eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnowiecZakup samochodu pożarniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wrocance



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu pożarniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wrocance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 211

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134255500

1.5.8.) Numer faksu: 134255501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu pożarniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wrocance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd6990f5-2c0a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000542/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu pożarniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wrocance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna art. 305 pkt 2 PZP. Z uwagi że w prowadzonym wcześniej postepowaniu o zamówienie nie została złożona żadna oferta (nr ogłoszenia 2021/BZP 00184626/01opublikowane w dniach od 17.09.2021 do 30.09.2021), zamawiający podjął decyzję o zamówieniu z wolnej ręki z wykonawcom który, jest w stanie zrealizować zadanie dostawy pojazdu. Z uwagi że termin rozliczenia dotacji dofinansowującej zakup pojazdu jest niewielki oraz uwzględniając fakt, że na etapie prowadzonego wcześniej postępowania w tym samym przedmiocie nie było żadnego zainteresowania ze stron dostawców podjęto decyzję o zleceniu w ramach zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-543e5174-16e3-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa samochodu pożarniczego dla jednostki Ochotniczej
Straży Pożarnej w Wrocance”.
Średni lub ciężki samochód ratowniczo — gaśniczy z napędem 4x4 wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno – ostrzegawcze, samochód przystosowany do przewozu min. 6, wyposażony w 4 drzwi oraz posiadający zabudowę pożarniczą. Wyposażony w zbiornik wody do celów gaśniczych o pojemności zbiornika na wodę minimum 3500litrów wraz z zbiornikiem na środek
pianotwórczy. Samochód musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku „OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – minimalne wymagania”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo budowlane. Produkcja. Handel. "BUDMARIO" Mariusz Gumienny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851660975

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 29

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.