Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00173088/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odbudowa kluczowych urządzeń systemu przeciwpowodziowego w infrastrukturze gminnej na terenie sołectw: Krzyżanowice, Nowa Wioska, Owsiszcze” Z podziałem zamówienia na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48)324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48)324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.krzyzanowice.pl https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbudowa kluczowych urządzeń systemu przeciwpowodziowego w infrastrukturze gminnej na terenie sołectw: Krzyżanowice, Nowa Wioska, Owsiszcze” Z podziałem zamówienia na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8469b3b-0fcd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001713/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Odbudowa kluczowych urządzeń systemu przeciwpowodziowego w infrastrukturze gminnej na terenie sołectw: Krzyżanowice, Nowa Wioska, Owsiszcze”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173088/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2007463,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Odbudowa rowu przy ulicy Karola Miarki w miejscowości Krzyżanowice” na długości 780m w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.Zakres zadania obejmuje m.in.:
• roboty przygotowawcze - ręczne wykoszenie, ścinanie i karczowanie gęstych zagajników wraz z wygrabieniem;
• wykopy koryta rowu wraz z mechanicznym skarpowaniem i ręcznym plantowaniem skarp oraz wywóz namułu;
• rozbiórka istniejących umocnień skarp dna rowu oraz wywozem płyt sześciokątnych przy wystąpieniu spoin zaprawą cementową;
• wywóz ziemi, namułu oraz gruzu z rozbiórki;
• naprawa przepustów oraz nawierzchni zjazdów;
• przygotowanie podłoża pod nasyp przy przebudowie i nadbudowie wałów;
• umacnianie skarp wykopów i nasypów płytami ażurowym wraz z kołkowaniem płyt, montaż krawężników betonowych;
• ręczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej;
• betonowe umocnienie skarp i dna wykopu;
• rozbiórka i ponowne budowanie ogrodzeń i innych przeszkód niezbędnych do realizacji zadania;
• remonty obiektów z betonu oraz różnego typu nawierzchni z płyt betonowych wraz z spoinowaniem zaprawą;
• wykopy rowów i kanałów melioracyjnych;
• umacnianie ścian wykopów w gruntach nawodnionych grodzicami wbijanymi pionowo wraz z ich obetonowaniem;
• wykonanie umocnień dna i skarp rowu w formie ścian i płyt żelbetowych;
• wykonanie zbrojonych ubezpieczeń betonowych.
W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1116841,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem II części zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Odbudowa rowu nr 29 w Krzyżanowicach” na długości 600m w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.Zakres zadania obejmuje m.in.:
• roboty przygotowawcze - ręczne wykoszenie porostów oraz ich wygrabienie ze skarp;
• oczyszczenie przepustów oraz rowu z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp;
• mechaniczne plantowanie terenu przeznaczonego do melioracji z wywozem i przemieszczeniem;
• czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 1000 mm;
• wymiana przepustu pod drogą transportu rolnego wraz z jej podniesieniem;
• wykonanie obetonowania skarp z płyt drogowych wielkoformatowych;
• odbudowa betonowych niecek wlotowych i wypadowych przegród;
• rozbiórka istniejących umocnień z bruków, płyt chodnikowych, płyt betonowych wraz z wywózką gruzu z rozbiórek wraz z jej podniesieniem;
• nawierzchnia z tłucznia kamiennego-odtworzenie nawierzchni dróg;
• mechaniczna rozbiórka murów, rurociągów, elementów konstrukcji betonowych zbrojonych;
• umacnianie skarp wykopów i nasypów płytami ażurowymi;
• umacnianie skarp i rowów płytami betonowymi chodnikowymi;
• betonowanie płyt fundamentowych przegród i urządzeń melioracyjnych.
W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 279411,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem III części zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Odbudowa rowu nr 30 w Nowej Wiosce” na długości 1200m w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.Zakres zadania obejmuje m.in.:
• wykopy rowów wykonane koparkami, z przemieszczeniem urobku spycharkami i wywozem ziemi;
• wywóz ziemi i namułu z opóźniacza;
• roboty przygotowawcze - ręczne wykoszenie oraz wygrabienie wykoszonych porostów oraz mechaniczne karczowanie drzew z cięciem drewna piłą mechaniczną - wykonanie dojazdu/przejazdu wzdłuż rowu; ;
• oczyszczenie rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp rowu;
• rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów;
• mechaniczne plantowanie terenu przeznaczonego do melioracji z przemieszczeniem;
• ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 1600 mm, czyszczenie opóźniaczy;
• oczyszczenie przepustów z namułu;
• formowanie skarp (w zależności od potrzeb dowóz lub wywóz ziemi);
• odbudowa zapory betonowej;
• remont bruku z kostek sześciokątnych na skarpach;
• wywóz gruzu i ziemi;
• przygotowanie podłoża pod nasyp przy przebudowie i nadbudowie wałów;
• umacnianie skarp wykopów i nasypów płytami ażurowymi;
• umacnianie skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi;
• wbijanie kołków i słupków oporowych;
• rozbiórka istniejących umocnień, rozbiórka faszyny.
W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 433175,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem IV części zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Odbudowa rowu nr H-14 w Nowej Wiosce” na długości 1400m w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.Zakres zadania obejmuje m.in.:
• roboty przygotowawcze - ręczne wykoszenie porostów oraz ich wygrabienie ze skarp;
• roboty przygotowawcze - oczyszczenie rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp rowu, przygotowanie podłoża pod nasyp przy przebudowie i nadbudowie wałów;
• oczyszczenie rowu z namułu na odcinku koło 890 m wraz z późniejszym rozplantowaniem ziemi wzdłuż krawędzi wykopu;
• mechaniczne plantowanie terenu przeznaczonego do melioracji;
• wywóz ziemi;
• ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 1600 mm;
• wykopy rowów wykonywane koparkami z przemieszczeniem spycharkami urobku wraz z wywozem ziemi i namułu;
• odbudowa opóźniacza - mechaniczna rozbiórka konstrukcji betonowych, betonowe umocnienie skarp i dna;
• rozbiórka istniejących umocnień skarp i dna rowu;
• remont betonowych budowli;
• mechaniczne karczowanie drzew z cięciem drewna piłą mechaniczną- wykonanie dojazdu/przejazdu wzdłuż rowu;
• oczyszczenie przepustów z namułu;
• umacnianie skarp wykopów i nasypów płytami ażurowymi;
• remont cząstkowy skarp i dna cieków umocnionych prefabrykatami;
• umacnianie skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi na podsypce cementowo-piaskowej;
• odwodnienie powierzchniowe wykopu fundamentowego dla: przepustów, zastawek-urządzeń odwodnienia, wykonanie nowych progów, kaskad – 5 szt.;
• betonowanie płyt fundamentowych przegród i urządzeń melioracyjnych.
W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 447615,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem V części zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Odbudowa zbiornika Z-3 w Owsiszczach” w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.Zakres zadania obejmuje m.in.:
• formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie z gruntu spoistego-podniesienie nasypu o około 1 m, szerokość u podstawy 15 m, długość 50 m – podniesienie nasypu mającego na celu zwiększenia retencji zbiornika;
• umacnianie skarp wykopów i nasypów włókniną syntetyczną;
• materiał na wał – ziemia + tłuczeń;
• ręczne wyrównanie terenu i ręczne plantowanie skarp i korony nasypów;
• remont konstrukcji betonowych i żelbetowych, podwyższenie tzw. mnicha;
• remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 12 cm z wypełnieniem spoin piaskiem;
• oczyszczenie dna zbiornika z namułu;
• wywiezienie ziemi, namułu, gruzu
• przepłukiwanie rurociągów drenarskich ceramicznych;
• wykonanie zbrojonych betonowych murów oporowych o wysokości około 5 m.
W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 192135,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty Wykonawcy Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych EKOBUD Ganczarski, Wianecki, Marzec SJ., oraz Szczyrba S.C. Jadwiga Szczyrba, Łukasz Szczyrba, Marcin Szczyrba podlegają odrzuceniu w związku z tym, iż Zamawiający wezwał Wykonawców pismami do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawcy do wymaganego terminu określonego w piśmie nie złożyli wymaganych podmiotowych środków dowodowych. W związku z tym jako, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Części I.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219033,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308976,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219033,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Łukasz Szczyrba wspólnik- Szczyrba SC Jadwiga Szczyrba, Łukasz Szczyrba, Marcin Szczyrba
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczyrba SC Jadwiga Szczyrba, Marcin Szczyrba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472557196
7.3.3) Ulica: Wiejska 18
7.3.4) Miejscowość: Rogów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219033,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422128,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541323,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422128,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MELKAD SP Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Wielobranżowy MELKAD Klemens Scheithauer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392006086
7.3.3) Ulica: Wolności 128 A
7.3.4) Miejscowość: Łańce
7.3.5) Kod pocztowy: 44-285
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422128,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444522,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485046,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444522,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inpromel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423224974
7.3.3) Ulica: ul. Borki 16 B
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444522,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196644,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235981,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196644,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych EKOBUD Ganczarski, Wianecki, Marzec SJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490012320
7.3.3) Ulica: ul. Konarskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-947
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196644,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.