Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00159601/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Sopot przy ul. Leśna Polana 1 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 200
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-006
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gdospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Sopot przy ul. Leśna Polana 1 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e82780a-c537-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251261/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Sopot ul. Leśna Polana 1 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159601/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 661616,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Sopot przy ul. Leśna Polana 1 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.Zakres przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego obejmuje w szczególności:
- rozbiórkę przybudówki,
- wymianę drewnianej stolarki okiennej wraz nawiewnikami , drewnianych drzwi zewnętrznych oraz częściowo drzwi wewnętrznych,
- wykonanie w przebudowanej części na parterze posadzek cementowych, wykończenie ich z płytek ceramicznych oraz na poddaszu podłóg z paneli podłogowych,
- wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych,
- wykonanie ścianek działowych z GK
- malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni,
- wymianę częściową instalacji wew. wod.-kan., elektrycznej,
- przebudowę instalacji gazowej, wykonanie ogrzewania c.o. za pomocą pieca gazowego dwufunkcyjnego, montaż płyty gazowej bezpłomieniowej,
- wymiana/montaż sanitariatów,
- izolację pionową ścian fundamentowych,
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą płytami styropianowymi z wyprawą elewacyjną, wykończenie płytkami klinkierowymi,
- wykonanie schodów zewnętrznych wraz z drewnianym zadaszeniem pokrytym dachówką ceramiczną, ułożenie kostki betonowej,
- ciśnieniową impregnację pokrycia dachowego z dachówki oraz wymianę obróbek blacharskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ.
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SWZ.
3) Przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ.
4) oraz załącznik nr 9 do SWZ projektowane postanowienia umowy
5.5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
5.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
5.7. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
5.8. Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. Wykonawca musi przewidzieć zaopatrzenie się w niezbędne media we własnym zakresie.
5.9. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót wraz z terenem przyległym i doprowadzenia terenu do należytego stanu i porządku. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne).
5.10. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę oferty.
5.11. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ważnej umowy ubezpieczenia OC na zasadach wskazanych w zał. nr 9 do SWZ – wzór umowy.
5.12. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 - letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.13. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
5.14. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
5.15. Wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
5.16. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
5.17. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
5.18. W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi, Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
5.19. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy PZP.
Przedmiotowe zamówienie z uwagi na opis przedmiotu zamówienia i postawione warunki udziału w postępowaniu, jest zamówieniem skierowanym do wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw a nawet mikro przedsiębiorców. Dodatkowo w ocenie Zamawiającego, potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców na jednym placu budowy – co byłoby konieczne w przypadku podziału na części – zagrażałoby prawidłowej i terminowej realizacji oraz odpowiedzialności z zakresu rękojmi i gwarancji całości zamówienia. Zakres prac objęty jest jedną wspólną dokumentacją projektową uwzgledniającą technologię prowadzenia prac Jeden wykonawca zapewni niezakłóconą ciągłość robót budowlanych, jednorodną odpowiedzialność gwarancyjną i w zakresie rękojmi oraz spójne rozliczenie finansowe zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715887,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886277,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715887,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo- Budowlany HEMAL Henryk Barzowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880004150
7.3.3) Ulica: ul. Odrębna 16
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HEMAL" -ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY HENRYK BARZOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"HEMAL" -ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY HENRYK BARZOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715887,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.