Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00082105/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
RDW w Hrubieszowie. Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6962093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,155226,b25782c8266f6bfc6811281becf27e36.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie. Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af3efeee-c003-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 "RDW w Hrubieszowie. Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R3.ST.372.4.2024.rp
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 458800,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zadanie nr 1: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do siedziby Obwodu Drogowego w Tyszowcach ul. Wielka 103 – 60 Mg- I partia – w ilości 40 Mg
- II partia – w ilości 20 Mg
Wymagania wobec mieszanki mineralno – asfaltowej:
a) przeznaczona do wbudowania w górną warstwę nawierzchni,
b) wykonana z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 8 mm,
c) uziarnienie -sito 0,063 mm max 5%
d) uziarnienie -sito 1 mm max 10%
e) do produkcji mieszanki mineralno – bitumicznej należy stosować asfalt upłynniony
f) zawartość lepiszcza w mieszance winna wynosić 4,5-5,5%,
g) przyczepność lepiszcza minimum 80%,
h) możliwość stosowania w temperaturze od -200C do +300C,
i) możliwość przechowywania mieszanki (okres przydatności do użycia) przez minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia,
j) powinna posiadać: Krajową Ocenę Techniczną stwierdzającą pozytywną ocenę właściwości użytkowych wyrobu budowlanego do zamierzonego zastosowania , Aprobatę Techniczną IBDiM lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt może być wprowadzony do legalnego obrotu, oraz świadectwo jakości dla każdej dostarczanej partii mieszanki,
k) powinna być pakowana w porcje o wadze do 30 kg, w worki polietylenowe
i dostarczana na paletach bezzwrotnych,
l) zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z mieszanką mineralno asfaltową opakowania polietylenowe i palety i nie wyraża zgody na płacenie kaucji za palety
3) W przypadku dostarczenia mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno nieodpowiedniej jakości, stwierdzonej na podstawie wykonanych na zlecenie Zamawiającego badań przez niezależne laboratorium, Wykonawca dokona jej wymiany na własny koszt w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowej jakości mieszanki.
4) Zamawiający powiadomi telefonicznie lub e-mailem Wykonawcę o potrzebie dostawy drugiej partii z minimum 7- dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu dostawy.
5) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dokładnym terminie dostaw co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem.
6) Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do siedziby do Obwodu Drogowego w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b – 60 Mg- I partia – w ilości 40 Mg
- II partia – w ilości 20 Mg
Wymagania wobec mieszanki mineralno – asfaltowej:
a) przeznaczona do wbudowania w górną warstwę nawierzchni,
b) wykonana z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 8 mm,
c) uziarnienie -sito 0,063 mm max 5%
d) uziarnienie -sito 1 mm max 10%
e) do produkcji mieszanki mineralno – bitumicznej należy stosować asfalt upłynniony
f) zawartość lepiszcza w mieszance winna wynosić 4,5-5,5%,
g) przyczepność lepiszcza minimum 80%,
h) możliwość stosowania w temperaturze od -200C do +300C,
i) możliwość przechowywania mieszanki (okres przydatności do użycia) przez minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia,
j) powinna posiadać: Krajową Ocenę Techniczną stwierdzającą pozytywną ocenę właściwości użytkowych wyrobu budowlanego do zamierzonego zastosowania , Aprobatę Techniczną IBDiM lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt może być wprowadzony do legalnego obrotu, oraz świadectwo jakości dla każdej dostarczanej partii mieszanki,
k) powinna być pakowana w porcje o wadze do 30 kg, w worki polietylenowe
i dostarczana na paletach bezzwrotnych,
l) zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z mieszanką mineralno asfaltową opakowania polietylenowe i palety i nie wyraża zgody na płacenie kaucji za palety
3) W przypadku dostarczenia mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno nieodpowiedniej jakości, stwierdzonej na podstawie wykonanych na zlecenie Zamawiającego badań przez niezależne laboratorium, Wykonawca dokona jej wymiany na własny koszt w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowej jakości mieszanki.
4) Zamawiający powiadomi telefonicznie lub e-mailem Wykonawcę o potrzebie dostawy drugiej partii z minimum 7- dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu dostawy.
5) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dokładnym terminie dostaw co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem.
6) Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44944,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44944,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Górniak i Wspólnicy Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369951726
7.3.3) Ulica: Kamieniec 8
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44944,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45534,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46494,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45534,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 357114336
7.3.3) Ulica: ul. I. Krasickiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45534,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeglądy i konserwacje urządzeń wentylacji z automatyką oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych - DZP.25.4.2025
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Organizacja wycieczki zagranicznej dla pracowników Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie wraz z osobami towarzyszącymi
- "Usługa sporządzenia operatów szac. dla nieruchomości zabudowanych przezn. do wywłaszczenia pod inwestycje drog. związane z budową dr. ekspresowej S17 Piaski - Herbenne, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r.
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
- RDW Biała Podlaska: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych z podziałem na części:
- Sukcesywne dostawy grysu bazaltowego do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ryckiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.