych),
- wykonanie dokumentacji przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej kolidujących z zamierzeniem budowlanym.
- wykonanie wszystkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej
- uzyskanie w imieniu inwestora wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę.
Projektowany budynek należy dostosować do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, Budynek należy wyposażyć w energooszczędne rozwiązania z zastosowaniem OZE. Obiekt będzie tworzył nowoczesny ośrodek lokalnego życia kulturalnego, miejsce edukacji artystycznej i kulturalnej oraz promocji kultury na co dzień. Dom Kultury stanie się miejscem znaczących wydarzeń społeczno-kulturalnych, różnych form edukacji i wspierania zainteresowań wszystkich grup wiekowych mieszkańców. Z Domu Kultury w Trąbkach, będą korzystać wszyscy mieszkańcy gminy oraz organizacje formalne i nieformalne, takie jak:
Ochotnicza Straż Pożarna, Orkiestra Dęta, Koło Emerytów i Rencistów, koło ekologiczne, plastyczne, teatralne, muzyczne, podróżnicze i taneczne. Realizacja inwestycji umożliwi zwiększenie i uatrakcyjnienie oferty kulturalnej dzięki utworzeniu czytelni, sali multimedialno-historycznej, sali wielofunkcyjnej, sal zajęciowych, pomieszczeń dla konkretnych grup tematycznych oraz małej gastronomii, tworząc warunki uczestnictwa w kulturze różnym grupom społecznym. W Domu Kultury organizowane będą wernisaże, koncerty i występy artystyczne. Domu Kultury stanie się atrakcyjnym miejscem do spotkań i spędzania wolnego czasu przez lokalną społeczność. Budynek został zaplanowany w centrum Trąbek na działce nr ew. 417/16 przy ul. Osadniczej 51 i tym samym będzie stanowił piękną wizytówkę miejscowości oraz Miasta i Gminy Pilawa.
Duży potencjał rozwoju oraz istniejące dziedzictwo kulturowe determinuje budowę profesjonalnego Domu Kultury, który stanie się centrum lokalnej kultury.
Opis przedmiotu zamówienia – projekt budynku Domu Kultury w m.Trąbki:
W ramach zamierzenia inwestycyjnego planowane jest wybudowanie dwukondygnacyjnego budynku z następującymi pomieszczeniami
Piętro:
1. Sala na 100 osób z zapleczem (magazynem na stoły, krzesła, sprzęt audio itp.)
2. Kuchnia z zapleczem połączona funkcjonalnie z salą na 100osób ( kuchnia i zaplecze z pełnym wyposażeniem technologicznym ).
3. Szatnia z głównym przeznaczeniem dla Sali na 100osób
4. 2 sale zajęciowe (około 40m2 każda) (kącik dla dzieci, miejsce pracy dla instruktora).
5. Sala multimedialna historyczna (około 100 m2)
6. Grupę Toalet
Parter:
7. Na parterze należy zaprojektować grupę pomieszczeń z oddzielnym wejściem do budynku oraz wspólnym węzłem sanitarnym:
- Pomieszczenie dla Koła Gospodyń Wiejskich (około 40m2 + magazyn (około 20m2)+ kuchnia (około 15m2) Uwaga: Należy uwzględnić możliwość korzystania z kuchni przez innych użytkowników.
- Pomieszczenie dla Orkiestry Dętej (około 40m2) + magazyn instrumentów (około 20m2)
- Pomieszczenie dla Harcerzy ( około 40m2)
- Pomieszczenie dla Seniorów (około 40m2)
8. Pizzeria z oddzielnym wejściem i toaletami (od Strony ulicy), oddzielne przyłącza mediów
9. Biblioteka z czytelnią z zapleczem i toaletami dla personelu. (około 100m2) ( Od strony ulicy)
10. Pomieszczenie dla personelu sprzątającego.
11. Pomieszczenie – magazyn gospodarczy 30 m2
12. Serwerownia.
Teren:
13. Zagospodarowanie terenu w tym układ komunikacyjny, parking, plac reprezentacyjny, wjazd na działkę, zieleń, mała architektura
14. Należy przewidzieć możliwość rozbudowy budynku.
Uwaga:Ilość, wielkość oraz rozmieszczenie pomieszczeń mogą ulec zmianie w zależności od przygotowanej przez projektanta koncepcji budynku i zaakceptowania jej przez Zamawiającego.
Projekt budynku powinien uwzględniać:
1. Wszystkie niezbędne instalacje, miedzy innymi: wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, instalacje teletechniczne (sieciowe, CCTV, alarmowe, okablowanie strukturalne), instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, kanalizacji deszczowej z możliwością odzysku wody szarej i inne instalacje wymagane dla tego typu obiektów użyteczności publicznej.
2. Pełne zagospodarowanie terenu inwestycji, w tym projekt zieleni.
Szczegółowy zakres wyposażenia budynku w instalacje oraz ich ilość oraz sposobu zagospodarowania terenu zostanie określony przez Zamawiającego po przedstawieniu przez Wykonawcę koncepcji budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184497,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ISTAL-TECH Marcin Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641826620
7.3.3) Ulica: Nowohucka
7.3.4) Miejscowość: Krawków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-728
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184497,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Wykonanie zadaszenia oraz podłoża dla agregatu prądotwórczego oraz podłączenie go do istniejącej instalacji elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.