Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223454/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00235344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00242400/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-06
- 2022/BZP 00245702/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00322567/01 - Wynik z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
[U/18/2022] Sukcesywne świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237861
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00223454/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Uszczegółowienie dot. terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części)
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy w okresie
od dnia 11.08.2022 r. do dnia 11.08.2023 r.
1.2. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt 4.1. SWZ) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt 4.1. SWZ.
II. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób wykonujących wskazane w pkt. 3.4.2 SWZ czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- odbieranie przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki) od Nadawcy oraz doręczanie przesyłek pocztowych do Nadawcy;
- doręczanie adresatom/odbiorcom przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe) nadanych przez Nadawcę;
- doręczanie Nadawcy zwrotów potwierdzeń odbioru oraz niedoręczonych przesyłek (przesyłki listowe i paczki pocztowe), po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi/ odbiorcy.
3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3A – 3B do SWZ – Projekt umowy (odpowiednio do części).
III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy). Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.
Po zmianie:
I. Uszczegółowienie dot. terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części)
1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy w okresie
od dnia 11.08.2022 r. do dnia 11.08.2023 r.
1.2. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt 4.1. SWZ) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt 4.1. SWZ.
II. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób wykonujących wskazane w pkt. 3.4.2 SWZ czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- odbieranie przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki) od Nadawcy oraz doręczanie przesyłek pocztowych do Nadawcy;
- doręczanie Nadawcy zwrotów potwierdzeń odbioru oraz niedoręczonych przesyłek (przesyłki listowe i paczki pocztowe), po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi/ odbiorcy.
3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3A – 3B do SWZ – Projekt umowy (odpowiednio do części).
III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy). Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-06 10:00
Po zmianie:
2022-07-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-06 10:30
Po zmianie:
2022-07-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-04
Po zmianie:
2022-08-06
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w okresie marzec- grudzień 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Puck.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.