Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232360/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00307131/01 - Wynik z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Borowie gmina Bielawy powiat łowicki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.2.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Północna
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 91-420
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.lodz@kowr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237095
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00232360
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Borowie gmina Bielawy powiat łowicki.
1. Budynki wyznaczone do rozbiórki:
Borów obręb Borów-Łazinek gmina Bielawy powiat kutnowski
a) jałownik nr inw. 108-136 (dz. nr ewid. 533/1)
b) budynek wagi samochodowej nr inw. 109-45 (dz. nr ewid. 529/2)
c) magazyn części zamiennych nr inw. 108-130 (dz. nr ewid. 590)
d) silosy przy oborze nr inw. 108/159 (dz. nr ewid. 529/2)
e) silos na wapno b/n inw. (dz. nr ewid. 516)
f) ogrodzenie na działce b/n inw. (dz. nr ewid. 547)
g) szopa na narzędzia nr inw. 108/135 (dz. nr ewid. 547)
h) budynek gospodarczy 17 nr inw. 26-181 (dz. nr ewid. 590)
2. Zakres robót obejmuje:
I. przygotowanie terenu pod prowadzenie robót budowlanych, wygrodzenie, oznakowanie, zorganizowanie zaplecza budowy,
II. roboty budowlane rozbiórkowe zgodnie z Projektem,
III. pozostałe roboty budowlane zgodnie z Projektem.
IV. Pozostałe obowiązki i prace:
a) wyrównanie terenu po rozbiórce,
b) wywóz z nieruchomości odpadów do dalszego zagospodarowania,
c) wywóz z nieruchomości materiałów porozbiórkowych do dalszego zagospodarowania,
d) uporządkowanie terenu po rozbiórce,
e) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, będącej łączną wartością materiałów z odzysku wg wyceny Zamawiającego wynoszącej 25.241,45 zł +VAT (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy dwieście czterdzieści jeden tysięcy i czterdzieści pieć groszy) na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający, przewiduje obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej i zgodnie z art. 134 ust. 1 pkt 9) uPZP wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zgodnie z art. 226. 1. pkt 18) uPZP Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej – w siedzibie Gosp. Rolnego w Borowie w dniu 07.03.2024 r., godz. 10.00. Zamawiający zaleca aby wykonawcy posiadali własny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie wizji lokalnej (np. szerokokątne latarki, szperacze itp.)
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Borowie gmina Bielawy powiat łowicki.
1. Budynki wyznaczone do rozbiórki:
Borów obręb Borów-Łazinek gmina Bielawy powiat łowicki
a) jałownik nr inw. 108-136 (dz. nr ewid. 533/1)
b) budynek wagi samochodowej nr inw. 109-45 (dz. nr ewid. 529/2)
c) magazyn części zamiennych nr inw. 108-130 (dz. nr ewid. 590)
d) silosy przy oborze nr inw. 108/159 (dz. nr ewid. 529/2)
e) silos na wapno b/n inw. (dz. nr ewid. 516)
f) ogrodzenie na działce b/n inw. (dz. nr ewid. 547)
g) szopa na narzędzia nr inw. 108/135 (dz. nr ewid. 547)
h) budynek gospodarczy 17 nr inw. 26-181 (dz. nr ewid. 590)
2. Zakres robót obejmuje:
I. przygotowanie terenu pod prowadzenie robót budowlanych, wygrodzenie, oznakowanie, zorganizowanie zaplecza budowy,
II. roboty budowlane rozbiórkowe zgodnie z Projektem,
III. pozostałe roboty budowlane zgodnie z Projektem.
IV. Pozostałe obowiązki i prace:
a) wyrównanie terenu po rozbiórce,
b) wywóz z nieruchomości odpadów do dalszego zagospodarowania,
c) wywóz z nieruchomości materiałów porozbiórkowych do dalszego zagospodarowania,
d) uporządkowanie terenu po rozbiórce,
e) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, będącej łączną wartością materiałów z odzysku wg wyceny Zamawiającego wynoszącej 25.241,45 zł +VAT (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy dwieście czterdzieści jeden tysięcy i czterdzieści pieć groszy) na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający, przewiduje obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej i zgodnie z art. 134 ust. 1 pkt 9) uPZP wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zgodnie z art. 226. 1. pkt 18) uPZP Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej – w siedzibie Gosp. Rolnego w Borowie w dniu 14.03.2024 r., godz. 10.00. Zamawiający zaleca aby wykonawcy posiadali własny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie wizji lokalnej (np. szerokokątne latarki, szperacze itp.)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.
10. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza się:
10.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
10.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
10.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA! Zamawiający, przewiduje obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej i zgodnie z art. 134 ust. 1 pkt 9) uPZP
wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zgodnie z art. 226. 1. pkt 18) uPZP Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli
zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - na miejscu (teren Gospodarstwa
Rolnego w Kopydłowie – dz. nr ewid. 8/17 w Kopydłowie) w dniu 22.08.2023. r., godz. 10.00. Zamawiający zaleca aby
wykonawcy posiadali własny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie wizji lokalnej (np. szerokokątne latarki, szperacze itp.)
UWAGA! Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, będącej łączną wartością materiałów z
odzysku wg wyceny Zamawiającego wynoszącej 35.033,54 zł +VAT (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy trzydzieści trzy
złotych i pięćdziesiąt cztery groszy) na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Po zmianie:
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.
10. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza się:
10.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
10.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
10.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-20 10:00
Po zmianie:
2024-03-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-20 12:00
Po zmianie:
2024-03-22 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-18
Po zmianie:
2024-04-20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbiórka budynku przy ulicy Pabianickiej 236 w Łodzi
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Świadczenie gwarancyjnych i pogwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR - w podziale na zadania
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- Rozbiórka budynku przy ulicy Pabianickiej 236 w Łodzi
- "Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Wyzwolenia 105 w Szczecinie z przeznaczeniem na siedzibę Biura Dokumentacji Zabytków w Szczecinie"
- BUDOWA PARKINGU NA SAMOCHODY OSOBOWE ORAZ DROGI DOJAZDOWEJ PRZY BAZARZE MIEJSKIM PRZY UL. KĘTRZYŃSKIEJ W BARTOSZYCACH
- Przebudowa instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej i wodociągowej w budynku Wydziału Filologii UWr przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.