Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161240/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała - Etap I – wymiana źródła ciepła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.wiszniamala.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała - Etap I – wymiana źródła ciepła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f8258a7-0657-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004500/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167779,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała poprzez wymianie źródła ciepła obejmujących m.in.:
1) Remont pomieszczenia nowej kotłowni obejmujący
a. Roboty ogólnobudowlane w tym:
- rozbiórka istniejących posadzek, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej
- wykonanie nowych ścian, sufitów
- wykonanie posadzek z płytek ceramicznych
- wykonanie nowych tynków oraz powłok malarskich
b.. roboty sanitarne
- - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, c.o.
- montaż kotła kondensacyjnego z niezbędną armaturą
c). Roboty elektryczne i teletechniczne
- wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu
- wykonacie instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw oświetleniowych typu LED
2). przyłączenie istniejącej sieci c.o. do kotła gazowego
3). Wykonanie elewacji w tym:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie ocieplenia, tynków oraz malowanie elewacji
4). Demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe w istniejącej kotłowni
5). Remont dachu płaskiego
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
1). Projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenie na budowę pn: Zmiana źródła ciepła na źródło zasilane gazem ziemnym oraz wymiana instalacji c.o. w budynku urzędu gminy Wisznia Mała wykonanym przez: Firma Kowalewski
2). Projekt budowlano-wykonawczy pn: Remont budynku urzędu gminy Wisznia Mała wykonany przez: Firma Kowalewski
3). Specyfikacje techniczne
4). Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
5). Załączniki graficzne
6). Przedmiary robót
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w dokumentacji projektowej.
3. Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszt Kierownika budowy na cały zakres robót.
2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
3) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.). Parametry techniczne wbudowywanych materiałów powinny być potwierdzone aktualnymi aprobatami technicznymi, atestami
4) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany będzie do demontażu i ponownego montażu mebli biurowych pomieszczenia nr 10 (obecnie sali narad) wskazanych na załączniku graficznym nr 2 na czas wykonywanego remontu.
5) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji książki obiektów w zakresie wykonanego remontu.
6). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHU Bud-Wes Józef Wesołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161001498
7.3.3) Ulica: Łąkowa
7.3.4) Miejscowość: Sławoszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZHU "BUD-WES" Józef Wesołowski
jakie przetargi wygrała firma
ZHU "BUD-WES" Józef Wesołowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI WISZNIA MAŁA
więcej: przetargi WISZNIA MAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.