Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00045214/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00088989/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00251676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania wraz z poprawą efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Wyszogrodzie, Kobylnikach oraz Rębowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Wyszogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rębowska 37
1.5.2.) Miejscowość: Wyszogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-450
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242672600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@wyszogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu ogrzewania wraz z poprawą efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Wyszogrodzie, Kobylnikach oraz Rębowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18c00d59-b529-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029188/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zmiana sposobu ogrzewania wraz z poprawą efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Wyszogrodzie , Kobylnikach oraz Rębowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonanie dokumentacji technicznej. Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzje zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na budowę i/lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót budowlanych.2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.
Wszelkie wskazania i propozycje rozwiązań zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowią minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne. Zaproponowane rozwiązania projektowe należy traktować jako sugestie Inwestora, które mogą być udoskonalone przez Projektanta w ostatecznych rozwiązaniach projektowych.
Głęboka modernizacja energetyczna obejmuje między innymi poniższe działania:
1. Ocieplenie obiektów:
a) ocieplenie dachów i stropodachów wraz z wymianą poszycia dachowego,
b) ocieplenie fundamentów,
c) ocieplenie elewacji,
2. Wymiana stolarki okiennej - wymiana starych okien na PCV o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową stolarkę aluminiową, powlekaną o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
4. Modernizację instalacji elektrycznej;
5. Modernizacja systemów grzewczych oraz wymiana grzejników na nowe;
6. Instalacja fotowoltaiczna (OZE) - zaplanowano zamontowanie ogniw fotowoltaicznych o mocy 49,41 kW na dachu budynku Szkoły Podstawowej w Wyszogrodzie;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 5407778,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonanie dokumentacji technicznej. Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzje zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na budowę i/lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót budowlanych dla tych obiektów.2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji
Głęboka modernizacja energetyczna obejmuje między innymi poniższe działania:
1. Ocieplenie obiektów:
a) ocieplenie dachów i stropodachów wraz z wymianą poszycia dachowego,
b) ocieplenie fundamentów,
c) ocieplenie elewacji,
2. Wymiana stolarki okiennej - wymiana starych okien na PCV o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową stolarkę aluminiową, powlekaną o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
4. Modernizację instalacji elektrycznej;
5. Modernizacja systemów grzewczych oraz wymiana grzejników na nowe;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1464790,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonanie dokumentacji technicznej. Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzje zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na budowę i/lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót budowlanych dla tych obiektów.2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji
Głęboka modernizacja energetyczna obejmuje między innymi poniższe działania:
1. Ocieplenie obiektów:
a) ocieplenie dachów i stropodachów wraz z wymianą poszycia dachowego,
b) ocieplenie fundamentów,
c) ocieplenie elewacji,
2. Wymiana stolarki okiennej - wymiana starych okien na PCV o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową stolarkę aluminiową, powlekaną o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
4. Modernizację instalacji elektrycznej;
5. Modernizacja systemów grzewczych oraz wymiana grzejników na nowe;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1127431,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4473571,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8663500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4473571,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862296981
7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 245/7,
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-525
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4473571,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1436640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1436640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe TYMBUD Wojciech Szwech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742585695
7.3.4) Miejscowość: Maszewo Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TYMBUD WOJCIECH SZWECH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TYMBUD WOJCIECH SZWECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1436640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1486200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4489500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1486200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743247227
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1486200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI WYSZOGRÓD
więcej: przetargi WYSZOGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
- Remont, konserwacja i uzupełnienie urządzeń odwodniających ulice gminne w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Roboty budowlane polegające na budowie: Część I: Dojazdu do punktu widokowego Góry Słonne Część II: Składu drewna "Huty" w Leśnictwie Niewistka
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Kinowej 16 w Warszawie r.
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Urzędzie Miejskim w Bełżycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.