Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177128/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 108209E relacji Jeziorko – gr. gm. Zadzim – (Małyń)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11
1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11
1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4d7a814-daa7-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 108209E relacji Jeziorko – gr. gm. Zadzim – (Małyń)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d7a814-daa7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038339/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont drogi gminnej nr 108209E relacji Jeziorko - gr. gm. Zadzim - (Małyń)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265330,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Remont drogi gminnej nr 108209E relacji Jeziorko – gr. gm. Zadzim – (Małyń)”.
1.1.
Na całej długości remontowanej drogi po uprzednim skropieniu emulsją bitumiczną - należy ułożyć warstwy bitumiczne: wiążącą i ścieralną o łącznej grubości 3 + 4 cm. W miejscach zlokalizowania mijanek należy wykonać podbudowę z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm grubości 25 cm. Miejscowe poszerzenia nawierzchni będą miały długość 20 m ze skosami o długości 5 m. Po wykonaniu nawierzchni należy uzupełnić pobocze kruszywem łamanym 0-31,5 mm o grubości 15 cm. Zjazdy do istniejących bram posesji wykonane zostaną w granicy pasa drogowego z kruszywa kamiennego grubości 15 cm. Istniejący przepust zostanie wymieniony na nowy z rur PEHD o średnicy 60 cm ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi.
1.2.
Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych znak: AB.6743.84.2023.GL z dnia 27-02-2023r. przyjętego bez uwag i sprzeciwu przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444588,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444588,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444588,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁODAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472849340
7.3.3) Ulica: 31
7.3.4) Miejscowość: Porszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444588,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUTOMIERSK
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
- Usługa przygotowania i dostarczenia (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kazimierzu
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Lutomiersku i Przedszkola Samorządowego w Lutomiersku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego we Wrzącej
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Lutomiersku gm. Lutomiersk, dz. nr ewid. 1174
więcej: przetargi LUTOMIERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.