eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREALIZACJA ŚWIADCZEŃ PROMOCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z WYDARZENIEM POD NAZWĄ "IMPACT'23"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA ŚWIADCZEŃ PROMOCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z WYDARZENIEM POD NAZWĄ "IMPACT'23"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RZECZNIK FINANSOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011335893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rf.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA ŚWIADCZEŃ PROMOCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z WYDARZENIEM POD NAZWĄ "IMPACT'23"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337908f4-f567-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109739/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 REALIZACJA ŚWIADCZEŃ PROMOCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z WYDARZENIEM POD NAZWĄ "IMPACT'23"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki uzasadnia przepis art. 305 pkt 1 PZP w związku z przepisem art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b) PZP.
Udzielenie wnioskowanego zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki było uzasadnione, albowiem świadczenia nim objęte mogą być zrealizowane jedynie przez proponowanego Wykonawcę, który jest wyłącznym organizatorem i pomysłodawcą Kongresu, korzystającym w tym zakresie z ochrony praw wyłącznych na mocy przepisów ustawy z dnia z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U.2021.324 t.j. z dnia 2021.02.19)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja świadczeń promocyjnych obejmuje:
1) nadanie Zamawiającemu Tytułu Partnera Merytorycznego Kongresu,
2) kompleksową organizację wystąpienia czterech przedstawicieli Zamawiającego na scenie Kongresu w trakcie ścieżek tematycznych, w ustalonych formatach wystąpienia: keynote, fireside chat/wywiad sceniczny lub dyskusja moderowana, w szczególności, w tematach powiązanych z równouprawnieniem,
3) kompleksową organizację udziału w Kongresie 15 osób wskazanych przez Zamawiającego (w tym Speakerów),
4) kompleksową organizację udziału jednego przedstawiciela Zamawiającego w zamkniętym spotkaniu inauguracyjnym dla najważniejszych gości Kongresu,
5) kompleksową organizację udziału czterech przedstawicieli Zamawiającego w specjalnym spotkaniu networkingowym w trakcie Kongresu,
6) kompleksową organizację udziału jednego przedstawiciela Zamawiającego w warsztatach prowadzonych przez Tomasza Stawiszyńskiego,
7) wyświetlanie logo Zamawiającego na planszy partnerskiej podczas streamingu live Impact'23,
8) wyświetlanie logo Zamawiającego na ekranach we foyer przestrzeni, w której odbywać się będzie Kongres,
9) wyświetlanie video promocyjnego Zamawiającego na ekranie we foyer przestrzeni, w której odbywać się będzie Kongres (czas trwania do 90 sekund),
10) kompleksową organizację wyposażonej strefy Zamawiającego wraz z zapewnieniem cateringu (ekspres do kawy, woda, ciastka – wraz z osobą obsługującą catering),
11) udostępnienie zdjęć z udziału Przedstawiciela Zamawiającego na scenie Kongresu do wykorzystania w celach marketingowo – promocyjnych Zamawiającego poprzez udostępnienie linku do chmury ze wszystkimi zdjęciami z Kongresu,
12) kompleksową organizację publikacji dwóch merytorycznych artykułów poświęconych aktualnym działaniom Zamawiającego w portalu: money.pl lub forsal.pl lub 300Gospodarka.pl,
13) kompleksową organizację przeprowadzenia jednego wywiadu z Przedstawicielami Zamawiającego w studio partnera medialnego Kongresu, w dniu wydarzenia (money.pl, 300Gospodarka lub RMF FM),
14) zamieszczenie logo Zamawiającego na głównej stronie internetowej Kongresu,
15) zamieszczenie zdjęcia Top Speakera Zamawiającego na głównej stronie internetowej Kongresu,
16) zamieszczenie logo Zamawiającego w zakładce „Partnerzy" na stronie internetowej Kongresu,
17) publikację zdjęć i biogramów pozostałych Speakerów Zamawiającego w zakładce „Speakerzy" na stronie internetowej Kongresu,
18) zamieszczenie logo Zamawiającego na stronie internetowej Kongresu oraz przekierowania do profilu LinkedIn i Twittera Speakerów,
19) przedstawienie jednego Speakera Zamawiającego w newsletterze o Top Speakers Kongresu,
20) zamieszczenie logo Zamawiającego w newsletterze o Partnerach Kongresu przed jego rozpoczęciem,
21) zamieszczenie logo Zamawiającego w newsletterze podsumowującym przebieg Kongresu,
22) promocję Zamawiającego w zbiorowym poście karuzelowym reklamującym Partnerów Kongresu na kanałach ImpactCEE na LinkedIn,Twitter i Facebook,
23) promocję artykułów opublikowanych we współpracy z Zamawiającym w mediach partnerskich na kanałach ImpactCEE na LinkedIn, Twitter i Facebook,
24) promocję Speakera Zamawiającego w poście karuzelowym reklamującym wybranych Speakerów Kongresu na kanałach ImpactCEE na LinkedIn, Twitter i Facebook,
25) zamieszczenie logo Zamawiającego w animacji podsumowującej przebieg Kongresu na kanałach ImpactCEE na LinkedIn, Twitter i Facebook,
26) przygotowanie grafiki do promocji udziału Zamawiającego podczas Impact'23 w kanałach własnych Zamawiającego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA IMPACT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452193485

7.3.3) Ulica: ul. Stawki 3a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-193

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-08 do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.