Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142516/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego oraz oświetleniowego stanowiącego doposażenie Wrocławskiego Teatru Lalek
Zamówienie podzielone na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WROCŁAWSKI TEATR LALEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Kierownik administracyjny i BHP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Teatralny 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-051
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia@prudenspdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrlalek.wroclaw.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego oraz oświetleniowego stanowiącego doposażenie Wrocławskiego Teatru LalekZamówienie podzielone na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9054760-c9e4-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego w postaci:Element dostawy Liczba Jednostka miary
Zestaw komputerowy do konsoli back-up onPC w skrzyni transportowej 1 komplet
Konsoleta back up (command) 1
komplet
Konsoleta główna 1
komplet
Konsoleta backup cd(fader) 1
sztuk
Serwery 4 i 2 out 2 sztuk
- wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
3. Zamawiający informuje, że Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia został podzielony na dwie części. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr 1 – zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ . Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr 2 – zawiera załącznik nr 2.2.do do SWZ,tj. OPZ dla części 2
4. Zamawiający minimalnej 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt dla części 1 i 2 zamówienia. Okres gwa-rancji na potrzeby realizacji zamówienia będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu ofertowym.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie sprzętu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany sprzęt lub oprogramowanie będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku zaoferowania w ofercie sprzętu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe do każdego zaoferowanego sprzętu równoważnego lub oprogramowania, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt lub oprogramowanie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu lub oprogramowania określonego przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 234836,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b. Część 2: dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego obejmującego dostawę :Element dostawy Liczba Jednostka miary
Cyfrowa konsoleta foniczna typ 1 1 szt.
Karta rozszerzeń dedykowana do cyfrowej konsolety fonicznej typ 1 1 szt.
Moduł wejść wyjść cyfrowej konsolety fonicznej typ 1 1 szt.
Cyfrowa konsoleta foniczna typ 1, jednostka centralna 1 szt.
Cyfrowa konsoleta foniczna typ 2 1 szt.
Skrzynia transportowa do cyfrowej konsolety fonicznej typ 2 1 szt.
Karta rozszerzeń dedykowana do cyfrowej konsolety fonicznej typ 2 1 szt.
Moduł wejść wyjść cyfrowej konsolety fonicznej typ 2 2 szt.
Uchwyt rack do stagebox 1 szt.
Oprogramowanie typ 1 6 szt.
Oprogramowanie typ 2 2 szt.
Przełącznik sieciowy zarządzalny typ 1
-chyba nie jest potrzebny 2 szt.
Punkt dostępowy WiFi 2,4GHz/5GHz 2 szt.
Tablet do zdalnej obsługi konsolet 2 szt.
Laptop 2 szt.
Serwer NAS 1 szt.
DYSK NAS 4 szt.
Monitor 1 szt.
Mikrofon nagłowny 24 szt.
Kabel do mikrofonu 35 szt.
Kabel CAT6 100 m
Bęben kablowy 1 szt.
- wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
3. Zamawiający informuje, że Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia został podzielony na dwie części. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr 1 – zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ . Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr 2 – zawiera załącznik nr 2.2.do do SWZ,tj. OPZ dla części 2
4. Zamawiający minimalnej 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt dla części 1 i 2 zamówienia. Okres gwa-rancji na potrzeby realizacji zamówienia będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu ofertowym.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie sprzętu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany sprzęt lub oprogramowanie będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku zaoferowania w ofercie sprzętu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe do każdego zaoferowanego sprzętu równoważnego lub oprogramowania, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt lub oprogramowanie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu lub oprogramowania określonego przez Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz towarzyszącym oprogra-mowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.5.) Wartość części: 641978,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368939,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368939,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368939,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LTT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130019056
7.3.3) Ulica: Bakalarska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-212
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368939,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381177,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Audio Plus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118 135 77
7.3.3) Ulica: Kolejowa 100
7.3.4) Miejscowość: Lomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 99 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku przy ul. Drzewnej 19 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników do bieżącej diagnostyki do pracowni cytometrii w podziale na dwa pakiety.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- SZP/242-100/2025 Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - zadania.
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO I MULTIMEDIALNEGO DO AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE"
- DOSTAWA SPRZĘTU i AKCESORIÓW RTV
- Dostawa i montaż zestawu monitorów scenicznych i wzmacniaczy z procesorem zarządzającym i strojeniem systemu
- Poprawa jakości regionalnej oferty kulturalnej Gminy Rzekuń poprzez zakup mobilnej sceny artystycznej
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.