Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162462/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych odbywającego się w Kazimierzu Dolnym w dniach 23-26.06.2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie
1.3.) Oddział zamawiającego: WOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Panny Marii 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wok@wok.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wok.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych odbywającego się w Kazimierzu Dolnym w dniach 23-26.06.2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ec75b7-d5cc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034684/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakwaterowanie i Wyżywienie Uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.1)Wyżywienie: 24.06.2022 – 50 śniadań 100 obiadów, 170 kolacji;25.06.2022 - 170 śniadań, 220 obiadów, 250 kolacji, 26.06.2022 – 180 śniadań, 180 obiadów, 100 kolacji w formie suchego prowiantu
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 45100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.2)Zakwaterowanie: ilość noclegów 60 (24/25.06 – 30 noclegów, 25/26.06 – 30 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022 - 30 obiadów, 30 kolacji;25.06.2022- 30 śniadań, 30 obiadów, 30 kolacji, 26.06.2022 – 30 śniadań, 30 obiadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10350 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.3)Zakwaterowanie: ilość noclegów 160 (24/25.06 – 80 noclegów, 25/26.06 – 80 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022- 80 obiadów, 80 kolacji;25.06.2022- 80 śniadań, 80 obiadów, 80 kolacji, 26.06.2022 – 80 śniadań, 80 obiadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 27600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.4)Zakwaterowanie: ilość noclegów 100 (24/25.06 – 50 noclegów 25/26.06 – 50 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022 50 obiadów, 50 kolacji;25.06.2022- 50 śniadań, 50 obiadów, 50 kolacji, 26.06.2022 – 50 śniadań, 50 obiadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 20250 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.5)Zakwaterowanie: ilość noclegów 40 (24/25.06– 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022- 20 obiadów, 20 kolacji;25.06.2022- 20 śniadań, 20 obiadów, 20 kolacji, 26.06.2022 – 20 śniadań, 20 obiadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 8900 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.6)Zakwaterowanie: ilość noclegów 60 (24/25.06 – 30 noclegów, 25/26.06 – 30 noclegów)
Wyżywienie: 24.06.2022- 30 obiadów, 30 kolacji;25.06.2022- 30 śniadań, 30 obiadów, 30 kolacji, 26.06.2022 – 30 śniadań, 30 obiadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11250 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.7)Zakwaterowanie: ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
Wyżywienie: 23.06.2022 – 20 obiadów, 50 kolacji; 24.06.2022- 30 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji;25.06.2022- 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji, 26.06.2022 – 40 śniadań, 40 obiadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 13600 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.8)Zakwaterowanie: ilość noclegów 70 (25/26.06 – 70 noclegów)
Wyżywienie: 26.06.2022- 70 śniadań
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 9800 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.9)ilość noclegów 70 (24/25.06 – 35 noclegów, 25/26.06 – 35 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5670 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.10)ilość noclegów 60 (24/25.06 – 30 noclegów, 25/26.06 – 30 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 4860 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.13)ilość noclegów 50 (24/25.06 – 25 noclegów, 25/26.06 – 25 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.11)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 2376 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.14)ilość noclegów 40 (24/25.06 – 20 noclegów, 25/26.06 – 20 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 20 (24/25.06 – 10 noclegów, 25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1.12)ilość noclegów 10 (25/26.06 – 10 noclegów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37740 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Zieliński Pod Zamkową Górą, ul. Tyszkiewicza 18, 24-120 Kazimierz Dolny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 43265125
7.3.3) Ulica: ul. Tyszkiewicza 18
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 24-120
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-23 do 2022-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym, ul. Nadwiślańska 9, 24-120 Kazimierz Dolny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060664549
7.3.3) Ulica: ul. Nadwiślańska 9
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 24-120
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-23 do 2022-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym, ul. Nadwiślańska 9, 24-120 Kazimierz Dolny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060664549
7.3.3) Ulica: ul. Nadwiślańska 9
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 24-120
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM.JANA KOSZCZYCA-WITKIEWICZA W KAZIMIERZU DOLNYM
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM.JANA KOSZCZYCA-WITKIEWICZA W KAZIMIERZU DOLNYM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-23 do 2022-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2022 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.