Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255953/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Międzychód, na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 95 748 81 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzychod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Międzychód, na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce10ae7-da95-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024753/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Międzychód, na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art.214 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. ENEA Oświetlenie Spółka z o.o. z siedzibą w Szczecinie jest właścicielem urządzeń, na których mają być świadczone usługi objęte przedmiotem zamówienia, zlokalizowane na terenie Gminy Międzychód i tylko ona posiada prawo korzystania i dysponowania tym majątkiem. Zgodnie z definicją legalną prawa własności zawartą w art. 140 ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny, do podstawowych uprawnień właścicielskich należy uprawnienie do korzystania z rzeczy i rozporządzania nią z wyłączeniem innych osób. Prawo własności rzeczy ze swojej istoty jest prawem o charakterze wyłącznym. W związku z powyższym, ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie jest jedynym podmiotem, któremu Zamawiający może udzielić zamówienia świadczenia takiej usługi.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RII.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1026097,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Międzychód, na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o. o., rozumianej jako: zapewnienie oświetlenia miejsc publicznych w szczególności ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie administracyjnym Zamawiającego za pomocą urządzeń stanowiących majątek Wykonawcy.
2. W ramach ww. usługi oświetleniowej w celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
a) zakupić, jako odbiorca końcowy w rozumieniu ustawy prawo energetyczne, energię elektryczną w ilości niezbędnej dla celów oświetlenia,
b) wykorzystywać wszystkie stanowiące jego własność urządzenia oświetleniowe
i ponosić nakłady związane z ich utrzymaniem, prowadzić ruch, eksploatację, konserwację i remonty urządzeń oświetleniowych w zakresie niezbędnym
do utrzymania ich w należytym stanie technicznym.
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania polegającego na świadczeniu usługi oświetleniowej na terenie Gminy Międzychód, na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o. o., rozumianej jako: zapewnienie oświetlenia miejsc publicznych w szczególności ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie administracyjnym Zamawiającego za pomocą urządzeń stanowiących majątek Wykonawcy. Wykonawca prowadzi, a Zamawiający umożliwia w ramach świadczonej usługi eksploatację urządzeń oświetleniowych objętych umową w sposób zapewniający bezpieczeństwo obsługi i otoczenia, optymalną żywotność urządzeń, utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego, zachowanie wymagań ochrony środowiska, bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń oraz racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej.
4. Zestawienie statystyczne urządzeń oświetleniowych służących do wykonania niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia. Wykaz ww. urządzeń będzie aktualizowany przez Wykonawcę stosownie do zachodzących zmian, przy czym w związku z realizacją niniejszej umowy Wykonawca zrealizuje i sfinansuje ze środków własnych wyłącznie wymagane ze względu na stan techniczny urządzeń inwestycje odtworzeniowe własnych instalacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Międzychód.
5. Wykonawca własnym staraniem zakupi energię elektryczną oraz zapewni materiały i sprzęt niezbędne do realizacji zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania umowy.
6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić pełną paszportyzację oraz dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych niniejszym zamówieniem oraz ewidencję wykonanych czynności.
7. Wykonawca będzie wykonywać czynności objęte zamówieniem, zapewniając nakazany prawem poziom administracyjnej obsługi majątku, prowadząc wymaganą dokumentację dla całości przedmiotu zamówienia oraz rozliczając wszelkie zobowiązania publiczno – prawne i podatkowe dotyczące sieci oświetleniowej należącej do ENEA Oświetlenie sp. z o. o.
8. Wykonawca zapewni całodobowy dyżur umożliwiający również przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt oraz zagrożenia pożarowego pod wskazanym przez siebie numerem telefonu.
9. W trakcie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa, w tym prawa miejscowego.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody spowodowane z jego winy np. uszkodzenie majątku Zamawiającego lub osób trzecich, spowodowane w trakcie czynności związanych z realizacją zamówienia.
11. Uszkodzenia i awarie będą likwidowane przez Wykonawcę z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów:
- usuwanie awarii w sieci oświetleniowej – licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia:
a) w linii kablowej – do 7 dni roboczych,
b) w linii napowietrznej – do 4 dni roboczych,
- wymiana przepalonych źródeł światła – do 5 dni roboczych.
12. Świadczoną usługę oświetleniową uważa się za przeprowadzoną w sposób należyty, jeżeli liczba niesprawnych opraw oświetleniowych w stosunku do ich ogólnej liczby nie przekracza 5%. Kontrola świadczonej usługi następuje przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
13. Warunki płatności określa się w następujący sposób:
Termin zapłaty ustala się na 21 dni.
14. Na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji:
- wymiana źródła światła – 12 miesięcy,
- wymiana oprawy – 24 miesiące.
15. Zamawiający oświadcza, że nie będzie pobierał opłat za zajęcie pasa drogowego
dla wykonania wszystkich prac wynikających z niniejszej umowy.
16. Zamawiający wyraża zgodę na podzlecanie przez Wykonawcę części usług objętych umową, jednak za szkody wyrządzone przez podwykonawców pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
17. Wykonawca wyznaczy osobę jako koordynatora w zakresie wykonywania obowiązków umowy, leżących po stronie Wykonawcy.
18. Wykonawca jest zobowiązany pokryć szkody powstałe podczas lub w związku ze świadczeniem usługi oświetleniowej w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania jej postanowień. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zdarzeniu nie podjął niezwłocznie czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia.
III. Termin wykonania zamówienia: od 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262099,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1262099,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea Oswietlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912
7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262099,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- BUDOWA MURU OPOROWEGO ORAZ REMONT ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ PRZY SEGMENCIE D BUDYNKU SPZOZ MIĘDZYCHÓD
- Zakup samochodów dla Domów Pomocy Społecznej - Likwidacja barier transportowych
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI REHABILITACJI SPZOZ MIĘDZYCHÓD
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN NA ROK KALENDARZOWY 2025
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- Dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji na potrzeby Gminy Wiżajny w 2025 roku.
- Konserwacja oraz bieżące utrzymanie i remonty urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Bełchatowa w 2025 roku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Błażowa i jej jednostek organizacyjnych
- Utrzymanie, bieżące naprawy, konserwacja i przeglądy infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miasto Krosno w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.