Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175305/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00187311/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00208184/01 - Wynik z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na rzecz uczestników
Światowego Kongresu Kopernikańskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gagarina 11
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b986d59-c7b2-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na rzecz uczestnikówŚwiatowego Kongresu Kopernikańskiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b986d59-c7b2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.031.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251344,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na rzecz uczestników Światowego Kongresu Kopernikańskiego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 3a i 3b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 184347,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 3b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 66996,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171612,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171612,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171612,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBAŃSKI Przedsiębiorstwo Budowlane Hotel Bulw ar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-025-92-50
7.3.3) Ulica: ul. Bulwar Filadelfijski 18
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Urbański Przedsiębiorstwo Budowlane Ryszard Urbański
jakie przetargi wygrała firma
Urbański Przedsiębiorstwo Budowlane Ryszard Urbański
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171612,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-16INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.