Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00046018/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00060395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8732081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae7204d0-8846-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034350/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Rokitnicy
1.3.15 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Wiślince
1.3.16 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Żukczynie
1.3.17 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Juszkowie
1.3.18 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Lędowie
1.3.19 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Rekcinie
1.3.20 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Goszynie
1.3.21 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Bystrej
1.3.22 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Żuławce
1.3.23 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Żuławie
1.3.24 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Straszynie
1.3.25 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Cieplewie
1.3.26 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Jagatowie
1.3.27 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Wiślinie
1.3.28 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Łęgowie
1.3.29 Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w gminnej świetlicy w Będzieszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 224640 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207360 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rokitnicy, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślince, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żukczynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Juszkowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Lędowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rekcinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Goszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Bystrej, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławce, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Straszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Cieplewie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Jagatowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Łęgowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Będzieszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 240 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (dalej „projekt umowy”), stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Budzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Rokitnica
7.3.5) Kod pocztowy: 83-021
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 2, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 2 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 3, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 3 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 4, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 4 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 5, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 5 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 6, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 6 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 7, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 7 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Budzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Rokitnica
7.3.5) Kod pocztowy: 83-021
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Estera Głuszek-Lewandowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Żuławka
7.3.5) Kod pocztowy: 83-041
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 10, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 10 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 11, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 11 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 12, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 12 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Talaśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Jagatowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 14, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 14 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 15, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 15 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 16, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 16 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
INNE PRZETARGI JUSZKOWO
- Wykonanie, dostawa i montaż 22 sztuk nowych (nienoszących oznak użytkowania) wiat przystankowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański
- MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI ROSZKOWO NA DZ. 47 ULICA WIERZBOWA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ BUDOWA ULICY ZACZAROWANEJ (173783G) W ROTMANCE
więcej: przetargi JUSZKOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.