Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198272/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00231157/01 - Wynik z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeglądu, konserwacji, regulacji i stałej obsługi węzłów cieplnych w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przeglądu, konserwacji, regulacji i stałej obsługi węzłów cieplnych w podziale na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f2c723-21ad-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001849/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni w sezonie grzewczym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198272/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98411,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:Usługi przeglądu, konserwacji, regulacji i stałej obsługi węzłów cieplnych
w podziale na 4 części.
Część 1
Przegląd i konserwacja wymienników ciepła i węzłów cieplnych
w zasobach SOI Bielsko Biała – kompleksy wojskowe w Bielsku Białej przy
ul. Piastowskiej 14, ul. Broniewskiego 27 i ul. Bardowskiego 3 w sezonie grzewczym 2021/2022
A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał osobę z następującymi minimalnymi kwalifikacjami do prowadzenia przeglądów i konserwacji, które są określone w „Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej” z dnia 28 kwietnia 2003r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci:
Część 1: W zakresie eksploatacji: Gr. 2 – Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne pkt 1, 2, 4, 6 i 10. W zakresie dozoru: Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2, 4,6 i 10; Gr. 3 – Urządzenia, instalacje
i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające , przesyłające, magazynujące
i zużywające paliwa gazowe pkt 6 i 10
Część 2: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 2,4 i 10.
Część 3: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
Część 4: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 1 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Załączniki stanowią integralną część SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych –
4 części. Można złożyć oferty na dowolną ilość części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę
i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonaniem zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 23100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:Usługi przeglądu, konserwacji, regulacji i stałej obsługi węzłów cieplnych
w podziale na 4 części.
Część 2
Wykonanie przeglądu instalacji, konserwacji oraz stałej obsługi urządzeń grzewczych w zasobach SOI Gliwice – kompleksy wojskowe przy ul. Andersa 47, ul. Zawiszy Czarnego 7 oraz ul. Św. Barbary w Gliwicach w sezonie grzewczym 2021/2022
A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał osobę z następującymi minimalnymi kwalifikacjami do prowadzenia przeglądów i konserwacji, które są określone w „Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej” z dnia 28 kwietnia 2003r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci:
Część 1: W zakresie eksploatacji: Gr. 2 – Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne pkt 1, 2, 4, 6 i 10. W zakresie dozoru: Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2, 4,6 i 10; Gr. 3 – Urządzenia, instalacje
i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające , przesyłające, magazynujące
i zużywające paliwa gazowe pkt 6 i 10
Część 2: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 2,4 i 10.
Część 3: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
Część 4: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 1 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Załączniki stanowią integralną część SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych –
4 części. Można złożyć oferty na dowolną ilość części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę
i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonaniem zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 38400,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:Usługi przeglądu, konserwacji, regulacji i stałej obsługi węzłów cieplnych
w podziale na 4 części.
Część 3
Wykonanie przeglądu, konserwacji i stałej obsługi wymienników ciepła
w zasobach SOI Katowice – kompleksy wojskowe przy ul. Francuskiej 30 oraz przy ul. Marii Skłodowskiej 20 w Katowicach, przy ul. 75 Pułku Piechoty 3
w Chorzowie i przy ul. Piłsudskiego 2 w Rybniku w sezonie grzewczym 2021/2022.
A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał osobę z następującymi minimalnymi kwalifikacjami do prowadzenia przeglądów i konserwacji, które są określone w „Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej” z dnia 28 kwietnia 2003r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci:
Część 1: W zakresie eksploatacji: Gr. 2 – Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne pkt 1, 2, 4, 6 i 10. W zakresie dozoru: Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2, 4,6 i 10; Gr. 3 – Urządzenia, instalacje
i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające , przesyłające, magazynujące
i zużywające paliwa gazowe pkt 6 i 10
Część 2: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 2,4 i 10.
Część 3: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
Część 4: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 1 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Załączniki stanowią integralną część SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych –
4 części. Można złożyć oferty na dowolną ilość części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę
i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonaniem zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 13983,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:Usługi przeglądu, konserwacji, regulacji i stałej obsługi węzłów cieplnych
w podziale na 4 części.
Część 4
Wykonanie przeglądu, konserwacji, regulacji i napraw węzłów cieplnych oraz nadzór nad sieciami ciepłowniczymi preizolowanymi w zasobach SOI Opole – kompleksy wojskowe przy ul. Domańskiego 68 oraz przy ul. Niemodlińskiej 88 w sezonie grzewczym 2021/2022
A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał osobę z następującymi minimalnymi kwalifikacjami do prowadzenia przeglądów i konserwacji, które są określone w „Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej” z dnia 28 kwietnia 2003r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci:
Część 1: W zakresie eksploatacji: Gr. 2 – Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne pkt 1, 2, 4, 6 i 10. W zakresie dozoru: Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2, 4,6 i 10; Gr. 3 – Urządzenia, instalacje
i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające , przesyłające, magazynujące
i zużywające paliwa gazowe pkt 6 i 10
Część 2: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 2,4 i 10.
Część 3: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 2 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
Część 4: W zakresie eksploatacji i dozoru: Gr. 1 – Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające
i zużywające energię elektryczną pkt 1 i 10; Gr. 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, pkt 1, 2 i 10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Załączniki stanowią integralną część SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych –
4 części. Można złożyć oferty na dowolną ilość części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę
i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonaniem zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 22926,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BJTECH Janusz Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311122814
7.3.3) Ulica: Olchowa 18/3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36180,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40801,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36180,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKK BASENY KRZYSZTOF ORZOŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462485093
7.3.3) Ulica: TOŁSTOJA 40/3
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36180,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10516,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10516,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10516,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BJTECH Janusz Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311122814
7.3.3) Ulica: Olchowa 18/3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10516,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.