Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161005/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli do nowobudowanego budynku Przedszkola i Gminnego Żłobka w Potęgowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.potegowo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli do nowobudowanego budynku Przedszkola i Gminnego Żłobka w Potęgowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b7e8fa-0651-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000286/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 zakup mebli do budynku przedszkola i żłobka w Potęgowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO WP 2014-2020 EFS2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161005/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 239252 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111952,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mebli do nowobudowanego budynku Przedszkola i Gminnego Żłobka w Potęgowie: krzesła, stoliki, regały, szafy, szafki, szatnie itp.
- Szczegółowy wykaz mebli zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ (zestawienia nr 1, 2, 3, 4).
1) Zamawiający dopuszcza dwie opcje dostawy mebli:
- zmontowane, tj. skręcone z zamontowanymi wszystkimi wymaganymi elementami i dostarczone w całości, odpowiednio zabezpieczone w trakcie transportu tak, by Wykonawca mógł je ustawić po przywiezieniu;
- w elementach, tj. dostarczenie zamówienia w paczkach, a następnie wykonanie montażu przez pracowników Wykonawcy i ustawienie mebli.
2) Dostawa i montaż mebli może się odbyć w dniach pracy w godzinach od 7:00 do 15:00. O terminie dostawy mebli Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego najpóźniej z 2-dniowym wyprzedzeniem;
3) Ustawienie mebli – zgodnie ze wskazaniami Dyrektora Przedszkola i Żłobka;
4) Wykonawca jest zobowiązany zostawić czystość w miejscu montażu mebli oraz usunąć wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia oraz wywieźć odpady;
5) Wykonawca ponosi koszty transportu i montażu mebli;
6) Miejsce dostawy i montażu mebli: Przedszkole i Gminny Żłobek w Potęgowie, ul. Darżyńska 16, 76-230 Potęgowo;
7) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w wykazie załączonym do SWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
8) Jeżeli któryś z dostarczonych produktów wymaga instrukcji obsługi, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski;
9) Materiały i surowce użyte do wykonania mebli muszą spełniać wymagania techniczne, normatywne, a także estetyczne, ze szczególnym naciskiem na wysoką jakość, posiadać stosowne atesty, aprobaty, certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami, spełniać wymogi określone w wytycznych z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i sanitarnego.
10) Zamawiający dopuszcza równoważność produktów względem wymiarów +/- 5% od podanych w szczegółowym opisie mebli, większe zmiany wymagają zgody Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39121200-8 - Stoły
39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128736,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407412,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128736,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT MEBEL Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891962096
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 45
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128736,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.