eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole¦wiadczenie kompleksowych us³ug telefonii stacjonarnej dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej w Opolu



Og³oszenie z dnia 2022-07-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug telefonii stacjonarnej dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ozimska 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowych us³ug telefonii stacjonarnej dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej w Opolu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-db90f31a-fb83-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00237584

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00079782/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie kompleksowych us³ug telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i podleg³ych jednostek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych korespondencji elektronicznej zawarte zawarte zosta³y w SZW.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lone zosta³y w rozdziale 8 w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Izba Administracji Skarbowej w Opolu (dalej IAS w Opolu) dzia³aj±c jako Zamawiaj±cy w postêpowaniu informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor IAS w Opolu z siedzib± przy
ul. Ozimskiej 19, 45-057 Opole, tel. (77) 454 00 67, e-mail: sekretariat.ias.opole@mf.gov.pl.
19. W IAS w Opolu wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê drog± elektroniczn± pod adresem e-mail iod.opole@mf.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (77) 440 32 77.
20. Dane osobowe bêd± zbierane i przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy na ¶wiadczenie kompleksowych us³ug telefonii stacjonarnej dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej w Opolu.
21. Odbiorcami danych osobowych bêd± pracownicy IAS w Opolu, osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±, podmiotom odpowiedzialnym za obs³ugê systemów informatycznych i sprzêtu, innym podmiotom w zakresie w jakim Administrator bêdzie do tego zobowi±zany przepisami prawa, w tym Krajowej Izbie Odwo³awczej, organom kontroluj±cym.
22. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
23. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
24. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
25. Osoba, której dane osobowe dotycz± posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do dotycz±cych jej danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania dotycz±cych jej danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie dotycz±cych jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
26. Osobie, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia dotycz±cych jej danych osobowych;
- prawo do przenoszenia dotycz±cych jej danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dotycz±cych jej danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania dotycz±cych jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
27. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie ww. zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, m.in. wynikaj±cych z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO w stosunku do osób, których dane zosta³y przekazane o fakcie i zakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej informacji.
28. Tre¶æ klauzuli informacyjnej, dotycz±cej przetwarzania danych osobowych, znajd± Pañstwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) pod adresem https://www.opolskie.kas.gov.pl/ w zak³adce Organizacja – Ochrona Danych Osobowych oraz w siedzibach organów Krajowej Administracji Skarbowej danego województwa na tablicach informacyjnych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
1) ¶wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej zgodnie z ustaw± z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 z pó¼n. zm.), w zakresie po³±czeñ telefonicznych lokalnych i strefowych, miêdzystrefowych, miêdzynarodowych oraz do sieci komórkowych, us³ug faksowych i innego ruchu do sieci publicznej (m.in. po³±czenia do serwisów informacyjnych, alarmowych, po³±czenia z biurami numerów itp.), poprzez zapewnienie sta³ego dostêpu do publicznej sieci telefonicznej w ca³ym okresie obowi±zywania umowy. W ramach przedmiotu zamówienia, us³ugi telekomunikacyjne ¶wiadczone bêd± we wszystkich lokalizacjach Zamawiaj±cego, wskazanych poni¿ej, w oparciu o istniej±c± numeracjê telefoniczn±, z której obecnie korzysta Zamawiaj±cy:
a) Opolski Urz±d Skarbowy, ul. Tadeusza Rejtana 3A, 45-331 Opole;
b) Pierwszy Urz±d Skarbowy w Opolu, ul. Tadeusza Rejtana 3B, 45-331 Opole;
c) Drugi Urz±d Skarbowy w Opolu, ul. Cementowa 6, 45-358 Opole;
Uwaga: Je¿eli w trakcie trwania umowy nast±pi zmiana w strukturze organizacyjnej Zamawiaj±cego, polegaj±cej na zmianie siedziby, Wykonawca zobowi±zuje siê do ¶wiadczenia przedmiotu umowy w nowej siedzibie Zamawiaj±cego, tj. w Centrum Us³ug Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 2, 45-331 Opole.
d) Opolski Urz±d Celno-Skarbowy w Opolu, ul. Drzyma³y 22, 45-342 Opole;
e) Opolski Urz±d Celno-Skarbowy w Opolu, ul. Grunwaldzka 42, 45-054 Opole;
f) Urz±d Skarbowy w Brzegu, ul. Sk³adowa 2, 49-305 Brzeg;
g) Urz±d Skarbowy w G³ubczycach, ul. Fabryczna 2, 48-100 G³ubczyce;
h) Urz±d Skarbowy w Kêdzierzynie-Ko¼lu, ul. Piotra Skargi 19, 47-224 Kêdzierzyn-Ko¼le;
i) Urz±d Skarbowy w Kluczborku, ul. Henryka Sienkiewicza 22A, 46-200 Kluczbork;
j) Urz±d Skarbowy w Krapkowicach, ul. Opolska 96A, 47-300 Krapkowice;
k) Urz±d Skarbowy w Namys³owie, ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 12, 46-100 Namys³ów;
l) Urz±d Skarbowy w Nysie, ul. Boles³awa Krzywoustego 23, 48-300 Nysa;
m) Urz±d Skarbowy w Ole¶nie, ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno;
n) Urz±d Skarbowy w Prudniku, ul. Kopernika 1a, 48-200 Prudnik;
o) Urz±d Skarbowy w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 13, 47-100 Strzelce Opolskie;
p) Centrum Mandatowe w Nysie, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa;
q) Oddzia³ Celno-Skarbowy w Nysie, ul. Otmuchowska 50, 48-300 Nysa;
r) Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64200000-8 - Us³ugi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Czas usuniêcia awarii zwyk³ej od momentu zg³oszenia awarii Wykonawcy przez Zamawiaj±cego (T) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto (ca³kowitej ceny rycza³towej) podanej przez Wykonawcê na formularzu ofertowym. W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: C= (Cn / Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – cena oferty badanej
2) W kryterium „Czas usuniêcia awarii zwyk³ej od momentu zg³oszenia awarii Wykonawcy przez Zamawiaj±cego”, bêdzie rozpatrywane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
- za zadeklarowanie usuniêcia awarii w czasie do 48h – 0 pkt
- za zadeklarowanie usuniêcia awarii w czasie do 36h – 10 pkt
- za zadeklarowanie usuniêcia awarii w czasie do 24h – 20 pkt
- za zadeklarowanie usuniêcia awarii w czasie do 12h – 30 pkt
- za zadeklarowanie usuniêcia awarii w czasie do 8h – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii zwyk³ej od momentu zg³oszenia awarii Wykonawcy przez Zamawiaj±cego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki
dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest wpisany do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, co uprawnia go do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dzia³alno¶ci telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego
ubezpieczenia na kwotê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej dwie us³ugi telekomunikacyjne, w tym ka¿da realizowana w okresie co najmniej 12 miesiêcy o warto¶ci rocznej nie mniejszej ni¿ 150 000 z³ brutto (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³ brutto 00/100).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, jest zobowi±zany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innym Wykonawc± stanowi Za³±cznik 9 do SWZ;
4) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).
O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia stanowi Za³±cznik 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, jest zobowi±zany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Za¶wiadczenia o wpisie do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, co uprawnia go do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dzia³alno¶ci telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne;
2) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
3) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku do¶wiadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wykaz us³ug stanowi Za³±cznik 8 do SWZ.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia by³y wykonywane lub s± wykonywane. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz central telefonicznych, routerów i switchy wraz z ich specyfikacjami
technicznymi, jakie zamierza wydzier¿awiæ Zamawiaj±cemu, wg wzoru, który stanowi Za³±cznik nr 2 do formularza ofertowego.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wykaz central telefonicznych, routerów i switchy wraz z ich specyfikacjami
technicznymi, jakie zamierza wydzier¿awiæ Zamawiaj±cemu, wg wzoru, który stanowi Za³±cznik nr 2 do formularza ofertowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100). Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium znajduj± siê w rozdziale 28 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik 7 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacja o rodzaju i zakresie zmian umowa oraz warunków ich wprowadzenia znajduj± siê w § 15 Zmiana postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-13 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.