eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa transportu i dezynfekcji zbiorów archiwalnych metodą fumigacji



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu i dezynfekcji zbiorów archiwalnych metodą fumigacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jezuicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanc@lublin.ap.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lublin.ap.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


archiwum państwowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


archiwum

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu i dezynfekcji zbiorów archiwalnych metodą fumigacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aa57e33-119a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZA.26.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu i dezynfekcji 258 mb zbiorów archiwalnych metodą fumigacji:
1. Rodzaj zbiorów - materiały archiwalne (dokumentacja aktowa);
2. Wymiary zbiorów - do formatu A3, 40 mb do formatu A2;
3. Forma zbiorów - księgi, poszyty, akta luźne;
4. Zastosowane materiały - papier maszynowy, oprawy tekturowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90924000-0 - Usługi usuwania grzybów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 76969,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu i dezynfekcji 490 mb zbiorów archiwalnych metodą fumigacji:
1. Rodzaj zbiorów - materiały archiwalne (dokumentacja aktowa);
2. Wymiary zbiorów - do formatu A3;
3. Forma zbiorów - księgi, poszyty, akta luźne;
4. Zastosowane materiały - papier maszynowy, oprawy tekturowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90924000-0 - Usługi usuwania grzybów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 146181,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu i dezynfekcji 384 mb zbiorów archiwalnych metodą fumigacji:
1. Rodzaj zbiorów - materiały archiwalne (dokumentacja aktowa);
2. Wymiary zbiorów - do formatu A3;
3. Forma zbiorów - księgi, poszyty, akta luźne;
4. Zastosowane materiały - papier maszynowy, oprawy tekturowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90924000-0 - Usługi usuwania grzybów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 114558,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportu i dezynfekcji 298 mb zbiorów archiwalnych metodą fumigacji:
1. Rodzaj zbiorów - materiały archiwalne (dokumentacja aktowa);
2. Wymiary zbiorów - do formatu A3;
3. Forma zbiorów - księgi, poszyty, akta luźne;
4. Zastosowane materiały - papier maszynowy, oprawy tekturowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90924000-0 - Usługi usuwania grzybów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 88902,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Archiwum24 Sp. z o.o. - ul. Płk Dąbka 2A, 84-200 Wejherowo, pismem z dnia 29.09.2021r. uchylił się od zawarcia umowy. W postępowaniu nie została złożona żadna inna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Archiwum24 Sp. z o.o. - ul. Płk Dąbka 2A, 84-200 Wejherowo, pismem z dnia 29.09.2021r. uchylił się od zawarcia umowy. W postępowaniu nie została złożona żadna inna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Archiwum24 Sp. z o.o. - ul. Płk Dąbka 2A, 84-200 Wejherowo, pismem z dnia 29.09.2021r. uchylił się od zawarcia umowy. W postępowaniu nie została złożona żadna inna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Archiwum24 Sp. z o.o. - ul. Płk Dąbka 2A, 84-200 Wejherowo, pismem z dnia 29.09.2021r. uchylił się od zawarcia umowy. W postępowaniu nie została złożona żadna inna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.