eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślenicePrzebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn - Glisne w miejscowości Tenczyn Gmina Lubień w km 0+450 - 1+373



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn – Glisne w miejscowości Tenczyn Gmina Lubień w km 0+450 – 1+373

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdp-myslenice.pl https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna powiatu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarząd dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn – Glisne w miejscowości Tenczyn Gmina Lubień w km 0+450 – 1+373

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe2e4ca-c7a7-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023207/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn - Glisne w miejscowości Tenczyn Gmina Lubień w km 0+450 - 1+373

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.261.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z rozbudową odcinka drogi powiatowej nr K1625 w miejsc. Tenczyn, długości ok. 920 m, polegająca poszerzeniu jezdni drogi do szer. 6,5 m wraz z wykonaniem nakładki bitumicznej, wykonaniu chodnika, zjazdów, parkingu oraz kanalizacji opadowej, zatok postojowych, kanału technologicznego, wymianę i przedłużenie istniejącego przepustu pod drogą, a także zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu z rozbiórką i budową nowego słupa NN.
Rodzaje robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia:
Przebudowa sieci elektroenergetycznej:
- wykopy mechaniczne pod słupy wirowe,
- montaż i stawianie słupów wirowych,
- montaż i stawianie słupów linii napowietrznej,
- montaż izolatorów na słupach i stacji transformatorowej,
- montaż ogranicznika przepięć,
- montaż przewodów nieizolowanych linii napowietrznej,
- montaż wysięgników rurowych,
- montaż skrzynki bezpiecznikowej,
- montaż opraw oświetlenia zewnętrznego,
- uziom,
- znakowanie słupa,
- demontaż słupa,
- obsługa geodezyjna, nadzory branżowe.
Zabezpieczenie sieci teletechnicznej:
- roboty ziemne,
- ułożenie rur osłonowych,
- podwyższenie włazu studni,
- wymiana pokryw i ramy studni,
- nadzór gestorski.
Roboty drogowe i kanalizacja deszczowa:
- roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, ścinanie drzew i karczowanie, ścinanie poboczy, montaż przepustów pod drogą, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie drenażu z rur, regulacja wpustu ulicznego);
- roboty rozbiórkowe (rozbiórka chodnika i nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem gruzu, cięcie piłą nawierzchni, frezowanie, rozbiórka istniejących ogrodzeń, bram i furtek);
- poszerzenia i przełomy (roboty ziemne, korytowanie, wykonanie podbudowy, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit.);
- nawierzchnia jezdni, skrzyżowania i zjazdy (wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit., wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na skrzyżowaniach i zjazdach, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa wiążąca i ścieralna);
- chodniki, bezpieczniki, parkingi, zjazdy (roboty ziemne, wykonanie ścieku przykrawężnikowego, montaż krawężników i obrzeży, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej);
- prace wykończeniowe (przebudowa rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata”, wykonanie narzutu z kamienia łamanego, montaż korytek kolejowych, wykonanie palisady, odtworzenie ogrodzeń, wykonanie pobocza z tłucznia wraz ze skropieniem asfaltem, uzupełnienie zjazdów tłuczniem i kostką, humusowanie i obsianie skarp, wykonanie schodów terenowych);
- oznakowanie pionowe i poziome;
- nawierzchnia w km 0+980 – 1+373 (oczyszczenie i skropienie nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit., wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna, regulacja wpustu, frezowanie nawierzchni, ścinanie poboczy, przebudowa rowów, wykonanie poboczy).
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji oraz kosztorysie i przedmiarach, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 4050000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych, sieci i instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych na zadaniu obejmującym część 1 – zadanie nr 1. Nadzór inwestorski obejmował będzie kontrolę wykonania robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, która uzyskała prawomocną decyzję ZRID i jest załącznikiem do niniejszej SWZ oraz zabezpieczenia istniejących sieci uzbrojenia terenu. Zakres robót do nadzoru opisany jest w pkt I.2.1 niniejszej SWZ, dokumentacji, kosztorysie i przedmiarach.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest we wzorze umowy, dokumentacji oraz kosztorysie i przedamirach, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
3. Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego winno odbywać się zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na tej podstawie.
4. Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego obejmował będzie, w oparciu o dokumentację projektową:
- przekazanie placu budowy Wykonawcy,
- przekazanie Wykonawcy dziennika budowy,
- informowanie Zamawiającego o postępie prac,
- sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę metodologii robót, harmonogramów, planów BIOZ i przekazanie do zatwierdzenia Zamawiającemu,
- nadzór nad realizacją robót pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym,
- zatwierdzenie, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych, przewidzianych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, a także sprawdzenie zgodności dostaw materiałów i sprawdzenie kompletności atestów, aprobat i gwarancji,
- kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie placów składowania po zakończeniu robót,
- kontrola organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami,
- dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji robót przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są robot oraz posiadaczy nieruchomości przyległych,
- kontrola wykonania robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad,
- przeprowadzenie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów i odbiorów końcowych realizowanego zadania z udziałem Zamawiającego;
- sprawdzenie i akceptacja końcowego oświadczenia Wykonawcy o wykonaniu robót oraz faktury, wystawionych przez Wykonawcę,
- dokumentowanie wszelkich postępów prac,
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych (płyta DVD, CD lub inny nośnik) z datą wykonania,
- nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych,
- organizowanie spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów i notatek z tych spotkań i przekazanie ich wszystkim uczestnikom,
- zapobieganie sytuacjom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót w stosunku do Zamawiającego,
- pomoc w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji inwestycji,
- wstrzymanie robót zagrażających bezpieczeństwu lub prowadzonych w sposób niezgodny z wymaganiami umowy,
- sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego,
- sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej Zamawiającemu,
- bieżący przegląd placu budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w sytuacji stwierdzenia nieprawidłowości, niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego i sporządzenie notatki z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót.
5. Inspektor nadzoru, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
6. Inspektor nadzoru powinien posiadać wiedzę i zdolności służące do właściwego sporządzania dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
7. Zamawiający wymaga, a Wykonawca/Inspektor nadzoru zobowiązuje się do nieodpłatnego (w ramach kwoty ryczałtowej) świadczenia usługi w okresie rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości w okresie gwarancji i r ękojmi.
8. Wymaga się aby częstotliwość pobytu Inspektora nadzoru na budowie odbywała się nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. Dodatkowo Inspektor nadzoru zobowiązany jest do przyjazdu na teren inwestycji na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Wykonawca/Inspektor nadzoru bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji robót.
10. Wykonawca/Inspektor nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowane spowodowanej istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
11. Wykonawca/Inspektor nadzoru zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd na budowę lub do miejsca spotkań.
12. Wykonawca/Inspektor nadzoru odpowiada za wyrządzone szkody, które będą następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową.
13. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 73500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499946,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4215885,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3499946,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROFEXIM Spółka jawna H. J. Duda

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BILDEX Dariusz Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-272-73-77

7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 9/4,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-532

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, roboty w branży elektrycznej i teletechnicznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499946,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.