Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182784/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych
UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet Akademii Górniczo - Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000157700022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojki 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-950
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 6323355, 12 633-34-26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cyfronet@cyfronet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cyfronet.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnychUPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a8c0f6-16c7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024556/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182784/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ACK-DA-ZP-28-13/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych posiadanych przez Zamawiającego UPS-ów Galaxy 7000 zgodnie z wymaganiami Dokumentacji Techniczno-Ruchowej.
UPS-y znajdują się w budynkach Zamawiającego przy ul. Nawojki 11, Nawojki 11A oraz Podole 62 w Krakowie
Wymagania ogólne dla zamówienia
1. Dostarczone elementy eksploatacyjne podlegające wymianie muszą być fabrycznie nowe tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy.
2. Dostarczone elementy muszą pochodzić z autoryzowanych kanałów dystrybucyjnych producenta zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Wymagania dotyczące gwarancji
Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone elementy eksploatacyjne podlegające wymianie wynosi 12 miesięcy.
Szczegółowe warunki gwarancji określa złącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Symetrium Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-254-91-47
7.3.3) Ulica: Drukarska 18/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-048
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Schneider Polska Spółka z o.o., ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Dostawa serwerów w ramach realizacji projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.