eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JuszkowoProwadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/873208

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae7204d0-8846-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034350/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Rokitnicy

1.3.15 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Wiślince

1.3.16 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Żukczynie

1.3.17 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Juszkowie

1.3.18 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Lędowie

1.3.19 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Rekcinie

1.3.20 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Goszynie

1.3.21 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Bystrej

1.3.22 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Żuławce

1.3.23 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Żuławie

1.3.24 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Straszynie

1.3.25 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Cieplewie

1.3.26 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Jagatowie

1.3.27 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Wiślinie

1.3.28 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Łęgowie

1.3.29 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Będzieszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 224640 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207360 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rokitnicy, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślince, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żukczynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Juszkowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Lędowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rekcinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Goszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Bystrej, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławce, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Straszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Cieplewie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 13:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Jagatowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 14:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 15:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Łęgowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 16:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Będzieszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Budzińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna

7.3.4) Miejscowość: Rokitnica

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 2, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 2 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 3, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 3 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 4, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 4 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 5, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 5 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 6, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 6 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 7, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 7 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Budzińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna

7.3.4) Miejscowość: Rokitnica

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Estera Głuszek-Lewandowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna

7.3.4) Miejscowość: Żuławka

7.3.5) Kod pocztowy: 83-041

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 10, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 10 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 11, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 11 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 12, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 12 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Talaśka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna

7.3.4) Miejscowość: Jagatowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 14, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 14 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 15, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 15 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 16, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 16 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.