Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych i terenów stanowiących własność Gminy Grabica w miejscach wskazanych przez Zmawiającego na terenie Gminy Grabica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabica 66
1.5.2.) Miejscowość: Grabica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych i terenów stanowiących własność Gminy Grabica w miejscach wskazanych przez Zmawiającego na terenie Gminy Grabica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0103161-d4f7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029428/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remonty cząstkowe dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1824117,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni tłuczniowych i bitumicznychw miejscach wskazanych przez Zamawiającego której zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) Wykonanie nawierzchni emulsyjno – grysowej, 3 warstwowej - w szacunkowej ilości do 15.000 m2;
b) Wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 20 cm dwuwarstwowo, dolna warstwa grubości 15 cm z kruszywa
dolomitowego 31,5 - 63 mm, górna warstwa grubości 5 cm
z kruszywa dolomitowego 0-31,5 mm - w ilości szacunkowej do 14.150 m2;
c) Wykonanie poboczy z tłucznia 0-31,5 mm grubość 6 cm, szerokość 1 m - w szacunkowej ilości do 13.000 m2;
d) Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej o grubości średnio 2,5 cm - w ilości szacunkowej do 15.000 m2;
e) Wykonanie nakładki z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo – żwirowej warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po
zagęszczeniu 4 cm, na którą składa się również mechaniczne oczyszczenie istniejącej bitumicznej nawierzchni drogowej
oraz skropienie jej asfaltem lub skropienie podbudowy - ilości w szacunkowej do 15.000 m2;
Wszelkie prace przewidziane w pkt. III.1 A) - C) należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu
styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiORB, obowiązującymi normami oraz przepisami.
W ramach w.w. robót należy wykonać również:
wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w pkt. III.1, w tym prace
pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SWZ, STWiORB i oferty,
wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (w tym projektu
umowy) i STWiORB.
Wartości podane w pkt. III.1 A) - C) są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem
mniejszej ilości m2, m3, m, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego
roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy.
Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu
robót i zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy.
3. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu
z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu
robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania
wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót
i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych
robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia
kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie
i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2119326,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II –Wykonanie remontu nawierzchni parkingu i chodnika z kostki brukowej w rejonie Zespołu SzkółPonadpodstawowych w Szydłowie, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty ziemne
c) wykonanie podbudowy
d) ustawienie krawężników
e) ułożenie kostki
f) regulację urządzeń
g) oznakowanie poziome nawierzchni parkingu
h) roboty wykończeniowe
w zakresie zgodnym z Przedmiarem dla tej Części Załączonym do niniejszego SWZ.
Wszelkie prace przewidziane w pkt. III.1 A) - C) należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu
styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiORB, obowiązującymi normami oraz przepisami.
W ramach w.w. robót należy wykonać również:
wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w pkt. III.1, w tym prace
pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SWZ, STWiORB i oferty,
wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (w tym projektu
umowy) i STWiORB.
Wartości podane w pkt. III.1 A) - C) są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem
mniejszej ilości m2, m3, m, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego
roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy.
Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu
robót i zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem § 7 ust. 4 projektu umowy.
3. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu
z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu
robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania
wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót
i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych
robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia
kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie
i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 124337,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2449913,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2449913,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2449913,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2499913,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144894,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144894,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144894,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144894,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
- Naprawa chodników, parkingów i poboczy
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Wykonanie naprawy płyty obiektu nr 8 na terenie Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.