Og³oszenie z dnia 2022-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00410719/01 - Wynik z dnia 2022-10-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa cieplarki, mono i bipolarnej diatermii dla Bloku Operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cieplarki, mono i bipolarnej diatermii dla Bloku Operacyjnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1d69193b-fb82-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00237114
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00064382/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.22 Dostawa sto³u operacyjnego, cieplarki i diatermii dla Bloku Operacyjnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp.
Wiêcej informacji na temat wymagañ technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowi±cych Za³±cznik nr 8 i 8a do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z przeprowadzaniem postêpowania o udzielenie zamówienia na „Dostawa cieplarki, mono i bipolarnej diatermii dla Bloku Operacyjnego”- Zp/41/TP/22 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu ul. Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1. Informujemy, ¿e Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobê zastêpuj±c± IODO, kontakt za po¶rednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa cieplarki, mono i bipolarnej diatermii dla Bloku Operacyjnego”- Zp/41/TP/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z pó¼n. zm.). Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyj±tkowych przypadkach w tym samym celu bêdziemy równie¿ przetwarzaæ dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych lub naruszeñ prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w zwi±zku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wy¿ej ustawy. Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
2. Dane przekazane przez Pani±/Pana bêd± podlega³y udostêpnieniu nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: organy w³adzy publicznej, organy ¶cigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy wystêpuj± z ¿±daniem w oparciu o stosown± podstawê prawn± w tym np. Krajowa Izba Odwo³awcza, inne podmioty, które ¶wiadcz± us³ugi na rzecz administratora np. podmiotom ¶wiadcz±cym obs³ugê prawn±, podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
3. Administrator nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
4. Dane osobowe, wynikaj±ce ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z za³±cznikami, bêd± przechowywane przez okres 4 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powy¿ej 4 lat, przechowywana jest przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli ¶rodki finansowe zosta³y pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja bêdzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznaj±cych te ¶rodki i mog± wynosiæ okresy d³u¿sze ni¿ 4 lata. Po tym terminie dane bêd± protokolarnie niszczone.
5. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy s± niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, w tym nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników. Przys³uguje równie¿ prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 „RODO”, nie mo¿e ono jednak ograniczaæ przetwarzania danych osobowych .....(w zwi±zku z ograniczeniami wiêcej w SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/41/TP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cieplarka do p³ynów infuzyjnych, p³ynów do p³ukania i tkanin
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓ£OWY JEDN. MIARY LO¦Æ
1. Cieplarka do p³ynów infuzyjnych, p³ynów do p³ukania i tkanin szt. 1
Cieplarka do p³ynów infuzyjnych, p³ynów do p³ukania i tkanin
Cieplarka o pojemno¶ci 300L z dwoma oddzielnymi komorami, dolna komora dla p³ynów infuzyjnych z ustawialn± temperatur± od 25°C do 70°C, górna komora dla tkanin z temperatur± od 25°C do 70°C
Lp.Parametry techniczne
Parametry Wymagane ParametryOferowane
1. Urz±dzenie mobilne wyposa¿one w 4 kó³ka (2 z opcj± blokady). TAK
2. Dwuwarstwowa obudowa z ³atwej do mycia stali nierdzewnej (wnêtrze kwasoodporne). TAK
3. Przeszklone drzwi górnej komory i szuflady dolnej komory - szk³o hartowane. Drzwi i szuflady z systemem automatycznego domykania siê. TAK
4. Górna komora specjalnie przystosowana do ogrzewania po¶cieli, koców, rêczników, ob³o¿eñ. TAK
5. Energooszczêdne o¶wietlenie górnej komory - LED. TAK
6. Trzy pó³ki o regulowanej wysoko¶ci, wysuwane na prowadnicach. Dwie zamykane szuflady. TAK
7. Panel dotykowy z przyciskami, wy¶wietlaczem 3.2'' oraz wska¼nikiem stand-by. TAK
8. Wy¶wietlacz pokazuj±cy temperaturê rzeczywist± i zadan±. TAK
9. Ogrzewacz z dwoma komorami (osobne strefy grzewcze). TAK
10. Kurtyna powietrzna w górnej komorze. TAK
11. Urz±dzenie przeznaczone do pracy ci±g³ej. TAK
12. Elektroniczne i mechaniczne (termostat bimetaliczny) zabezpieczenie przed przegrzaniem dla ka¿dej komory. TAK
13. Sygna³ optyczny wy¶wietlany na ekranie przy niedomkniêtej szufladzie lub drzwiach. TAK
14. Alarm optyczny i akustyczny w³±czaj±cy siê po 60 sekundach przy niedomkniêtej szufladzie lub drzwiach. TAK
15. Optyczny i akustyczny alarm "niskiej / wysokiej temperatury", uruchamiany w przypadku wykrycia rozbie¿no¶ci miêdzy temperatur± zadan± i temperatur± rzeczywist± w komorze (dla ka¿dej komory osobno). TAK
16. Optyczny i akustyczny alarm w przypadku przegrzania dla ka¿dej komory. TAK
17. Tryb czuwania (stand by). TAK
18. Pojemno¶æ komory: 300l netto (364l brutto). TAK
19. Maksymalne obci±¿enie pó³ek: 20 kg. TAK
20. Ustawiany przez u¿ytkownika zakres temperatur: 25°C - 70°C ±2°C (zmiana o 1°C) (obie komory). TAK
21. Zewnêtrzne wymiary urz±dzenia: 740 x 1770 x 790 mm (Szeroko¶æ x Wysoko¶æ x G³êboko¶æ). TAK
22. Zewnêtrzne wymiary urz±dzenia bez odbojników i kó³ek: 690 x 1770 x 740 mm (S x W x G). TAK
23. Wewnêtrzny wymiar komory górnej: 535 x 620 x 500 mm (S x W x G). TAK
24. Wymiary pó³ek: 510 x 18 x 455 mm (S x W x G). TAK
25. Wewnêtrzny wymiar szuflad: 496 x 187 x 512 mm - górna szuflada, 496 x 242 x 512 mm - dolna szuflada (S x W x G). TAK
26. Wewnêtrzny wymiar komory dolnej: 590 x 610 x 550 mm (S x W x G). TAK
27. Waga: 206 kg. TAK
28. Napiêcie zasilania: 220-240 VAC, 50-60 Hz, pr±d znamionowy 5.7 A. TAK
29. Moc grza³ki (górna komora): 1000 Wat. TAK
30. Moc grza³ki (dolna komora): 400 Wat. TAK
31. Temperatura otoczenia (w trakcie dzia³ania): 15 - 25 °C. TAK
32. Temperatura otoczenia (magazynowanie): 10 - 55 °C. TAK
33. Wilgotno¶æ wzglêdna (dzia³anie i magazynowanie): 30 - 70 %. TAK
34. Wyrób medyczny potwierdzony certyfikatem lub deklaracj±. TAK
35. Opcja "BOOST" pozwalaj±ca na przyspieszenie ogrzewania wsadu poprzez czasowe zwiêkszenie temperatury grzania. TAK
36. Oprogramowanie wyposa¿one w programator czasowy, pozwalaj±cy precyzyjnie ustaliæ dzienny i tygodniowy cykl pracy urz±dzenia. TAK
37. Opcjonalnie dostêpny system dezynfekcji UV-C. TAK
38. Zgodno¶æ:
EN 13485:2016
Rozporz±dzenie (UE) 2017/745 (dotycz±ce wyrobów medycznych)
Dyrektywa 2011/65/EU z pó¼niejszymi zmianami 2015/863 TAK
UWAGA: W tabelach nale¿y wpisaæ „TAK” lub „NIE” w zale¿no¶ci od tego, czy proponowany sprzêt spe³nia wskazany parametr. Parametry okre¶lone jako „TAK” s± parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiaj±cego, oferta nie spe³niaj±ca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33186200-9 - Urz±dzenia do ogrzewania krwi i p³ynów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:
Ka¿dy z pakietów bêdzie oceniany oddzielnie
Cena najni¿sza otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wy¿szej cenie:
Cena najni¿sza z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilo¶æ punktów dla oferty ocenianej
Cena wy¿sza z oferty ocenianej o wy¿szej cenie
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mono i bipolarna diatermia z argonem
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓ£OWY JEDN. MIARY LO¦Æ
1. Mono i bipolarna diatermia z argonem szt. 1
Lp.Parametry techniczne
Parametry Wymagane Parametry Oferowane
1
Aparat mono i bipolarny wyposa¿ony w funkcjê zamykania naczyñ o ¶rednicy do 7 mm w³±cznie z automatycznym dopasowaniem mocy wyj¶ciowej do w³a¶ciwo¶ci fizykochemicznych tkanek z funkcj± automatycznego zakoñczenia aktywacji z sygnalizacj± uszczelnienia naczyñ (praca z funkcj± auto-stop oraz sygnalizacj± d¼wiêkow±). TAK,
podaæ nazwê handlow±, model oraz producenta
2 Rozpoznawanie pod³±czonych instrumentów do zamykania naczyñ do 7 mm i automatyczne dobieranie optymalnych parametrów pracy TAK
3 Mo¿liwo¶æ integracji urz±dzeñ chirurgicznych: diatermia, przystawka do koagulacji argonowej, odsysacz dymu z pola operacyjnego, preparator tkanek miêkkich w jednolity system sterowany z tej samej jednostki steruj±cej umieszczony na jednej platformie jezdnej TAK
4 Wielokolorowy wy¶wietlacz TFT do komunikacji aparat-u¿ytkownik TAK
5 Monitor mocy szczytowej i ¶redniej z mo¿liwo¶ci± wizualizacji na ekranie TAK
6 Mo¿liwo¶æ utworzenia i zapamiêtania min. 40 programów i zapisania ich pod nazw± procedury lub nazwiskiem operatora TAK
7 Zmiana programu przy pomocy uchwytu monopolarnego i w³±cznika no¿nego TAK
8 Oprogramowanie do obs³ugi systemu w jêzyku polskim, wy¶wietlanie komunikatów, kodów b³êdu z opisem tekstowym w jêzyku polskim TAK
9 Uruchamianie funkcji monopolarnych i bipolarnych przy u¿yciu jednego w³±cznika no¿nego TAK
10 Ilo¶æ gniazd przy³±czeniowych wymiennych:
monopolarne/uniwersalne – min. 1
bipolarne – min. 2
bierne – 1
argonowe – min. 1
Aparat powinien umo¿liwiaæ bezpo¶rednie pod³±czenie narzêdzi monopolarnych w systemie wtyczek jednopinowym o ¶r. 5mm i 4mm oraz trzypinowym (bez dodatkowych adapterów)
Aparat powinien umo¿liwiaæ bezpo¶rednie pod³±czenie narzêdzi bipolarnych w systemie wtyczek jedno
i dwupinowych o rozstawie 22 [mm] i 28 [mm] (bez dodatkowych adapterów) TAK
11 Moc ciêcia monopolarnego max. 300W TAK
12 Mo¿liwo¶æ regulacji mocy maksymalnej z krokiem +/ - 1W w ca³ym dostêpnym zakresie TAK
13 Minimum 3 rodzaje, tryby ciêcia monopolarnego w tym jedno do pracy w ¶rodowisku wodnym TAK
14 Ilo¶æ efektów (g³êboko¶ci) koagulacji mo¿liwych do uzyskania podczas ciecia dla ka¿dego z trybów min. 4 TAK
15 Minimum cztery rodzaje, tryby koagulacji monopolarnej: ³agodna, forsowna, natryskowa, preparuj±ca o min. mocy 100W TAK
16 Dodatkowy rodzaj, tryb koagulacji monopolarnej przeznaczony do rozcinania warstw tkanek z hemostaz± porównywaln± do osi±ganej przy u¿yciu no¿a harmonicznego o mocy max. 60 W TAK
17 Mo¿liwo¶æ min. 2-stopniowej regulacji intensywno¶ci dzia³ania koagulacji dla ka¿dego rodzaju koagulacji – nie dotyczy regulacji mocy TAK
18 Przystawka do koagulacji i ciêcia w pla¼mie argonowej TAK
19 Rozpoznawanie przy³±czonych instrumentów argonowych i automatyczne dobieranie parametrów pracy i przep³ywu argonu. TAK
20 Regulacja przep³ywu argonu w zakresie min. 0,1 – 8,0 l / min. TAK
21 Minimum 3 ró¿ne rodzaje / tryby ciêcia w os³onie argonu TAK
22 Minimum 3 ró¿ne rodzaje / tryby koagulacji argonowej TAK
23 WYPOSA¯ENIE TAK
24 Elektroda neutralna jednorazowa owalna o symetrycznych równych powierzchniach dzielonych, powierzchnia czê¶ci aktywnej 85cm² z odseparowanym elektrycznie i mechanicznie pier¶cieniem ekwipotencjalnym o powierzchni 23 cm² pozwalaj±cym na równe rozproszenie pr±du up³ywu na ca³ej powierzchni elektrody. Elektroda wykonana z przepuszczalnej dla powietrza w³ókniny zapobiegaj±cej powstawaniu odparzeñ. – 50 szt. TAK
25 Kabel elektrody neutralnej, jednorazowej TAK
26 Aplikator jednorazowy z wysuwana elektrod± szpatu³kow± d³. 35 mm, ¶r. 5mm – 5 szt. TAK
27 Aplikator jednorazowy z wysuwana elektrod± szpatu³kow± d³. 100 mm, ¶r. 5mm – 5 szt. TAK
28 Podwójny w³±cznik no¿ny wodoodporny z mo¿liwo¶ci± prze³±czania programu (do dezynfekcji) – 1 szt. TAK
29 W³±cznik no¿ny pojedynczy, wodoodporny (do dezynfekcji) – 1 szt. TAK
30 Reduktor ci¶nienia do argonu – 1 szt TAK
31 Butla z argonem o poj. 5l – 1 szt., TAK
32 Wózek pod aparaturê – 1 szt. TAK
UWAGA: W tabelach nale¿y wpisaæ „TAK” lub „NIE” w zale¿no¶ci od tego, czy proponowany sprzêt spe³nia wskazany parametr. Parametry okre¶lone jako „TAK” s± parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiaj±cego, oferta nie spe³niaj±ca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33161000-6 - Urz±dzenia elektrochirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:
Ka¿dy z pakietów bedzie oceniany odzielnie
Cena najni¿sza otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wy¿szej cenie:
Cena najni¿sza z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilo¶æ punktów dla oferty ocenianej
Cena wy¿sza z oferty ocenianej o wy¿szej cenie
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegaj±ce na dostawie urz±dzeñ medycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie ¶wiadczenia dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegaj±ce na dostawie urz±dzeñ medycznych na kwotê minimum:
Pakiet nr 1 - 15 000,00 z³
Pakiet nr 2 - 41 000,00 z³
ka¿da z dostaw.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe :1. Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pakietu i pozycji.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Aktualnie obowi±zujaca deklaracja zgodno¶ci producenta – wystawiona przez producenta
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Uzupe³nieniu podlegaj± wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione w Tabeli VIIISEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-15 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Oferta musi zawieraæ:Lp. Nazwa (rodzaj) dokumentu
1. Wype³niony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polegaæ na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy – za³±cznik nr 4a (z³o¿yæ, je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy Konsorcjum lub Spó³ki Cywilnej.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1. Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pakietu i pozycji.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Aktualnie obowi±zujaca deklaracja zgodno¶ci producenta – wystawiona przez producenta.
INNE PRZETARGI Z WA£BRZYCHA
- Remont budynku rozdzielni g³. energ. z wymian± wyposa¿enia i agregatu pr±dotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizacjê zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wa³brzycha na drogach publicznych
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dotycz±cej posi³ków dla obs³ugi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Ksi±¿ w Wa³brzychu Sp. z o.o
- Dostawa kompletnego materia³u na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wa³brzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wa³brzychu.
wiêcej: przetargi w Wa³brzychu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.