Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158026/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia, warsztaty i konsultacje – 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cziitt@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia, warsztaty i konsultacje – 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3b48326-d13f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035365/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Organizacja wyjazdowego szkolenia kadry kierowniczej i administracyjnej uczelni podnoszące kompetencje zarządcze
1.3.39 Drugi etap preinkubacji - warsztaty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część I: Program Inicjatywa Doskonałości Uczelnia Badawcza, działanie D5. Program Akcelerator PW. Część II: Projekt NERW PW. POWER 2014-2020, EFS. Część III: Projekt „Politechnika Warszawska Ambasadorem Innowacji na Rzecz Dostępności”, POWER 2014-2020, EFS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158026/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CZIiTT-ZP03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 473504,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu zespołów pracujących nad rozwojem pomysłów biznesowych poprzez przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz zestawu konsultacji indywidualnych.2. Zamówienie obejmuje wsparcie około 12 zespołów w ramach 3 edycji (około 4 zespoły w ramach jednej edycji).
3. Warsztaty w każdej edycji będą z 9 tematów szkoleniowych, każdy po 6 godzin zegarowych, konsultacje indywidualne uczestnika/zespołu w 4 obszarach będą trwały max. 10 godzin zegarowych dla każdego zespołu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 291000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie min. 2 max. 3 szkoleń wyjazdowych z tematu: „Przygotowanie kadry kierowniczej do zmiany organizacyjnej w obliczu ustawy 2.0 – Uczelnia badawcza” z tematów:1) autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami team – building indoor/outdoor (1 szkolenie);
2) budowanie potencjału zespołu i zarządzanie komunikacją z elementami team – building indoor/outdoor (min. 1 max. 2 szkolenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 168906,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług szkoleniowych w postaci szkoleń zamkniętych dla nauczycieli akademickich oraz kadry kierowniczej i administracyjnej Politechniki Warszawskiej pn.: „Procedury przeciwpożarowe i ewakuacyjne studentów oraz pracowników z różnymi niepełnosprawnościami”. Minimalna liczba grup 2, maksymalna liczba grup 3, maksymalna liczba osób do przeszkolenia 45. W części warsztatowej konieczny jest udział minimum 1 osoby z niepełnosprawnością.4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 13597,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164205 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164205 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164205 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Inkubator Technologiczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140404111
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 93
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-001
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA "INKUBATOR TECHNOLOGICZNY"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA "INKUBATOR TECHNOLOGICZNY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164205 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK Consulting Wojciech Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300132927
7.3.3) Ulica: ul. Różyckiego 2 lok. 23
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Noclegi i gastronomia Pałac Żaków, transport Artrans
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIK CONSULTING" MICHAŁEK WOJCIECH
jakie przetargi wygrała firma
"WIK CONSULTING" MICHAŁEK WOJCIECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16605 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16605 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Polska Bez Barier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146294600
7.3.3) Ulica: Kickiego 11/54
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-397
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16605 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Szkolenia, audyty oraz opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI w ramach projektu pn. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Tczewie"
- Aktualizacja dokumentacji SZBI, wdrożenie systemu oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dmosin"
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Łyse
- Cyberbezpieczny Urząd - Cyberbezpieczny Samorząd
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.