Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175860/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół/placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363929163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 716066100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@twardogora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.twardogora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https;//miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół/placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5177d45b-1156-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002630/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół/placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.260.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół/placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021” według tras dowozu:
5.2.1. Trasa nr 1:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Twardogóra do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 8.
Usługa obejmuje:
- dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasie: Bukowinka 12, Grabowno Wielkie 117/7, Grabowno Wielkie 145/2, Grabowno Male 50 i 24, Twardogóra ul. Wrocławska 48, Twardogóra ul. Wrocławska 11/1, Goszcz Plac Pałacowy 5/3, Twardogóra ul. Młyńska 8a/3, Twardogóra ul. Ratuszowa 25-37/38, Twardogóra ul. Rynek 2/2 i Rynek 17/2, Twardogóra ul. Krótka 1/1, Chełstówek 10B – Zespół Placówek Specjalnych Oleśnica ul. Wojska Polskiego 8
- przywóz uczniów niepełnosprawnych (ok. godz. 14.00) spod Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy do miejsca za-mieszkania ucznia
5.2.2. Trasa nr 2:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Twardogóra do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu, 56-300 Milicz, ul. Kopernika 20.
Usługa obejmuje:
- dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasie: Chełstów 31, Twardogóra ul. Plac Piastów 2/5, Twardogóra ul. Rynek 8/14, Twardogóra ul. Wrocławska 59,Grabowno Małe 39, Goszcz ul. Parkowa 16, Domasławice 32, Drągów 3a -Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych, Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Miliczu, Milicz ul. Kopernika 20
- przywóz uczniów niepełnosprawnych (ok. godz. 14.00) spod Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu do miejsca zamieszkania ucznia.
5.2.3. Na trasie nr 1 i 2:
- przewóz odbywa się od poniedziałku do piątku, w dniach nauki szkolnej (godzina rozpoczęcia zajęć każdego dnia od godziny 8.00, godzina zakończenia zajęć ok. 14.00
- Wykonawca zapewnia osoby do sprawowania opieki podczas dowozu dzieci, po jednej na każdej trasie,
- pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp w czasie jazdy do każdego przewożonego dziecka;
- siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa
- Przewidywana ilość dni przewozu w roku szkolnym 2021/2022 wynosi 144.
5.2.4. Przewidywana ilość uczniów:
- trasa nr 1 –15
- trasa nr 2 – 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANDA-BUS Jerzy Michałowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111001409
7.3.4) Miejscowość: Chełstówek 24
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-02 do 2022-06-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.