Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114861/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00124465/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00139354/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja parkingów Park & Ride na terenie Miasta i Gminy Pleszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pleszew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja parkingów Park & Ride na terenie Miasta i Gminy Pleszew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c597237d-b653-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036893/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa i modernizacja parkingów Park&Ride na terenie Miasta i Gminy Pleszew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114861/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.042.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5634519,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Remont parkingu przy Cmentarzu Komunalnym - ul. Piaski w Pleszewie.Zadanie polega na remoncie parkingu na 86 miejsc postojowych o nawierzchni asfaltowej w tym:
- roboty przygotowawcze (pomiarowe, rozbiórkowe),
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o pow. 3686 m2,
- wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym,
- odwodnienie przez budowę kanalizacji odwadniającej parking z przykanalikami i wpustami deszczowymi,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o pow. 3573 m2,
- ustawienie elementów jezdni,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na pow. 224 m2,
- wykonanie skarpy, wyspy wyniesionej z kostki kamiennej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 551706,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Budowa parkingu przy ul. Dworcowej w m. Kowalew - stacja PKP Pleszew w Kowalewie.Zadanie polega na budowie parkingu na 65 miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego, w tym:
- rozbiórkę istniejących elementów jezdni i chodników oraz nawierzchni,
- rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych (nr 1 ma wymiary 17,06m na 6,21m, wysokość: do okapu 2,56m; do kalenicy 2,95m/ nr 2 ma wymiary 4,16-5,08m na 6,30m, wysokość: do okapu 2,39m; do kalenicy 2,67m),
- wykonanie robót ziemnych – wykopów pod elementy dróg, miejsca postojowe, chodniki i sieci: kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego,
- frezowanie nawierzchni asfaltowej (326 m2),
- wykonanie odwodnienia parkingu przez budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o dł. 77 m z włączeniem do istniejącej kanalizacji w pasie drogi powiatowej wraz z remontem tej kanalizacji na odcinku o dł. 170 m,
- wykonanie oświetlenia z układaniem kabli o dł. ok. 550 m, ustawienie 20 kpl. słupów na fundamentach oraz montaż opraw,
- ustawienie elementów jezdni i chodników takich jak: krawężniki i obrzeża,
- wykonanie nawierzchni: jezdni o pow. 920 m2 (w tym remont 205 m2), miejsc postojowych o pow. 836 m2, chodników z płyt betonowych o pow. 240 m2 i utwardzeń pozostałych terenów,
- budowa infrastruktury parkingowej w tym: monitoring CCTV i stacja ładowania samochodów, wiata rowerowa,
- ustawienie elementów małej architektury,
- budowa ogrodzenia panelowego na dł. 170 m,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- urządzenie terenów zielonych w tym nasadzenia 37 szt. drzew, 933 szt. krzewów i wykonanie trawników o pow. 2940 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1728636,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Budowa parkingu przy ul. Ogrodowej w Pleszewie - stacja PKP Pleszew Miasto ul. Kolejowa.Zadanie polega na budowie parkingu na 201 miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej i 2334 m2 jezdni manewrowych z betonu asfaltowego, w tym:
- rozbiórkę istniejących elementów dróg i placu, nawierzchni oraz przeszkód
- wykonanie robót ziemnych – wykopów pod elementy dróg, miejsca postojowe, chodniki,
- ustawienie elementów jezdni i placu takich jak: krawężniki, obrzeża i ścieki uliczne,
- wykonanie odwodnienia przez budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami z ustawienie wpustów deszczowych,
- wymiana gruntu,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, miejsc postojowych, chodników,
- wykonanie nawierzchni: jezdni manewrowych o pow. 2334 m2 z betonu asfaltowego, miejsc postojowych o pow. 2557 m2 z kostki betonowej i utwardzeń pozostałych terenów,
- ustawienie elementów małej architektury w tym: ławki parkowe, kosze naśmieci i stojaki rowerowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie oświetlenia w tym: układanie kabli o dł. 785 m kabla YZKXS 4x25mm2 SE i 149 m kabla YAKXS 4x35 mm2 SE, stawianie słupów z oprawami LED 24 kpl. oraz montaż szafek oświetleniowych,
- wykonanie terenów zielonych w tym: sadzenie 31 szt. drzew , 2014 szt. drzew na żywopłot, 1813 szt. krzewów i wykonanie 1644 m2 trawników,
- wykonanie nawadniania terenów zielonych o dł. 610 m wraz z 28 szt. zraszaczy wynurzalnych z układem sterującym, oraz układanie linii kroplującej podziemnej i naziemnej montowanej na klamry w ilości 2759 mb,
- wykonanie podziemnego zbiornika żelbetowego prefabrykowanego o objętości całkowitej 211,5 m3 na wody opadowe i roztopowe z przelewem do Neru wraz z budową kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 200-400 mm i dł. 305,6 m i budową infrastruktury zagospodarowania zmagazynowanych wód.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 3354175,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810382,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105977,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810382,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250423184
7.3.3) Ulica: Polna 71
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810382,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1961551,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2266354,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1961551,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lewandowski Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300710181
7.3.3) Ulica: Pokoju 3
7.3.4) Miejscowość: Kowalew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty w zakresie branży elektrycznej - "ELKON BIS" Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Grzeszczak Błażej; Roboty w zakresie branży sanitarnej oraz nawierzchnia z kostki - Brukarstwo Usługowe "WALD-BRUK" Waldemar Walczyk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LEWANDOWSKI TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LEWANDOWSKI TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1961551,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3979739,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4678141,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3979739,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOST-BUD Piotr Druchliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301809496
7.3.3) Ulica: Jaroszyn Kolonia 8A
7.3.4) Miejscowość: Ląd
7.3.5) Kod pocztowy: 62-405
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3979739,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Pracowni Endoskopowej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- Asystent seniora - część VIII
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część III
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.