Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00565016/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Bochnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/8645121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Bochnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e081e2-9f0d-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056336/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Bochnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym na terenie gminy Bochnia obejmująca trzy zadania:Zadanie nr 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 6555,5 m, pompowniami i zasilaniem elektrycznym w msc. Wola Nieszkowska - Pańska Rola, Zawada, Nieszkowice Wielkie;
Zadanie nr 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, pompowniami i zasilaniem elektrycznym w miejscowości Wola Nieszkowska dz. nr 264/2, 264/4,264/3;
Zadanie nr 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 242,5 m w miejscowości Wola Nieszkowska-Pańska Rola do działek nr ewid. 53, 52 oraz w miejscowości Zawada działka nr ewid. 208
Dodatkowo w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i złożenie jej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bochni w celu uzyskania klauzuli
2) Pełnienie nadzoru dendrologicznego
3) Pełnienie nadzoru archeologicznego
4) Wykonanie kamerowania kanalizacji z wykresami spadków w wersji papierowej oraz wersji cyfrowej pełnej dla całej sieci kanalizacji oznaczonej w projekcie budowlanym
5) Wykonanie aktualnych szkiców tyczenia potwierdzone przez geodetę i kierownika
budowy z adnotacją potwierdzającą wykonanie kanalizacji sanitarnej wg nich wraz z opracowaną inwentaryzacją geodezyjną bez klauzuli dla całej sieci kanalizacji wskazanej w projekcie budowlanym.
6) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla każdego zadania po 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 5000000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym na terenie gminy Bochnia obejmująca trzy zadania:Zadanie nr 4: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Damienice przy ul. Osiedlowej i w m. Proszówki przy ul. W. Paszyca
Zadanie nr 5: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w m. Damienice
Zadanie nr 6: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Proszówki
Dodatkowo w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i złożenie jej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bochni w celu uzyskania klauzuli
2) Pełnienie nadzoru dendrologicznego
3) Pełnienie nadzoru archeologicznego
4) Wykonanie kamerowania kanalizacji z wykresami spadków w wersji papierowej oraz wersji cyfrowej pełnej dla całej sieci kanalizacji oznaczonej w projekcie budowlanym
5) Wykonanie aktualnych szkiców tyczenia potwierdzone przez geodetę i kierownika
budowy z adnotacją potwierdzającą wykonanie kanalizacji sanitarnej wg nich wraz z opracowaną inwentaryzacją geodezyjną bez klauzuli dla całej sieci kanalizacji wskazanej w projekcie budowlanym.
6) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla każdego zadania po 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2480000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym na terenie gminy Bochnia obejmująca jedno Zadanie nr 7: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gierczyce .Dodatkowo w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i złożenie jej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bochni w celu uzyskania klauzuli
2) Pełnienie nadzoru dendrologicznego
3) Pełnienie nadzoru archeologicznego
4) Wykonanie kamerowania kanalizacji z wykresami spadków w wersji papierowej oraz wersji cyfrowej pełnej dla całej sieci kanalizacji oznaczonej w projekcie budowlanym
5) Wykonanie aktualnych szkiców tyczenia potwierdzone przez geodetę i kierownika budowy z adnotacją potwierdzającą wykonanie kanalizacji sanitarnej wg nich wraz z opracowaną inwentaryzacją geodezyjną bez klauzuli dla całej sieci kanalizacji wskazanej w projekcie budowlanym.
6) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla każdego zadania po 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2520000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3250121,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8853686,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3250121,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ”INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342632385
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3250121,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2071613,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4316912,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2071613,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa MONTER Artur Kasprzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681001541
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Artur Kasprzyk FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "MONTER"
jakie przetargi wygrała firma
Artur Kasprzyk FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "MONTER"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2071613,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2337804,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5048554,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2337804,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa MONTER Artur Kasprzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681001541
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Artur Kasprzyk FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "MONTER"
jakie przetargi wygrała firma
Artur Kasprzyk FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "MONTER"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2337804,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Miasta Bochnia
- Budowa drogi gminnej klasy technicznej D od km 0+010.1 do km 0+712.93 przy ul. Kuca w Bochni, Miasto Bochnia
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.