Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00062341/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
- 2025/BZP 00074873/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00074895/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00074923/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00074936/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2024/BZP 00207647/01 - Wynik z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzemiętowo 17 lok.2
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 0523815024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@capowbyd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://capowbyd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8744121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a515161-b5e6-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033041/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CAPOW.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283924,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511210-8 - Mleko UHT
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15551500-0 - Maślanka
15551300-8 - Jogurt
15542300-2 - Ser feta
15530000-2 - Masło
15512000-0 - Śmietana
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15542200-1 - Ser miękki
15544000-3 - Ser twardy
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
4.5.5.) Wartość części: 60468,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 8316,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15612100-2 - Mąka pszenna
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15831200-4 - Cukier biały
15851100-9 - Makaron niegotowany
24911000-3 - Żelatyny
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871230-5 - Ketchup
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15511700-0 - Mleko w proszku
15871273-8 - Majonez
15871250-1 - Musztarda
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
03222000-3 - Owoce i orzechy
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15833100-7 - Desery
15412200-1 - Tłuszcze roślinne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15899000-6 - Proszek do pieczenia
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03222332-9 - Brzoskwinie
03222112-1 - Ananasy
15331470-2 - Kukurydza słodka
15331132-1 - Groch przetworzony
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15332290-3 - Dżemy
15831600-8 - Miód
03142100-9 - Miód naturalny
15332419-4 - Sułtanki
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15331425-2 - Przecier pomidorowy
15331480-5 - Warzywa tymczasowo zakonserwowane
15811300-9 - Pieczywo francuskie
15898000-9 - Drożdże
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
15841000-5 - Kakao
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15842200-4 - Produkty z czekolady
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15841200-7 - Masło kakaowe, tłuszcz lub olej
15332310-0 - Orzechy palone lub solone
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne
15331423-8 - Pomidory puszkowane
15613310-4 - Gotowe zboża śniadaniowe
15833000-6 - Produkty cukrownicze
15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce
24311520-8 - Wodorotlenek sodu
15833110-0 - Spody do ciasta
15332410-1 - Owoce suszone
15512900-9 - Bita śmietana
15893000-4 - Produkty suszone
15871274-5 - Pasty kanapkowe
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15312310-4 - Chipsy ziemniaczane z dodatkiem substancji smakowych
4.5.5.) Wartość części: 63470,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221420-6 - Kalafior
03221430-9 - Brokuły
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221240-0 - Pomidory
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221250-3 - Cukinia
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221113-1 - Cebula
03221260-6 - Grzyby
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221230-7 - Papryka
03221212-5 - Fasola szparagowa
15331132-1 - Groch przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 17580,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332100-5 - Przetworzone owoce
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
15312000-8 - Produkty ziemniaczane
4.5.5.) Wartość części: 6347,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 4568,47 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 2340,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222111-4 - Banany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy
03222220-1 - Pomarańcze
03222210-8 - Cytryny
03222332-9 - Brzoskwinie
03222240-7 - Mandarynki
03222000-3 - Owoce i orzechy
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03222313-0 - Truskawki
03222334-3 - Śliwki
4.5.5.) Wartość części: 14532,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 12547,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981400-2 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych
4.5.5.) Wartość części: 1958,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 112,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 21218,20 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15241500-4 - Makrela
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 1552,20 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15811400-0 - Bułeczki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 16785,41 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842100-3 - Czekolada
15811200-8 - Rogaliki
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15842220-0 - Batony czekoladowe
4.5.5.) Wartość części: 6818,60 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112130-6 - Kurczęta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112120-3 - Indyki
15131110-9 - Mięso na wędliny
15114000-0 - Podroby
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 44908,70 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-17 do SWZ.Przedmiot zamówienia musi być:
1. Świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-17 do SWZ);
3. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15555100-4 - Lody
4.5.5.) Wartość części: 400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57104,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57132,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57104,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwal Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością” Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542929491
7.3.3) Ulica: Diamentowa 14, Lisi Ogon
7.3.4) Miejscowość: Łochowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-065
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"SERWAL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57104,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7227 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9405 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8514 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HERO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5581754707
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HERO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HERO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8514 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anmar Mariusz Zimnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542784331
7.3.3) Ulica: Wierzchucice 7A
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5961,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7664,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5961,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klar Mrożonki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540086930
7.3.3) Ulica: Nowotoruńska 12A
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-840
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5961,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4212,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4624,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4212,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Allfood Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692519016
7.3.3) Ulica: Bojowników o Wolność i Demokrację 9
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-209
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4212,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2340 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anmar Mariusz Zimnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542784331
7.3.3) Ulica: Wierzchucice 7A
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALLFOOD SP. Z O.O. W KOSZALINIE
jakie przetargi wygrała firma
ALLFOOD SP. Z O.O. W KOSZALINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14778,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14778,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14778,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anmar Mariusz Zimnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542784331
7.3.3) Ulica: Wierzchucice 7A
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14778,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12547,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12547,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12547,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anmar Mariusz Zimnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542784331
7.3.3) Ulica: Wierzchucice 7A
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12547,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2243,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2574,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2243,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anmar Mariusz Zimnicki Wierzchucice 7A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542784331
7.3.3) Ulica: Wierzchucice 7A
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2243,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anmar Mariusz Zimnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542784331
7.3.3) Ulica: Wierzchucice 7A
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1825,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1825,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1825,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Alaska” Dariusz Gaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5541022955
7.3.3) Ulica: Dworcowa 14
7.3.4) Miejscowość: Wtelno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-011
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR MARIUSZ ZIMNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1825,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16444,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16444,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16444,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcji Spożywczej „Tosta”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540313099
7.3.3) Ulica: Ks. J. Schulza 9
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-315
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16444,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7371,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7857,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7371,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HERO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5581754707
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7371,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Allfood Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692519016
7.3.3) Ulica: Bojowników o Wolność i Demokrację 9
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-209
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "TOSTA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "TOSTA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
umowa CAPOW.272.12.2024 cz. 2, cz 15
umowa CAPOW.272.5.2024 cz 4,7,8,9,11
umowa CAPOW.272.11.2024 cz 13
umowa CAPOW.272.10.2024 cz. 5
umowa CAPOW.272.9.2024 cz. 10
umowa CAPOW.272.6.2024 cz. 14
umowa CAPOW.272.7.2024 cz. 6,17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.