Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096699/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00113159/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w 7 lokalizacjach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 561 80 01
1.5.8.) Numer faksu: 22 561-83-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w 7 lokalizacjach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261437f4-aa99-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093085/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja sieci LAN - US Ostrów Mazowiecka, ul. Stanisława Dubois 1, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
1.1.4 Modernizacja sieci LAN - US w Szydłowcu, ul. Widok 6, 26-500 Szydłowiec.
1.1.5 Modernizacja sieci LAN - US w Żurominie, ul. Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin.
1.1.6 Modernizacja sieci LAN - US w Białobrzegach, ul. Reymonta 46, 26-800 Białobrzegi.
1.1.7 Modernizacja sieci LAN - US w Płońsku, Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk.
1.1.8 Modernizacja sieci LAN - US w Sokołowie Podlaskim, ul. Węgrowska 5, 08-300 Sokołów Podlaski.
1.1.9 Modernizacja sieci LAN - IAS w Warszawie, ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, Warszawa mazowieckie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096699/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2948054,06 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2286779,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części I – Urząd Skarbowy w Ostrowi Mazowieckiej.Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 691584,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części II – Urząd Skarbowy w Szydłowcu.Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 354479,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części III – Urząd Skarbowy w Żurominie.Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 189667,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części IV – Urząd Skarbowy w Białobrzegach.Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załącznikach nr 1d do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 266389,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części V – Urząd Skarbowy w Płońsku.Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załącznikach nr 1e do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 713667,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części VI – Urząd Skarbowy w Sokołowie Podlaskim.Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1f do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 348567,99 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w części VII – Izba Administracji Skarbowej w Warszawie.Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną Wykonawcy dokumentację projektową oraz dokonaniu zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonanie:
1) demontaż istniejącej instalacji gniazd 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
2) demontaż istniejących tablic komputerowych,
3) demontaż istniejących tras WLZ tablic komputerowych,
4) doposażenie Rozdzielni Głównej RG,
5) montaż tablic komputerowych,
6) montaż tablic UPS-a,
7) montaż UPS w pomieszczeniu serwerowni,
8) wykonanie wewnętrznych linii zasilających,
9) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V DATA dedykowanych dla potrzeb instalacji komputerowej,
10) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku nr 1g do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 19133376,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1088550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIMO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653
7.3.3) Ulica: Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIMO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653
7.3.3) Ulica: Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: KROSNO
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159887,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deforo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102/112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102/112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553377,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1062720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553377,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stimo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653
7.3.3) Ulica: Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553377,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596285,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102/112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339971,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634121,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-Corp Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132482717
7.3.3) Ulica: Czarnocińska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634121,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Okablowanie sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.