eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańRemont drogi gminnej na działkach nr 582, 521, 583 w miejscowości Jelenin, gmina Żagań



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej na działkach nr 582, 521, 583 w miejscowości Jelenin, gmina Żagań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 9

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminazagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f73fc8c1-aa1d-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej na działkach nr 582, 521, 583 w miejscowości Jelenin, gmina Żagań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f73fc8c1-aa1d-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033945/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont drogi gminnej na dz. nr 582,521,583 w miejscowości Jelenin, Gmina Żagań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej na dz. nr 582, 521, 583 w miejscowości Jelenin, gmina Żagań o dł. 207,82 i szer. 3,2m. Ograniczony do jej nawierzchni oraz podbudowy w zakresie jezdni i zjazdów. Budowa geologiczna terenu została rozpoznana na podstawie przekopów próbnych. Stwierdzono grunty przepuszczalne o nośności wystarczającej do wprowadzenia ruchu o strukturze KR1. Nie stwierdzono występowania wody gruntowej w zakresie projektowanej konstrukcji.
Przedmiot zamierzenia budowlanego.
Remont nawierzchni drogi gminnej o następujących parametrach (zgodnie z rysunkiem PZT):
Droga gminna długość L=207,83m, szerokość 3,2m.
 na całym zakresie opracowania należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni szutrowej, pozyskany materiał z rozbiórki należy wbudować w pobocza. Nadmiar urobku należy zutylizować w ustaleniu z Inwestorem;
 na całym zakresie należy wykarczować pnie w skrajni drogi zgodnie z PZT;
 po rozbiórce należy wykonać korytowanie z profilowaniem w celu ułożenia warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego frakcji 0/63mm o gr 15cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm o gr 10cm;
 na całej jezdni oraz zjazdach zaprojektowano ułożenie warstwy wiążącej/wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W o gr. śr. 4cm;
 na całej jezdni oraz zjazdach zaprojektowano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr 4cm;
 spadek poprzeczny jezdni: jednostronny i=2,0%;
 na odcinku w km 0+052,83 do 0+157,43 (z prawej strony drogi) zaprojektowano ściek betonowy o szer. 50cm i głębokości ścieku 7cm.
Ściek należy ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Na wlocie do rowu zakończyć ściekiem skarpowym o L=3,0m;
 na zjazdach do posesji w km 0+052,83 do 0+147,43 (z prawej strony drogi - zgodnie z rys. PZT) należy zastosować ściek typu „grzebieniowy” kl D400, o szer. 30cm obrukowany dwustronnie rzędem kostki brukowej o szerokości 10cm. Ściek należy ustawić wspólnie z kostką na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15;
 w obrębie przepustu należy dwustronnie ustawi barierę drogową N2 W2 (SP06/1) o długości L=8,0m każda ( 2x 2m skośna, 1 x4m prosta);
 należy nawiązać się jezdnią wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu;
 geometria poszczególnych elementów drogi zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych.
Projektowane konstrukcje:
A. Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów.
 4 cm - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
 śr. 4cm (100kg/m2) – warstwa wiążąca/wyrównawcza nawierzchni z bet. asf. AC16W;
 10cm – podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm;
 15cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/63mm;
 istniejące zagęszczone podłoże.
B. Konstrukcja poboczy.
 10cm - materiał z rozbiórki istniejącej jezdni szutrowej.
Zestawienie powierzchni projektowanych elementów:
 powierzchnia nawierzchni bitumicznej – 740,00m2;
 sumaryczna długość bariery ochronnej – 16,00m;
 długość ścieku betonowego – 77,00m;
 długość ścieku grzebieniowego – 27m.
Profil podłużny:
 profil podłużny projektowanych odcinków wpisano w istniejący profil terenu, dopasowując spadki podłużne i poprzeczne do możliwości odwodnienia powierzchniowego drogi.
Roboty rozbiórkowe:
 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni. Materiał z rozbiórki należy wykorzystać do wykonania poboczy. Nadmiar urobku należy zutylizować w porozumieniu z Inwestorem.
Odwodnienie:
 odprowadzenie wód opadowych nie ulegnie zmianie, wody opadowe nadal będą odprowadzane w pasie drogowym na tereny zielone, a następnie do gminnego rowu.
Zjazdy do posesji:
 zgodnie z ustawą Prawo Budowlane Art. 29 ustęp 2. Nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art.30, budowa pkt 11- zjazdów z dróg powiatowych i gminnych oraz zatok parkingowych na tych drogach. Zakres zjazdów nie podlega zgłoszeniu, jednak został on ujęty w projekcie celem ich wykonania. Każdy z istniejących zjazdów i dojść do furtek należy ustalić na gruncie z Inspektorem nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288013,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355200,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288013,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288013,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.