Og³oszenie z dnia 2021-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00326646/01 - Wynik z dnia 2021-12-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mleka i produktów mleczarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mleka i produktów mleczarskich
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e20ec98a-30b0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00237486
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007997/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa mleka i przetworów mlecznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie
komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje
o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania
i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w ROZDZIALE 10 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lono w Rozdziale 24 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lono w Rozdziale 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/51/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich dla JW w ¦widwinie.
Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadañ oraz rodzaj asortymentu, zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - ¦mietana
15530000-2 - Mas³o
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15543000-6 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami ple¶ni i pozosta³e sery
15544000-3 - Ser twardy
15551000-5 - Jogurt i pozosta³e przefermentowane przetwory mleczne
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Prawo opcji polegaæ bêdzie na mo¿liwo¶ci zmniejszenia przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê zamówienia w ramach wszystkich zadañ w wysoko¶ci 30% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo w formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Pozosta³e 70% stanowi opcje, które zostan± zrealizowane zgodnie z potrzebami i mo¿liwo¶ciami finansowymi Zamawiaj±cego.Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lane jako „prawo opcji” dla poszczególnych czê¶ci zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego i jego mo¿liwo¶ci finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykorzystania zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz±
liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty
zostanie pomno¿ona przez wagê tego kryterium tj. 100. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ
punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w
poszczególnych kryteriach.
Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±.
b) Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich dla JW w Miros³awcu.
Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadañ oraz rodzaj asortymentu, zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - ¦mietana
15530000-2 - Mas³o
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15543000-6 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami ple¶ni i pozosta³e sery
15544000-3 - Ser twardy
15551000-5 - Jogurt i pozosta³e przefermentowane przetwory mleczne
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Prawo opcji polegaæ bêdzie na mo¿liwo¶ci zmniejszenia przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê zamówieniaw ramach wszystkich zadañ w wysoko¶ci 30% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo w formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Pozosta³e 70% stanowi opcje, które zostan± zrealizowane zgodnie z potrzebami i mo¿liwo¶ciami finansowymi Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lane jako „prawo opcji” dla poszczególnych czê¶ci zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego i jego mo¿liwo¶ci finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykorzystania zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz±
liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty
zostanie pomno¿ona przez wagê tego kryterium tj. 100. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ
punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w
poszczególnych kryteriach.
Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±.
b) Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich dla JW w Trzebiatowie.
Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnychzadañ oraz rodzaj asortymentu, zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - ¦mietana
15530000-2 - Mas³o
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15543000-6 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami ple¶ni i pozosta³e sery
15544000-3 - Ser twardy
15551000-5 - Jogurt i pozosta³e przefermentowane przetwory mleczne
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Prawo opcji polegaæ bêdzie na mo¿liwo¶ci zmniejszenia przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê zamówieniaw ramach wszystkich zadañ w wysoko¶ci 30% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo w formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Pozosta³e 70% stanowi opcje, które zostan± zrealizowane zgodnie z potrzebami i mo¿liwo¶ciami finansowymi Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lane jako „prawo opcji” dla poszczególnych czê¶ci zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego i jego mo¿liwo¶ci finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykorzystania zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz±
liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty
zostanie pomno¿ona przez wagê tego kryterium tj. 100. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ
punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w
poszczególnych kryteriach.
Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±.
b) Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:1. 1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1. 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1. 3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Opis spe³nienia warunku:
a) Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e nale¿ycie wykonali lub wykonuj±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia, trwaj±ce nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesiêcy, polegaj±ce
na dostawie mleka i produktów mleczarskich, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿:
dla Zadania nr 1 – 75 000,00 z³,
dla Zadania nr 2 – 75 500,00 z³,
dla Zadania nr 3 – 40 000,00 z³.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia, przynajmniej
jeden z Wykonawców musi spe³niaæ warunek dotycz±cy posiadanych zdolno¶ci zawodowych, o
których mowa w pkt. 1.3 w pe³ni samodzielnie.
UWAGA!!! Nie dopuszcza siê sumowania mniejszych, cz±stkowych dostaw objêtych odrêbnymi
umowami Wykonawcy, b±d¼ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawców,
w celu wykazania spe³nienia danego warunku.
b) W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedno zadanie, Zamawiaj±cy uzna
warunek za spe³niony tak¿e w przypadku, gdy Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonuj±
nale¿ycie co najmniej dwie dostawy, w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia, w okresie minimum 6 miesiêcy, polegaj±ce na dostawie mleka i produktów mleczarskich, w okresie
ostatnich trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy,
w tym okresie, za kwotê minimum stanowi±c± sumê warto¶ci wymagan± dla zadania, np. przy
sk³adaniu oferty na Zadanie nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3 – warunek zostanie spe³niony, gdy Wykonawca przedstawi dwie dostawy na kwotê brutto minimum 120 000,00 z³.
1. 4. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis spe³nienia warunku:
Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy posiadaj±:
a) aktualn± decyzjê administracyjn± w³a¶ciwego powiatowego lekarza weterynarii
w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przed³u¿ania warunkowego
zatwierdzania zak³adów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o
produktach pochodzenia zwierzêcego (Dz. U. z 2021 r., poz. 1753),
lub
b) aktualn± decyzjê administracyjn± w³a¶ciwego Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej
w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego
zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia
niezwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty pochodzenia zwierzêcego, nie objête
urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia
25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci
i ¿ywienia tj. tj. Dz. U. z 2020 r., poz.2021,
lub
c) za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z
dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji i zatwierdzania
zak³adów produkuj±cych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej
kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej(Dz. U. Nr 106, poz. 730 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej
jeden z Wykonawców musi posiadaæ uprawnienia o których mowa w ust. 1 pkt. 1.4
i zrealizowaæ dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub
kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub
jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego
oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y
wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
b) aktualnej decyzji administracyjnej w³a¶ciwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzêcego
(Dz. U. z 2021 r., poz. 1753), lub aktualn± decyzjê administracyjn± w³a¶ciwego Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia niezwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty pochodzenia zwierzêcego, nie objête urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia tj. tj. Dz. U. z 2020 r., poz.2021 , lub za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji i zatwierdzania zak³adów produkuj±cych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej(Dz. U. Nr 106, poz. 730 ze zm.),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kierowaæ bêdzie
do wskazanego pe³nomocnika.
Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym
o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 3 niniejszego rozdzia³u.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 8 projektu umowy.Wszystkie postanowienia wymienione w § 8 projektu umowy stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-25
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- ZP/26/2025 Przegl±d, konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego II
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy ¦widwin
- ZP/16/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja urz±dzeñ kot³owni i wêz³ów cieplnych
- ZP/19/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja oczyszczalni ¶cieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
- ZP/21/2025 - Dostawa czê¶ci zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki przy Szkole Podstawowej w Chêcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i t³uszczów ro¶linnych
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omañkowskiej 9 - I/2025
- Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Spo³ecznej w Nowej Wsi E³ckiej
wiêcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.