Og³oszenie z dnia 2024-03-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00248027/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00278016/01 - Wynik z dnia 2024-04-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Jednorazowe materia³y i sprzêt medyczny 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowe materia³y i sprzêt medyczny 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-001e6534-dd2e-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00237079
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00560202/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Jednorazowe materia³y i sprzêt medyczny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-001e6534-dd2e-11ee-8305-7e4937eb936d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami prowadzona jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem systemu zapewniaj±cego obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych - Platforma e-Zamówienia, zwanej dalej Systemem.
System jest dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformie-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
7. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta podmiotu „Wykonawca" odbywa siê komunikacja wykonawcy z zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
8. W toku badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ, (art. 223 ust. l i art. 224 ust. l ustawy PZP).
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji, dostêpnych w zak³adce „Formularze"/"Formularze do komunikacji". Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
10. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym z „Formularzy do komunikacji", konieczne jest posiadanie konta „Wykonawcy" w Systemie oraz za³ogowanie siê. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po za³ogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
13. Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przes³anych jako za³±czniki do jednego formularza),
14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ z wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowieni±.gov.pl/ w zak³adce „Zg³o¶ problem".
16. W sytuacji problemów technicznych Platformy e-Zamówienia lub niedostêpno¶ci Systemu, uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego poprzez System, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zamowienia@rprsosnowiec.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
17. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem postêpowania: 05/ZP/2024.
(...)
W zwi±zku z ograniczeniem pola formularza do 4000 znaków, pe³ny opis nie zmie¶ci³ siê w og³oszeniu. Szczegó³owy opis zawarty jest w SWZ Art. VI
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych sk³adaj±cych w imieniu wykonawcy ofertê, pe³nomocników, osób reprezentuj±cych wykonawcê oraz osób prowadz±cych postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizuj±c obowi±zek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. l lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o zapisy Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (tj. Dz U. z 2023r. Poz 1605 z pozn. zm.).
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego.
6. Posiada Pan/Pani prawo dostêpu do danych osobowych, sprostowania danych, ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7. Nie przys³uguje Panu/Pani w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. l lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 532000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzêt medyczny jednorazowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-08
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje wznowienie do warto¶ci 20% zamówienia podstawowego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ka¿da oferta bêdzie oceniana indywidualnie. Czê¶ci zamówienia bêd± oceniane niezale¿nie, jednak
je¶li nie zaznaczono inaczej sposób oceny jest zgodny dla ka¿dej z czê¶ci.
Kryterium Waga kryterium
Xa Cena 60%
Xb Dostawa 40%
Xa + Xb = X (Ocena oferty)
Zamawiaj±cy wybierze ofertê która uzyska maksymaln± ilo¶æ punktów w zakresie czê¶ci zamówienia. Punkty bêd± wyliczane do
dwóch miejsc po przecinku.
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2. Opis stosowanego kryterium
Ocena oferty = Xa + Xb
A. CENA
Xa = najni¿sza warto¶æ ceny wystêpuj±ca w ofertach / warto¶æ ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie x 100 x Wa [p.]
Xa – ilo¶æ punktów
Wa - waga kryterium (w tym przypadku Wa = 60%=0,6)
B. Dostawa
Xb = punkty przeliczane bezpo¶rednio od 0 do 40
Dostawa w 1 dzieñ roboczy: 40 p.
Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.
Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.
Dostawa w 4 dni robocze i wiêcej: 0 p.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-08
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje wznowienie do warto¶ci 20% zamówienia podstawowego.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ka¿da oferta bêdzie oceniana indywidualnie. Czê¶ci zamówienia bêd± oceniane niezale¿nie, jednak
je¶li nie zaznaczono inaczej sposób oceny jest zgodny dla ka¿dej z czê¶ci.
Kryterium Waga kryterium
Xa Cena 60%
Xb Dostawa 40%
Xa + Xb = X (Ocena oferty)
Zamawiaj±cy wybierze ofertê która uzyska maksymaln± ilo¶æ punktów w zakresie czê¶ci zamówienia. Punkty bêd± wyliczane do
dwóch miejsc po przecinku.
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2. Opis stosowanego kryterium
Ocena oferty = Xa + Xb
A. CENA
Xa = najni¿sza warto¶æ ceny wystêpuj±ca w ofertach / warto¶æ ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie x 100 x Wa [p.]
Xa – ilo¶æ punktów
Wa - waga kryterium (w tym przypadku Wa = 60%=0,6)
B. Dostawa
Xb = punkty przeliczane bezpo¶rednio od 0 do 40
Dostawa w 1 dzieñ roboczy: 40 p.
Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.
Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.
Dostawa w 4 dni robocze i wiêcej: 0 p.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrêbnych przepisów.Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca przed³o¿y odpowiednie o¶wiadczenie (wzór dokumentu stanowi Za³±cznik 5 do SWZ,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca przed³o¿y odpowiednie o¶wiadczenie (wzór dokumentu stanowi Za³±cznik 5 do SWZ,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca przed³o¿y odpowiednie o¶wiadczenie (wzór dokumentu stanowi Za³±cznik 5 do SWZ
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nianie warunków ³±cznie.
2) Podlegaj± wykluczeniu z postêpowania:
a) na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
b) na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., tj.: w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczêcia tej procedury;
c) z³o¿± o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik 5 do niniejszej SWZ.
2. Wykonawca, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie nie mog± podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:
1) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie (Za³±cznik 5 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
2) w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, o¶wiadczenie (Za³±cznik 5 do SWZ) sk³ada tak¿e ka¿dy podwykonawca.
3. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, w zakresie okre¶lonym art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z pó¼n. zm.) – Za³±cznik 6 do SWZ, (Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia o¶wiadczenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie wymaga5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie nie mog± podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:1) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie (Za³±cznik 5 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,2) w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, o¶wiadczenie (Za³±cznik 5 do SWZ) sk³ada tak¿e ka¿dy podwykonawca.3. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie zart. 111 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:a) zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
b) zmian± danych teleadresowych Stron,
c) zmian± numerów rachunków bankowych Stron,
d) si³± wy¿sz± przez co rozumie siê w szczególno¶ci: wojnê lub rewolucjê na terytorium Polski, stan wyj±tkowy, klêski ¿ywio³owe, których Strony nie mog³y przewidzieæ ani wyeliminowaæ w chwili zawarcia umowy, a które wyst±pimy z przyczyn ca³kowicie niezale¿nych od Stron w okresie obowi±zywania umowy.
W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej Strona, której to przeszkodzi³o w wykonaniu jej zobowi±zañ umownych, jest zobowi±zana do powiadomienia drugiej Strony na pi¶mie. Pismo stwierdzaj±ce fakt wyst±pienia si³y wy¿szej, potwierdzone przez upowa¿nion± instytucjê pañstwow±, powinno zostaæ wys³ane na adres drugiej Strony w terminie 2 dni roboczych od wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej.
Strony maj± ¶wiadomo¶æ, ¿e w chwili zawierania niniejszej umowy s± publikowane w mediach informacje o wzrastaj±cej liczbie zachorowañ wywo³anych przez wirusy COVID-19 lub innych chorób o podobnym charakterze („Epidemia”). Wykonawcy przys³uguje prawo do powo³ywania siê na niewykonanie swoich zobowi±zañ zwi±zane z Epidemi± wy³±cznie w przypadku wprowadzenia na terenie Polski stanu wyj±tkowego.
W przypadku gdy niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania niepieniê¿nego jest spowodowane Epidemi±, Strona dotkniêta tym zdarzeniem niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni roboczych, powiadomi o tym zdarzeniu drug± Stronê, przekazuj±c wszelkie istotne fakty dotycz±ce takiego zdarzenia oraz przewidywany okres przeszkody w realizacji zobowi±zañ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy. Przez zmianê cen materia³ów lub kosztów rozumie siê ich podwy¿szenie lub obni¿enie. Wynagrodzenie mo¿e ulec zwiêkszeniu, jak i zmniejszeniu („waloryzacja”).
Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia bêd± dokonywane na nastêpuj±cych zasadach:
a) zmiany bêd± dokonywane w oparciu o kwartalne wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³aszane w komunikatach Prezesa GUS;
b) przez zmianê wska¼nika cen materia³ów lub kosztów rozumie siê:
- w przypadku pierwszej waloryzacji - je¶li wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, o którym mowa w lit. a) za kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³ z³o¿enia wniosku o waloryzacjê wynagrodzenia, wzro¶nie lub spadnie co najmniej o 10% w stosunku do wska¼nika z kwarta³u, w którym przypada³ termin z³o¿enia ofert;
- w przypadku ka¿dej kolejnej waloryzacji - je¶li wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, o którym mowa w lit. a) za kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³ z³o¿enia wniosku o waloryzacjê wynagrodzenia, wzro¶nie lub spadnie co najmniej o 10% w stosunku do wska¼nika z kwarta³u, w którym nast±pi³a ostatnia waloryzacja;
c) Strony mog± wyst±piæ z pisemnym wnioskiem o waloryzacjê wynagrodzenia nie czê¶ciej, ni¿ jeden raz na kwarta³;
d) Strona sk³adaj±ca wniosek jest zobowi±zana do wykazania (udokumentowania), ¿e zmiana cen materia³ów lub kosztów rzeczywi¶cie wp³ynê³a na koszty wykonania przedmiotu umowy;
e) ka¿da ze Stron uprawniona bêdzie do wyst±pienia z pisemnym wnioskiem do drugiej Strony o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia o warto¶æ stanowi±c± ró¿nicê miêdzy wysoko¶ci± wska¼nika cen materia³ów lub kosztów ustalon± zgodnie z lit. b) i obowi±zuj±c± w kwartale z³o¿enia wniosku i 2%;
(...)
Ze wzglêdu na ograniczenie ilo¶ci liter w formularzu do 4000. Zamawiaj±cy informuje ¿e pe³ny opis zawarty jest w SWZ Art XVI ust. 4
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-19 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-19 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy ¶rodków czysto¶ci dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzêtu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAÑ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIER¯AW¡ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZÊTU LABORATORYJNEGO
wiêcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRAD¬WIÊKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSA¯ENIEM
- "Dostawa materia³ów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduñskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postêpowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i okre¶lania lekowra¿liwo¶ci (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zaka¿eñ
- DOSTAWY SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.