eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewBudowa i modernizacja parkingów Park & Ride na terenie Miasta i Gminy Pleszew



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja parkingów Park & Ride na terenie Miasta i Gminy Pleszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pleszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja parkingów Park & Ride na terenie Miasta i Gminy Pleszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c597237d-b653-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036893/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa i modernizacja parkingów Park&Ride na terenie Miasta i Gminy Pleszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114861/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.042.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5634519,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Remont parkingu przy Cmentarzu Komunalnym - ul. Piaski w Pleszewie.
Zadanie polega na remoncie parkingu na 86 miejsc postojowych o nawierzchni asfaltowej w tym:
- roboty przygotowawcze (pomiarowe, rozbiórkowe),
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o pow. 3686 m2,
- wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym,
- odwodnienie przez budowę kanalizacji odwadniającej parking z przykanalikami i wpustami deszczowymi,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o pow. 3573 m2,
- ustawienie elementów jezdni,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na pow. 224 m2,
- wykonanie skarpy, wyspy wyniesionej z kostki kamiennej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 551706,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Budowa parkingu przy ul. Dworcowej w m. Kowalew - stacja PKP Pleszew w Kowalewie.
Zadanie polega na budowie parkingu na 65 miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego, w tym:
­- rozbiórkę istniejących elementów jezdni i chodników oraz nawierzchni,
­- rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych (nr 1 ma wymiary 17,06m na 6,21m, wysokość: do okapu 2,56m; do kalenicy 2,95m/ nr 2 ma wymiary 4,16-5,08m na 6,30m, wysokość: do okapu 2,39m; do kalenicy 2,67m),
­- wykonanie robót ziemnych – wykopów pod elementy dróg, miejsca postojowe, chodniki i sieci: kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego,
­- frezowanie nawierzchni asfaltowej (326 m2),
­- wykonanie odwodnienia parkingu przez budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o dł. 77 m z włączeniem do istniejącej kanalizacji w pasie drogi powiatowej wraz z remontem tej kanalizacji na odcinku o dł. 170 m,
­- wykonanie oświetlenia z układaniem kabli o dł. ok. 550 m, ustawienie 20 kpl. słupów na fundamentach oraz montaż opraw,
­- ustawienie elementów jezdni i chodników takich jak: krawężniki i obrzeża,
­- wykonanie nawierzchni: jezdni o pow. 920 m2 (w tym remont 205 m2), miejsc postojowych o pow. 836 m2, chodników z płyt betonowych o pow. 240 m2 i utwardzeń pozostałych terenów,
­- budowa infrastruktury parkingowej w tym: monitoring CCTV i stacja ładowania samochodów, wiata rowerowa,
­- ustawienie elementów małej architektury,
­- budowa ogrodzenia panelowego na dł. 170 m,
­- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
­- urządzenie terenów zielonych w tym nasadzenia 37 szt. drzew, 933 szt. krzewów i wykonanie trawników o pow. 2940 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1728636,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Budowa parkingu przy ul. Ogrodowej w Pleszewie - stacja PKP Pleszew Miasto ul. Kolejowa.
Zadanie polega na budowie parkingu na 201 miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej i 2334 m2 jezdni manewrowych z betonu asfaltowego, w tym:
- rozbiórkę istniejących elementów dróg i placu, nawierzchni oraz przeszkód
- wykonanie robót ziemnych – wykopów pod elementy dróg, miejsca postojowe, chodniki,
- ustawienie elementów jezdni i placu takich jak: krawężniki, obrzeża i ścieki uliczne,
- wykonanie odwodnienia przez budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami z ustawienie wpustów deszczowych,
- wymiana gruntu,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, miejsc postojowych, chodników,
- wykonanie nawierzchni: jezdni manewrowych o pow. 2334 m2 z betonu asfaltowego, miejsc postojowych o pow. 2557 m2 z kostki betonowej i utwardzeń pozostałych terenów,
- ustawienie elementów małej architektury w tym: ławki parkowe, kosze naśmieci i stojaki rowerowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie oświetlenia w tym: układanie kabli o dł. 785 m kabla YZKXS 4x25mm2 SE i 149 m kabla YAKXS 4x35 mm2 SE, stawianie słupów z oprawami LED 24 kpl. oraz montaż szafek oświetleniowych,
- wykonanie terenów zielonych w tym: sadzenie 31 szt. drzew , 2014 szt. drzew na żywopłot, 1813 szt. krzewów i wykonanie 1644 m2 trawników,
- wykonanie nawadniania terenów zielonych o dł. 610 m wraz z 28 szt. zraszaczy wynurzalnych z układem sterującym, oraz układanie linii kroplującej podziemnej i naziemnej montowanej na klamry w ilości 2759 mb,
- wykonanie podziemnego zbiornika żelbetowego prefabrykowanego o objętości całkowitej 211,5 m3 na wody opadowe i roztopowe z przelewem do Neru wraz z budową kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 200-400 mm i dł. 305,6 m i budową infrastruktury zagospodarowania zmagazynowanych wód.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 3354175,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810382,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105977,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810382,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250423184

7.3.3) Ulica: Polna 71

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810382,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1961551,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2266354,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1961551,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lewandowski Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300710181

7.3.3) Ulica: Pokoju 3

7.3.4) Miejscowość: Kowalew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty w zakresie branży elektrycznej - "ELKON BIS" Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Grzeszczak Błażej; Roboty w zakresie branży sanitarnej oraz nawierzchnia z kostki - Brukarstwo Usługowe "WALD-BRUK" Waldemar Walczyk


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1961551,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3979739,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4678141,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3979739,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOST-BUD Piotr Druchliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301809496

7.3.3) Ulica: Jaroszyn Kolonia 8A

7.3.4) Miejscowość: Ląd

7.3.5) Kod pocztowy: 62-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3979739,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie będzie finansowane w części ze środków przyznanych Zamawiającemu w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.