Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00157624/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00161711/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00219367/01 - Wynik z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn – Glisne w miejscowości Tenczyn Gmina Lubień w km 0+450 – 1+373
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp-myslenice.pl https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna powiatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarząd dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn – Glisne w miejscowości Tenczyn Gmina Lubień w km 0+450 – 1+3732.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe2e4ca-c7a7-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023207/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn - Glisne w miejscowości Tenczyn Gmina Lubień w km 0+450 - 1+373
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142248/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.261.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z rozbudową odcinka drogi powiatowej nr K1625 w miejsc. Tenczyn, długości ok. 920 m, polegająca poszerzeniu jezdni drogi do szer. 6,5 m wraz z wykonaniem nakładki bitumicznej, wykonaniu chodnika, zjazdów, parkingu oraz kanalizacji opadowej, zatok postojowych, kanału technologicznego, wymianę i przedłużenie istniejącego przepustu pod drogą, a także zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu z rozbiórką i budową nowego słupa NN.Rodzaje robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia:
Przebudowa sieci elektroenergetycznej:
- wykopy mechaniczne pod słupy wirowe,
- montaż i stawianie słupów wirowych,
- montaż i stawianie słupów linii napowietrznej,
- montaż izolatorów na słupach i stacji transformatorowej,
- montaż ogranicznika przepięć,
- montaż przewodów nieizolowanych linii napowietrznej,
- montaż wysięgników rurowych,
- montaż skrzynki bezpiecznikowej,
- montaż opraw oświetlenia zewnętrznego,
- uziom,
- znakowanie słupa,
- demontaż słupa,
- obsługa geodezyjna, nadzory branżowe.
Zabezpieczenie sieci teletechnicznej:
- roboty ziemne,
- ułożenie rur osłonowych,
- podwyższenie włazu studni,
- wymiana pokryw i ramy studni,
- nadzór gestorski.
Roboty drogowe i kanalizacja deszczowa:
- roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, ścinanie drzew i karczowanie, ścinanie poboczy, montaż przepustów pod drogą, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie drenażu z rur, regulacja wpustu ulicznego);
- roboty rozbiórkowe (rozbiórka chodnika i nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem gruzu, cięcie piłą nawierzchni, frezowanie, rozbiórka istniejących ogrodzeń, bram i furtek);
- poszerzenia i przełomy (roboty ziemne, korytowanie, wykonanie podbudowy, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit.);
- nawierzchnia jezdni, skrzyżowania i zjazdy (wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit., wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na skrzyżowaniach i zjazdach, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa wiążąca i ścieralna);
- chodniki, bezpieczniki, parkingi, zjazdy (roboty ziemne, wykonanie ścieku przykrawężnikowego, montaż krawężników i obrzeży, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej);
- prace wykończeniowe (przebudowa rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata”, wykonanie narzutu z kamienia łamanego, montaż korytek kolejowych, wykonanie palisady, odtworzenie ogrodzeń, wykonanie pobocza z tłucznia wraz ze skropieniem asfaltem, uzupełnienie zjazdów tłuczniem i kostką, humusowanie i obsianie skarp, wykonanie schodów terenowych);
- oznakowanie pionowe i poziome;
- nawierzchnia w km 0+980 – 1+373 (oczyszczenie i skropienie nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit., wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna, regulacja wpustu, frezowanie nawierzchni, ścinanie poboczy, przebudowa rowów, wykonanie poboczy).
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji oraz kosztorysie i przedmiarach, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 4050000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych, sieci i instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych na zadaniu obejmującym część 1 – zadanie nr 1. Nadzór inwestorski obejmował będzie kontrolę wykonania robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, która uzyskała prawomocną decyzję ZRID i jest załącznikiem do niniejszej SWZ oraz zabezpieczenia istniejących sieci uzbrojenia terenu. Zakres robót do nadzoru opisany jest w pkt I.2.1 niniejszej SWZ, dokumentacji, kosztorysie i przedmiarach.2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest we wzorze umowy, dokumentacji oraz kosztorysie i przedamirach, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
3. Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego winno odbywać się zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na tej podstawie.
4. Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego obejmował będzie, w oparciu o dokumentację projektową:
- przekazanie placu budowy Wykonawcy,
- przekazanie Wykonawcy dziennika budowy,
- informowanie Zamawiającego o postępie prac,
- sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę metodologii robót, harmonogramów, planów BIOZ i przekazanie do zatwierdzenia Zamawiającemu,
- nadzór nad realizacją robót pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym,
- zatwierdzenie, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych, przewidzianych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, a także sprawdzenie zgodności dostaw materiałów i sprawdzenie kompletności atestów, aprobat i gwarancji,
- kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie placów składowania po zakończeniu robót,
- kontrola organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami,
- dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji robót przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są robot oraz posiadaczy nieruchomości przyległych,
- kontrola wykonania robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad,
- przeprowadzenie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów i odbiorów końcowych realizowanego zadania z udziałem Zamawiającego;
- sprawdzenie i akceptacja końcowego oświadczenia Wykonawcy o wykonaniu robót oraz faktury, wystawionych przez Wykonawcę,
- dokumentowanie wszelkich postępów prac,
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych (płyta DVD, CD lub inny nośnik) z datą wykonania,
- nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych,
- organizowanie spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów i notatek z tych spotkań i przekazanie ich wszystkim uczestnikom,
- zapobieganie sytuacjom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót w stosunku do Zamawiającego,
- pomoc w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji inwestycji,
- wstrzymanie robót zagrażających bezpieczeństwu lub prowadzonych w sposób niezgodny z wymaganiami umowy,
- sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego,
- sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej Zamawiającemu,
- bieżący przegląd placu budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w sytuacji stwierdzenia nieprawidłowości, niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego i sporządzenie notatki z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót.
5. Inspektor nadzoru, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
6. Inspektor nadzoru powinien posiadać wiedzę i zdolności służące do właściwego sporządzania dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
7. Zamawiający wymaga, a Wykonawca/Inspektor nadzoru zobowiązuje się do nieodpłatnego (w ramach kwoty ryczałtowej) świadczenia usługi w okresie rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości w okresie gwarancji i r ękojmi.
8. Wymaga się aby częstotliwość pobytu Inspektora nadzoru na budowie odbywała się nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. Dodatkowo Inspektor nadzoru zobowiązany jest do przyjazdu na teren inwestycji na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Wykonawca/Inspektor nadzoru bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji robót.
10. Wykonawca/Inspektor nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowane spowodowanej istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
11. Wykonawca/Inspektor nadzoru zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd na budowę lub do miejsca spotkań.
12. Wykonawca/Inspektor nadzoru odpowiada za wyrządzone szkody, które będą następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową.
13. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 73500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499946,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4215885,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3499946,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROFEXIM Spółka jawna H. J. Duda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BILDEX Dariusz Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-272-73-77
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 9/4,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-532
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, roboty w branży elektrycznej i teletechnicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
jakie przetargi wygrała firma
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499946,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Usługi serwisowania w formie kontraktu serwisowego urządzenia ArtPix Mobile EZ2Go z detektorami cyfrowymi Pixium Portable 3543EZ
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomia i kelnerstwo, przy ZS MSG w Myślenicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 02.01-31.12.2025
- Dostawy trokarów i siatek
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Myślenicach ul. Zdrojowa 16A
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.