Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098036/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gagarina 11
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e5ab806-c0fb-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5ab806-c0fb-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.010.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych, zwanych dalej „towarem”, do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia – zestawieniu szczegółowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Podane w niektórych pozycjach nazwy własne mają jedynie charakter informacyjny.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30192000-1, 30199760-5, 30199230-1.
5. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy i opakowany. Za towar fabrycznie nowy zamawiający uznaje towar nowy, nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji.
6. Każda dostawa, niezależnie od wielkości, będzie zrealizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z ofertą, licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia przekazanego przez Zamawiającego wyrażonego na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. Towar dostarczany będzie bezpośrednio do 50 wskazanych jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu, Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) i Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie).
7. Zamawiający przewiduje około 1 000 dostaw w trakcie realizacji umowy.
8. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości towaru – chociaż określone zostały z należytą starannością – mają charakter szacunkowy, rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
9. Z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika) Zamawiający wymaga załączenia do oferty nośnika danych zawierającego skalkulowane w Excelu zestawienie szczegółowe w wersji edytowalnej (zał. do SWZ), co pozwoli Zamawiającemu na szybką i sprawną ocenę oferty pod względem rachunkowym.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w tabeli „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie szczegółowe” podał producenta i symbol oferowanego towaru. Dane te mają wskazywać na rzeczywistego producenta danego artykułu, co umożliwi Zamawiającemu zidentyfikowanie parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199760-5 - Etykiety
30199230-1 - Koperty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396640,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396640,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396640,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569
7.3.3) Ulica: Dworcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396640,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-06INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.