Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165393/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00172489/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00181793/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu alpinistycznego dla ratowników GOPR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gopr.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu alpinistycznego dla ratowników GOPR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c323ce2-d696-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165393/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz.105/I/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.
PAKIET NR 1 obejmuje 5 zestawów sprzętu alpinistycznego (liny, karabinki, lonże, bloczki,taśmy, przyrządy zaciskowe, przyrządy zjazdowe, worki transportowe, uprzęże wspinaczkowa:
ZESTAW 1 - 7 kompletów
ZESTAW 2 - 7 kompletów
ZESTAW 3 - 7 kompletów
ZESTAW 4 - 14 kompletów
ZESTAW 5 - 105 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )
Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.
Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający informuje, że jeśli przedmiot zamówienia określony w specyfikacji warunków zamówienia ( w zał. nr 1 do swz-kalkulacji ceny) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia odpowiednio dla danego pakietu. Ewentualne wskazanie tych informacji przez Zamawiającego ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest, w niniejszej SWZ lub załączniku nr 1 do SWZ, taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane w niniejszej SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia winien dołączyć do oferty podać ich równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535292-0 - Liny do wspinania
39265000-7 - Haki i oczka
44530000-4 - Zaczepy
39561120-9 - Taśma włókiennicza
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 330367,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.
2) PAKIET NR 2 obejmuje 2 zestawy sprzętu alpinistycznego (czekany turystyczne, czekany wspinaczkowe, raki,lonże):
ZESTAW 6 - 70 kompletów
ZESTAW 7 - 35 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )
Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.
Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający informuje, że jeśli przedmiot zamówienia określony w specyfikacji warunków zamówienia ( w zał. nr 1 do swz-kalkulacji ceny) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia odpowiednio dla danego pakietu. Ewentualne wskazanie tych informacji przez Zamawiającego ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest, w niniejszej SWZ lub załączniku nr 1 do SWZ, taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane w niniejszej SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia winien dołączyć do oferty podać ich równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 133093,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.
3) PAKIET NR 3 obejmuje 4 zestawy sprzętu alpinistycznego (liny, karabinki, bloczki,taśmy, rolki ratownicze, przyrządy zjazdowe i asekuracyjne, worki transportowy, uprzęże biodrowe, wspinaczkowe, klucze oczkowe, plakietki ze śrubką, trójkąt ewakuacyjny,)
ZESTAW 8 - 21 kompletów
ZESTAW 9 - 14 kompletów
ZESTAW 10 - 14 kompletów
ZESTAW 13 - 70 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )
Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.
Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający informuje, że jeśli przedmiot zamówienia określony w specyfikacji warunków zamówienia ( w zał. nr 1 do swz-kalkulacji ceny) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia odpowiednio dla danego pakietu. Ewentualne wskazanie tych informacji przez Zamawiającego ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest, w niniejszej SWZ lub załączniku nr 1 do SWZ, taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane w niniejszej SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia winien dołączyć do oferty podać ich równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535292-0 - Liny do wspinania
39265000-7 - Haki i oczka
44530000-4 - Zaczepy
39561120-9 - Taśma włókiennicza
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 279306,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów sprzętu alpinistycznego (w ilości i asortymencie wskazanym odpowiednio w danym pakiecie) do prowadzenia działań ratowniczych w warunkach górskich o każdej porze roku.Sprzęt umożliwia ratowanie poszkodowanych w górach podczas wypadków wspinaczkowych, jaskiniowych, na rzekach górskich i podczas ewakuacji z kolei linowych. Każdy z kompletów stanowi niezależną całość umożliwiającą ratownikom jednej z 7 grup regionalnych GOPR prowadzenie samodzielnych i kompleksowych działań w opisanych zakresach. Zestawy zawierają kompletne moduły alpinistyczne do transportu alpinistycznego osób uratowanych i zabezpieczenia ratowników w terenie eksponowanym.
4) PAKIET NR 4 obejmuje 2 zestawy sprzętu alpinistycznego (liny, pętle, kości mechaniczne, klucze do kości, kotwy śnieżne, szable śnieżne, śruby lodowe,karabinki)
ZESTAW 11 - 14 kompletów
ZESTAW 12 - 28 kompletów
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -odpowiednio dla danego pakietu (zadania) - jest zawarty w zał. nr 1 do swz -KALKULACJI CENOWEJ DO OFERTY w odrębnym pliku w formacie EXEL ( w danym pakiecie- skoroszycie dla każdego zestawu i zestawienia zbiorczego jest odrębny arkusz )
Na oferowany przedmiot zamówienia- odpowiednio dla danego pakietu - Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakopane, ul. Piłsudskiego 65.
Zamawiający informuje, że Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie poinformowany o sposobie kompletowania zestawów -odpowiednio w ramach pakietu- na gotowe do użycia moduły ratownicze. Pakowanie zgodne z szacowaną ilością zamawianych kompletów przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535220-5 - Urządzenia do wspinania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535292-0 - Liny do wspinania
39265000-7 - Haki i oczka
44530000-4 - Zaczepy
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 77383,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528595,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528595,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528595,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MFC Tech Michał Ciszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772355396
7.3.3) Ulica: Mników 389
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528595,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161519,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161519,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161519,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taternicki.pl Anna Krawczyk-Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227
7.3.3) Ulica: al. Wolności 4
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161519,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356018,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356018,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356018,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taternicki.pl Anna Krawczyk-Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227
7.3.3) Ulica: al. Wolności 4
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356018,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157468,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157468,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157468,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taternicki.pl Anna Krawczyk-Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227
7.3.3) Ulica: al. Wolności 4
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157468,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa fabrycznie nowego (wcześniej niezarejestrowanego) samochodu osobowego (9 osobowego) typu minibus dla Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem.
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2024-2025
- Zakup i dostawa diagnostycznego neuromonitoringu śródoperacyjnego oraz aparatu do elektrodiagnostyki nerwów i mięśni
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół na terenie Gminy Leżajsk w ramach programu pn. "Aktywna Szkoła - zakup sprzętu sportowego"
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach realizacji projektu pn. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0"
- Dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.