Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223697/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2022/BZP 00041726/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja szatni personelu pielęgniarskiego szpitala w Kup
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Karola Miarki 14
1.4.2.) Miejscowość: Kup
1.4.3.) Kod pocztowy: 46-082
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237256
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00223697/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „modernizacja szatni personelu pielęgniarskiego szpitala w Kup” w zakresie - zgodnie z projektami i specyfikacjami technicznymi. Dokumenty te stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Roboty remontowe i renowacyjne,
2) Roboty rozbiórkowe,
3) Tynkowanie, instalowanie ścianek działowych,
4) Roboty w zakresie stolarki budowlanej,
5) Kładzenie glazury, podłóg i roboty malarskie,
6) Roboty instalacyjne w budynkach,
7) Roboty instalacyjne kanalizacyjne i hydrauliczne,
8) Instalowanie centralnego ogrzewania i wentylacji,
9) Roboty instalacyjne elektryczne,
10) Wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
11) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
3. Ze względu na współfinansowanie zadanie ze środków zewnętrznych, Zamawiający wymaga zrealizowania zadanie i wystawienia faktury w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 grudnia 2021 r.
4. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: projekty i przedmiary robót budowlanych oraz specyfikacje techniczne.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „modernizacja szatni personelu pielęgniarskiego szpitala w Kup” w zakresie - zgodnie z projektami i specyfikacjami technicznymi. Dokumenty te stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Roboty remontowe i renowacyjne,
2) Roboty rozbiórkowe,
3) Tynkowanie, instalowanie ścianek działowych,
4) Roboty w zakresie stolarki budowlanej,
5) Kładzenie glazury, podłóg i roboty malarskie,
6) Roboty instalacyjne w budynkach,
7) Roboty instalacyjne kanalizacyjne i hydrauliczne,
8) Instalowanie centralnego ogrzewania i wentylacji,
9) Roboty instalacyjne elektryczne,
10) Wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
11) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: projekty i przedmiary robót budowlanych oraz specyfikacje techniczne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
110
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-22 09:00
Po zmianie:
2021-10-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-22 09:10
Po zmianie:
2021-10-27 09:10
INNE PRZETARGI KUP
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.