Og³oszenie z dnia 2021-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00013277/01 - Wynik z dnia 2022-01-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi serwisowej systemu do biopsji fuzyjnej BiopSee wraz z systemem do oceny wieloparametrycznego badania MRI Watson Elemenatry oraz skanera z oprogramowaniem (...), TP-231/21/KK
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 57 09 480
1.5.8.) Numer faksu: 22 57 09 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.krol@pib-nio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pib-nio.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi serwisowej systemu do biopsji fuzyjnej BiopSee wraz z systemem do oceny wieloparametrycznego badania MRI Watson Elemenatry oraz skanera z oprogramowaniem (...), TP-231/21/KK
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9145c16-2fea-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00237368
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdzia³u XVIII i XX SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdzia³u XXXV SWZ -
klauzula informacyjna RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-231/21/KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi serwisowej systemu do biopsji fuzyjnej BiopSee wraz z systemem do oceny wieloparametrycznego badania MRI Watson Elemenatry
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi serwisowej skanera z oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym cyfrowy zapis obrazu histopatologicznego wraz z serwerem i aparatem
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:
Dla czê¶ci nr 1:
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej 2 us³ugi obejmuj±ce swoim zakresem serwisowanie/przegl±dy systemów to¿samych co do rodzaju systemów wskazanych przez Zamawiaj±cego tj. o tym samym przeznaczeniu u¿ytkowym przez okres minimum 12 miesiêcy o ³±cznej warto¶ci brutto minimum 15 000,00 z³ oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
b) przedstawi, ¿e podczas realizacji zamówienia publicznego bêdzie dysponowa³:
- min. 1 osob± posiadaj±c± wa¿ny imienny certyfikat/dyplom/za¶wiadczenie, wystawione w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 lata przed terminem wyznaczonym na sk³adanie ofert przez podmiot prowadz±cy szkolenia od co najmniej 5 lat w zakresie serwisowania sprzêtu medycznego to¿samego co do rodzaju sprzêtu wskazanego przez Zamawiaj±cego ,
Dla czê¶ci nr 2:
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum 1 us³ugê, obejmuj±c± swoim zakresem serwisowanie/przegl±dy aparatów to¿samych co do rodzaju aparatów wskazanych przez Zamawiaj±cego tj. o tym samym przeznaczeniu u¿ytkowym przez okres minimum 12 miesiêcy o warto¶ci brutto minimum 40 000,00 z³ oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza
granicami Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy(Dz. U.2020poz. 2415) –
dalej „rozporz±dzenie” zamiast: 1) odpisu albo informacji z KRS lub CEiIDG, –sk³ada dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza
likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami,
jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury
dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów, -
zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio
o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod
przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du
zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy, z zastosowaniem okre¶lonych powy¿ej terminów wystawienia dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych
lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami rozdzia³u XX pkt. 29-33 SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w za³±czniku 7 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma / System: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ wymaganych do z³o¿enia wraz z ofert± zosta³ wskazany wRozdziale XIII SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczo¶ci finansowej.
- Sprzeda¿ i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego wyja³owionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bie¿±cej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Us³uga polegaj±ca na utrzymaniu czysto¶ci w budynkach (wraz z terenem przyleg³ym) zlokalizowanych w Ostro³êce, Radomiu i Warszawie.
- ¦wiadczenie us³ug profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Wilcza 16 m 21, czê¶æ nr 2: Warecka 4/6 m 14, cze¶æ nr 3: al. "Solidarno¶ci" 82 m 5
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przegl±du sprzêtu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o."
- Wykonywanie przegl±dów technicznych i napraw sprzêtu medycznego.
- PRZEGL¡DY APARATURY MEDYCZNEJ
- Przegl±dy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przegl±dy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przegl±dy, naprawy, czê¶ci
- ZP.16.2025 ¦wiadczenie us³ug przegl±dów technicznych i konserwacji sprzêtu laboratoryjnego i badawczego
- Us³uga serwisowania mikroskopów firmy Carl Zeiss posiadanych przez Instytut Biologii Do¶wiadczalnej im. M. Nenckiego PAN (umowa na 12 miesiêcy)
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.